[DO] Błędy Jana Kwaśniewskiego

241. Data: 2004-03-01 11:25:13

Temat: Odp: [DO] Błędy Jana Kwaśniewskiego
Od: "Chaciur" <gchat@na_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Krystyna*Opty* wrote:
> Użytkownik "jurek" <g...@o...pl> napisał w wiadomości
[...]
> Jaaasne! :)))

> Ooo!... czemu nie? ;) Dobre winko - nigdy nie jest złe! 8)))
>
> Kiedyś siedziałam w KF-ie u Siwej (wege), oczywiście
> w doborowym towarzystwie i wcale się nie nudziliśmy... ;)
> Ale fakt Siwa winka nam nie dała... ;(

bla bla bla
hi hi hi

najlepiej tak zakończyć ten wątek, skoro nie ma się nic do powiedzenia

pozdrawiam Chaciur

242. Data: 2004-03-01 14:11:42

Temat: Re: [DO] Błędy Jana Kwaśniewskiego
Od: "Krystyna*Opty*" <K...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chaciur" <gchat@na_wp.pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> bla bla bla
> hi hi hi

Dobrze się czujesz? ;)
Może sprawdź ketony w moczu... (?)

> najlepiej tak zakończyć ten wątek, skoro nie ma się nic do powiedzenia

Co miałam do powiedzenia nt. wątku i Twoich rzekomych błędów J.K. to już
powiedziałam.
A co do bicia piany na grupie, to wolę bić... śmietankę 30-procentową! :)
Spróbuj, naprawdę świetna! :)

Krystyna

Indeks glikemiczny a poziom glukozy?
odżywianie wewnętrzne - proszę o "pomoc"
Moja waga...
no kochani dziś tlusty czwartek co robimy ??
dieta :)