Definicja zboczenia (potrzebny seksuolog :)

1. Data: 2002-10-27 22:38:57

Temat: Re: Definicja zboczenia (potrzebny seksuolog :)
Od: Papik <p...@g...w.astercity.net> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 27 Oct 2002 23:23:06 +0100, Hohoń napisał/napisała:
> WOW, widze, ze nasze upodobania (przynajmniej jak na razie) sie uzupelniaja.
> Chetnie bym Cie poznal :)

To nic nie znaczy, wbije sie w to a nie bedzie chciala w cos innego co takze
Ci sie podoba :) W dodatku nazwie Cie zboczencem i co ? ;)))))

--
* 2 miesiace niepewnosci * Pawel -PAPIK- Pomorski
GG: 70701

1. Data: 2002-10-27 22:48:41

Od: "Hohoń" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Papik wrote:

> To nic nie znaczy, wbije sie w to a nie bedzie chciala w cos innego
> co takze Ci sie podoba :)

No to co? Przeciez niekoniecznie o to chodzi, zeby sie wbijac we _wszystko_, co
sie partnerowi podoba... :)

> W dodatku nazwie Cie zboczencem i co ?

Eee, przesadzasz. Juz raczej Hohoniem ;)

Pozdrawiam,
Hohoń
http://lukaszka.republika.pl

1. Data: 2002-10-27 22:53:08

Od: "Hohoń" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Papik wrote:

> O fajny link :)
> Ja korzystam z tego : www.eroticdreams.pl.
> Obsluga na naprawde wysokim poziomie i sie ejszcze na nich nie
> zawiodlem :)

Ej chlopaki, a nie uwieraja was te lateksowe ciuchy? Bo ja cos sie do nich
przyzwyczaic nie moge, chyba jednak wroce do koronek :))))))))

Pozdrawiam,
Hohoń
http://lukaszka.republika.pl

1. Data: 2002-10-27 22:56:42

Od: Papik <p...@g...w.astercity.net> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 27 Oct 2002 23:53:08 +0100, Hohoń napisał/napisała:
> Ej chlopaki, a nie uwieraja was te lateksowe ciuchy? Bo ja cos sie do nich
> przyzwyczaic nie moge, chyba jednak wroce do koronek :))))))))

Hahaha :DDD Koronki wyszly z mody ;)

1. Data: 2002-10-28 00:05:08

Od: "Hohoń" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Papik" <p...@g...w.astercity.net> wrote in message
..

> Hahaha :DDD Koronki wyszly z mody ;)

Orzeszku rde, jaki obciach. ;(((( I to przed calom grupom.....
A co teraz jest modne?

Pozdrawiam,
Hohoń
http://lukaszka.republika.pl

1. Data: 2002-10-28 08:16:13

Od: "Isia" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Hohoń"

Przykro mi jestem zajęta

Zależy, co to by było :-)

> No to co? Przeciez niekoniecznie o to chodzi, zeby sie wbijac we
_wszystko_, co
> sie partnerowi podoba... :)

Oczywiście

pozdrawiam Isia

1. Data: 2002-10-28 09:13:34

Od: "Kinga Macyszyn" <k...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

WOW :)

Ja bym się chętnie w takie coś ubrała :))

1. Data: 2002-10-28 09:57:12

Od: Papik <p...@g...w.astercity.net> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 28 Oct 2002 10:13:34 +0100, Kinga Macyszyn napisał/napisała:
> WOW :)
> Ja bym się chętnie w takie coś ubrała :))

WOW :)
A ja bym Cie chetnie w tym zobaczyl ;))))))

1. Data: 2002-10-28 10:11:16

Od: "Kinga Macyszyn" <k...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> WOW :)
> A ja bym Cie chetnie w tym zobaczyl ;))))))

wow.....
nie kuś, bo zaryzykuję.... ;)

1. Data: 2002-10-28 10:11:53

Od: "Greg" <o...@f...sos.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Hohoń" w news:aphqnv$nr4$1@news.tpi.pl napisał(a):

> Ej chlopaki, a nie uwieraja was te lateksowe ciuchy?

Zawsze mozna jej powiedziec aby zdjela wszystko jesli uwiera ;)

> Bo ja cos sie do nich przyzwyczaic nie moge, chyba jednak
> wroce do koronek :))))))))

Ja tam koronki lubie - i kichac, ze wyszly z mody. Mnie sie podoba to co
ladne a nie to co modne ;)

pozdrawiam
Greg

i co wy na to?