Czyszczenie kuchenki

1. Data: 2012-01-28 18:18:14

Temat: Czyszczenie kuchenki
Od: Kamikazee <n...@n...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

Mam mocno ubrudzoną kuchenkę mikrofalową poprzepalanym tłuszczem, bo często
także korzystam z grilla.
Czym usunąć tłuszcze bez szorowania?
Testowałem sposób z cytryną ale kiepsko to działało.

--
http://kamikaze.mp.waw.pl/
Gaz pieprzowy, obezwładniający, łzawiący, który wybrać?

2. Data: 2012-01-28 18:42:34

Temat: Re: Czyszczenie kuchenki
Od: Bbjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-01-28 19:18, Kamikazee pisze:
> Mam mocno ubrudzoną kuchenkę mikrofalową poprzepalanym tłuszczem, bo
> często także korzystam z grilla.
> Czym usunąć tłuszcze bez szorowania?
> Testowałem sposób z cytryną ale kiepsko to działało.

Mr Muscle, pianka do czyszczenia tłuszczu lub coś podobnego, ale jeśli
kuchenka ma funkcje samoczyszczenia, to nie używaj takich środków, bo
straci te właściwości.
Łatwiej zejdzie, gdy wyczyścisz kuchenkę rozgrzaną, np. suszarką do włosów.
--
B.

3. Data: 2012-01-28 19:01:29

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 28 Jan 2012 19:18:14 +0100, Kamikazee napisał(a):

> Mam mocno ubrudzoną kuchenkę mikrofalową poprzepalanym tłuszczem, bo często
> także korzystam z grilla.
> Czym usunąć tłuszcze bez szorowania?
> Testowałem sposób z cytryną ale kiepsko to działało.

Brudpur albo preparat z Lidl'a - pomarańczowa wysoka butelka z białym
"kołnierzykiem" i ciemnoniebieską pompką.
--
XL

4. Data: 2012-01-28 19:04:52

Od: Bbjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-01-28 20:01, XL pisze:
> z Lidl'a

Po prostu z Lidla. Bez apostrofu.
--
B.

5. Data: 2012-01-28 19:12:25

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 28 Jan 2012 20:04:52 +0100, Bbjk napisał(a):

> Po prostu z Lidla. Bez apostrofu.

Spadaj. Bez przecinka po "rozgrzaną".
--
XL

6. Data: 2012-01-28 19:20:49

Od: Bbjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-01-28 20:12, XL pisze:

> Spadaj.

To ta propagowana i oczekiwana grzeczność?
Poprawiasz wciąż innych, więc i Ciebie to spotyka. Czyżby niemiło?
Korzyść taka, że zapamiętasz tego Lidla.

>Bez przecinka po "rozgrzaną".

Niekoniecznie :)
--
B.

7. Data: 2012-01-28 19:31:28

Od: Bbjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-01-28 20:20, Bbjk pisze:

> Niekoniecznie :)

Dla rozjaśnienia Ci tych zawiłości interpunkcyjnych daję wykładnię,
zwróć uwagę na pierwszy przykład:
http://so.pwn.pl/zasady.php?id=629806
--
B.

8. Data: 2012-01-28 20:22:05

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 28 Jan 2012 20:20:49 +0100, Bbjk napisał(a):

> To ta propagowana i oczekiwana grzeczność?
> Poprawiasz wciąż innych, więc i Ciebie to spotyka. Czyżby niemiło?

Delikatnie mówiąc zwisa mi to.

> Korzyść taka, że zapamiętasz tego Lidla.

I tego torta oraz pomysła :->
Zapamiętać (kogo? co?) - panią, psa, wiersz, tort, Lidl, pomysł.

> Niekoniecznie :)

Golono-strzyżono.
--
XL

9. Data: 2012-01-28 20:41:31

Od: Bbjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-01-28 21:22, XL pisze:

> Delikatnie mówiąc zwisa mi to.

:D

:) Nie zapomnisz tego Lidla.

Troszkę nie na temat te dygresje, za co przepraszam Wątkodawcę :)
--
B.

10. Data: 2012-01-28 20:44:52

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 28 Jan 2012 21:41:31 +0100, Bbjk napisał(a):

> :D

> :) Nie zapomnisz tego Lidla.

To Ty zapamiętasz ten Lidl.

> Troszkę nie na temat te dygresje, za co przepraszam Wątkodawcę :)

Doklłdnie wiem, jak się co pisze dziś - piszę tak, jak sie pisało kiedyś i
tak mi zostanie. Ponieważ wyższość świąt Bożego Narodzenia nad świętami
Wielkiej Nocy moze być rozpatrywana jeszcze wiele razy i nie będę za kazdym
razem przenicowywała swej pisowni.
--
XL

ogrzanie garażu gazem z butli - co wybrać?
Odporna ta pralka
Czyste drogi
Opinie o pralkach LG
Kocioł kondensacyjny Junkers Cerapur Comfort