Dawne zakończenie edukacji, a nowa matura

następny post »
From: kamiln <a...@b...cc>
Newsgroups: pl.soc.edukacja
Subject: Dawne zakończenie edukacji, a nowa matura
Date: Wed, 12 Oct 2011 13:22:39 +0200

Witam,

Szkołę średnią (LO) kończyłem w 2004 r. bez matury. Był to bodajże ostatni
rok "starych matur". Tak się niefortunnie stało, że bodajże w 2005 r.
weszła nowa matura. Obecnie chciałbym uzyskać świadectwo maturalne i tu
moje pytania:
- Czy jest szansa, bym mógł przystąpić do matury styczniowej (ew
wiosennej) w 2012?
- Czy muszę na nowo przejść cykl edukacyjny wg nowych zasad, czy też może
wystarczy stare świadectwo?

Jeśli ktoś z Was ma odpowiednie informacje na ten temat, prosiłbym o
podzielenie się wiedzą :-)