DNA - ustalanie ojcostwa

11. Data: 2003-03-30 02:02:11

Temat: Re: DNA - ustalanie ojcostwa
Od: "Vister" <v...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tinue" <w...@w...tlen.pl> napisał w wiadomości
news:Xns934BB94F742E6TiNUEHiENA@217.30.129.166...
> esta <f...@n...cmok.us> napisał/a:
>

> Dopiero co _w tym wątku_ Yellow Peril wyjaśniał, dlaczego NIE NALEŻY robić
> takich badań w Instytucie Badań DNA. Poczytaj.

Super. Wiesz - może nie u wszystkich wątki wyświetlają się jak u Ciebie na
monitorze.
Czemu więc NIE NALEŻY?

12. Data: 2003-05-23 10:22:27

Od: b...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

USTALANIE OJCOSTWA

13. Data: 2003-05-23 10:23:33

Od: b...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> esta <f...@n...cmok.us> napisał/a:
USTALANIE OJCOSTWA takze do celow sadowych
www.biogen.com.pl

14. Data: 2003-05-23 10:23:46

Od: b...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

15. Data: 2003-05-23 10:23:59

Od: b...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

16. Data: 2003-05-23 10:24:11

Od: b...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

17. Data: 2003-05-23 13:51:18

Od: s...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> USTALANIE OJCOSTWA takze do celow sadowych
> www.biogen.com.pl

Ależ ja właśnie zadzwoniłam do tego całego Biogenu i okazało się, że oni
właśnie robią z włosów a także materiał mozna pobrać w domu, więc czym to się
właściwie różni od tego Instytutu Badań DNA??? Czy możecie to wyjaśnić??

Poza tym jak słyszałam ten Instytut współpracuje z Wymiarem Sprawiedliwości,
chyba nawet organizują konferencje dla Prokuratur, więc chyba raczej to nie
jest firma krzak.

I co ma zrobić przeciętny człowiek chcący solidnie wykonać badania, czyżby
wolny rynek zaczynał się także na dziłce naukowej.

Pozdrawiam
Kasia

18. Data: 2003-05-23 14:11:38

Od: s...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

A ta strona Biogenu też dzisiaj jakoś nie bardzo wchodzi, podobnie link o tym
dalczego nie robić badań w Instytucie Badań DNA. Czyżby firma się zwinęła :-/
I to chyba jest jakowyś pośrednik, bo adres mieszkania prywatnego na
Chomiczówce, a odpowiedzi przez telefon gdzie robią analizy są też ....dosyć
pokrętne :-]

Pozdrawiam

Kasia

19. Data: 2003-05-24 11:58:02

Od: b...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

Firma BIO GEN nie jest zadnym posrednikiem.
Na Chomiczowce jest wynajmowane pomieszczenie biurowe i tam tez znajduje sie
punkt przyjmowania zamowien.
Wszelkie analizy sa wykonywane w renomowanym polskim laboratorium i kazdy
klient dostaje dokladna informacje kogo przedstawicielem jest firma BIO GEN.
BIO GEN

20. Data: 2003-05-24 12:01:16

Od: b...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

Firam BIO GEN nigdy nie wykonywala, nie wykonuje i nie bedzie wykonywac badan
DNA z wlosow.
Czym sie rozni od IBDNA?
- Badania sa przeprowadzane trzykrotnie
- Jako jedyna laboratorium w kraju badamy od 17 do 26 niekodowanych ukladow
genomu ludzkiego.
BIO GEN

zatrucie piwem?
Okulary