Czym zmyć farbę z ubrań?

1. Data: 2005-07-01 12:47:46

Temat: Czym zmyć farbę z ubrań?
Od: Q <q...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam, pytanie jak w temacie, jest kilka kropel farby, ale koniecznie
muszę to zmyć, a z tego co wiem zwykły proszek nic tu nie pomoże - może
Vanish?

2. Data: 2005-07-01 13:03:18

Temat: Re: Czym zmyć farbę z ubrań?
Od: "Piotr W. Zawadzki" <p...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

Q wrote:

> Witam, pytanie jak w temacie, jest kilka kropel farby, ale koniecznie
> muszę to zmyć, a z tego co wiem zwykły proszek nic tu nie pomoże - może
> Vanish?

Powiedz najpierw z jakiej farby są te kropki, bo z fusów nie potrafię
wróżyć?

PWZ

3. Data: 2005-07-01 16:20:29

Od: " zayzayer" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Farb nie zmywa się wodą utlenioną, a rozpuszczalnikami.
Najlepsze to: nitro i benzyna ekstakcyjna. W szczególnych przypadkach może
być przydatny spirytus.

4. Data: 2005-07-01 18:08:27

Od: Piotr Zawadzki <p...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

zayzayer wrote:

> Farb nie zmywa się wodą utlenioną, a rozpuszczalnikami.
> Najlepsze to: nitro i benzyna ekstakcyjna. W szczególnych przypadkach może
> być przydatny spirytus.

A jeżeli to są farbki wodne albo plakatówki? Autor tego wątku nic nie
powiedział na ten temat. Wystarczy, że farba to zwykła emulsja i wodą ją
spokojnie domyjesz.

"kaloryfer" w lazienke
ikea - szufladki FÖRHÖJA
Tort weselny