Demony, Prawdziwy Horror (film dokumentalny)

181. Data: 2011-04-02 11:14:10

Temat: Re: Demony, Prawdziwy Horror (film dokumentalny)
Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zwłaszcza o tym co widzi.
Ludzie się zmieniają, ich poglądy także.
Jakie są gwarancje, że _obecnie_ nie pomagasz sobie
tym nadal czasami?
Czytając twoje opinie i teksty - nie ma pewności.
Zwłaszcza, że cenisz wysoko ludzi m.in. mocno uwikłanych
w "jasnowidzenia", "przepowiednie", czy też wróżenie itp.

W kontekście okultysty, który powrócił do swoich praktyk
z tarotem, nie zaszkodziłoby podkreślić (po raz n-ty) swego
_obecnego_ stosunku do tarota.

Przynajmniej ja bym tak zrobił. ;)

--
CB

182. Data: 2011-04-02 11:15:50

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kiwiko" napisał w wiadomości grup
.pl...

Użytkownik "Paulinka" <p...@w...pl> napisał w
wiadomości news:in6que$dtd$1@node2.news.atman.pl...

> Trudno osądzać twoje żenujące podśmiechujki w stosunku do Chirona ani to
> mądre, ani celne. Po prostu infantylne jak i cała ty.
> Gdyby ogłosić konkurs na słodką idiotkę p.s.p. to miałabyś w końcu swoje
> podium.
>

> --
>
> Paulinka

jeżeli Ci trudno to się nie męcz. To zupełnie niepotrzebne. Nie zamierzam
brać udziału w żadnym konkursie więc spokojnie możesz zająć moje miejsce :)

Cały czas bierzesz- choćby teraz, nie odnosząc się do treści postu, a waląc
w autora. Robisz to, co zwykle- w bardzo przewidywalny sposób. Dotyczy to
każdego: podobne sposoby postępowania przynoszą podobne rezultaty. Umiesz to
odnieść do siebie?

--

Chiron

Prawda, Prostota, Miłość.

183. Data: 2011-04-02 11:16:28

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chiron pisze:
> Użytkownik "Lebowski" napisał w wiadomości grup
>
> Przeciez twoj kolega cbnet uwaza Chirona za najgorsza kurwe, to co sie
> czepiasz bota, ktory glownie wydaje z siebie tylko 'hihi'?
> Ciekawe w jakim ty konkursie bys wygrala?
> Na najwiekszego judasza i mende?
>

> To może zrobimy sobie taką zabawę: do jakiego konkursu by Ciebie
> nominowano? Powaga- czy potrafił byś sam zaproponować? Zaproponuj- niech
> inni ocenią, skoro tak lubisz tego typu konkursy.

To cytat z Edusia do mnie?

IMO Eduś wygrałby w konkursie na największego frustrata Usenetu.
Dwa lata bytności, 4 nicki a i tak nie znalazł do tej pory przyjaciela.
Trzeba być naprawdę mocno zdesperowanym, żeby się pchać tam, gdzie nas
nie chcą.

--

Paulinka

184. Data: 2011-04-02 11:18:23

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-04-02 13:07, Paulinka pisze:

> [...]
> długo - pomiędzy kiwiko a Chironem. Podkreślam żadnej.
> Kiwiko nie funkcjonuje jako dyskutant, nie przedstawia argumentów,
> tez, nie broni swoich racji, nie podrzuca tematów do dyskusji, nie
> powoduje, że jej obecność wnosi jakąś wartość dodaną na tej grupie. Za
> to potrafi prześlicznie - z gracją słodkiej idiotki właśnie - wbijać
> szpile Chironowi i XL. Czy to jest coś cennego? IMO nie. Cenne byłoby
> gdybym mogła przeczytać, że kiwiko potrafi obnażyć błędy we
> wnioskowaniu swoich 'ulubieńców', czyli że potrafi dyskutować na

Zgadzam się, ale czy wnoszenie czegoś (albo udawanie, że się wnosi) jest
warunkiem istnienia na grupie? IMO nie. Wstawki kiwiko są wkurzające,
ale czy to usprawiedliwia Chironowe próby całościowej interpretacji jej
osoby, które usiłował robić i które doprowadziły IMO do stanowczego
zaostrzenia sytuacji? A reakcja na takie (wkurzające nawet) teksty też
dużo mówi o człowieku - IMO właśnie o próbie udowodnienia sobie m.in. że
jest się lepszym. Ja wolałabym takie teksty potraktować jak brzęczenie
muchy albo zaczepki dresów na ulicy - czy jest sens szarpać się z
każdym? Chyba że chce się zadymy. Tak ja to widzę.

Ewa

185. Data: 2011-04-02 11:20:01

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Przepraszam, czytałam szybko, i przeczytałam "schizofrenika".
> Wersja "schironfrenik" tym badziej mi się "nie podoba". Sorry, nie bawią
> mnie słowa, które w zamyśle mają "ranienie" człowieka poprzez swój
> pejoratywny wydźwięk i skojarzenia. Słowami też można "zabić", Ghost.

Ojtam. One nie maja w zamysle ranienie, a wskazanie do czego dana osoba sie
posuwa.

> Tematy polityczne omijam, ponieważ zwykle dzielą ludzi.

I jakby tu jakis explicite hitlerek agitke odstawial tez unikalabys
dzielenia ludzi.

> Ale odmienne poglady polityczne świadczą tylko i wyłącznie o odmiennych
> poglądach politycznych, i na ich podstawie nie oceniam człowieka. Tak już
> mam.

Acha, ty oceniasz ludzi po sprzeciwie wobec klamstwa, nie na podstawie
klamstwa. Coraz lepiej, coraz lepiej.... kontynói.

> _Świadome_ wymyślanie kłamstwa przez drugiego człowieka i oznajmnianie go
> żywe oczy, czy też poza plecami, mnie rani. Wiele zachowań i wiele słów
> potrafi mnie ranić. Nie tylko kłamstwa.

No wiec kurna o co Ci chodzi zatem?

> Ja nie śledzę wszytskich dyskusji na grupie, Ghost, a zwłaszcza dyskusji
> na
> temat katastrofy smoleńskiej nie śledziłam, z różnych osobistych powodów.
> Pozwól więc, że w tej sprawie nie zabiorę żadnego sanowiska, ponieważ _nie
> mogę_ i _nie jestem w stanie_. Uszanujesz to?

Alez zajelas juz stanowisko w tej sprawie i skoro piszesz to co powyzej,
zajelas je mimo niewiedzy o co chodzi.

Pisze wlasnie.

186. Data: 2011-04-02 11:20:13

Od: Lebowski <lebowski@*****.net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-04-02 13:08, medea pisze:

> Mam nadzieję, że inni lepiej zrozumieją to, co napisałam, tzn. bardziej
> zgodnie z tym, co miałam na myśli.
>
> Ewa

Bez obawy, sporo osob mysli tutaj jajnikami, a twoja zdolnosc do
formuowania wnioskow jest juz chyba kazdemu tu dobrze znana ;)

187. Data: 2011-04-02 11:20:48

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-04-02 13:11, Hanka pisze:
> Demony, hihi, Prawdziwy Horror.
> Dyskusja dydaktyczna.

No no, tego się właśnie obawiałam - że "tłumacz" będzie miał większą
siłę przebicia od autora.

Ewa

188. Data: 2011-04-02 11:21:13

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie wyjasniłaś co cię tak szalenie rozwściecza w kiwiko, aby
kierować wprost do niej swoje kąśliwe uwagi.

Co cie motywuje, aby tak ostro jej dowalać.

Tylko nie pisz mi jak tnr, albo medea, że coś źle zrozumiałem,
czy cuś. ;)

Skąd bierze się twoja wściekłość?

Konkurencja?
Dziecinność wyprowadza cię z równowagi?
Wycofanie?

Co cię tak drażni do szleństwa?

Chcę abyś to wyjaśniła.
UZASADNIŁA adekwatnie, a nie jakieś pierdoły godne półmózga.

Rozumiesz?
Masz mi to wyjasnić. :)

--
CB

189. Data: 2011-04-02 11:21:29

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości grup
e.net...

Dnia Sat, 2 Apr 2011 11:52:43 +0200, Chiron napisał(a):

> Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości grup
.net...

> Na kogo Ty wychodzisz?
> Próbowałem z facetem rozmawiać. Ponieważ w żadnym razie nie udało mi się-
> powiadomiłem go, że go kiluję.

A ja tam sobie go czytam - faceta tak beznadziejnie się nakręcającego warto
trochę postudiować w ramach głównej tematyki grupy :-)

> To było kilka miesięcy temu. Od tego czasu
> widziałem jego posty tylko tak, jak teraz- i niezmienne mnie to
> zastanawia,
> jak bardzo musi być chory, żeby do tylu moich postów dopisywać przesączone
> nienawiścią teksty.

Masz racje - DOPISYWAĆ. Jego teksty nie są refleksjami, tylko DOPISKAMI.

> Nie robi mi to nic- choć widzę, że niektórych
> uczestników psp nakręca. Tyle, że_to_ich_problem.

Tak.
A mnie go szkoda. Poważnie. Takie działanie tutaj- najpierw walenie w
Ciebie- i cały czas wracanie do tematu pamięci wody a potem podobne we mnie,
a także drapowanie się na eksperta w różnych dziedzinach, o których pojęcie
ma takie, jak wielu innych- to przecież rozpaczliwa chęć zwrócenia na siebie
uwagi na zasadzie: "patrzcie, ja jestem mądry ekspert, a zobaczcie, jacy oni
są głupi. Ja to zauważyłem, ja". To przykre. Dlatego pisałem, żeby przestał
postępować w ten sposób- bo efekt uzyska wręcz odwrotny do zamierzonego-
tyle, że chyba raczej nawet nie próbował tego zrozumieć...
--

Chiron

Prawda, Prostota, Miłość.

190. Data: 2011-04-02 11:21:54

Od: vonBraun <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Paulinka wrote:

> [...]
> Dwa lata bytności, 4 nicki a i tak nie znalazł do tej pory przyjaciela.
> Trzeba być naprawdę mocno zdesperowanym, żeby się pchać tam, gdzie nas

IMHO podejrzewam, że jesteś w stanie zobaczyć po co jest tu Eduś,
niezależnie od tego co tu napisałaś.
vB

jeszcze jedna ofiara religii
Okazja, kalendarz rozwijajacy wyobraznie na 2011. UWAGA Tylko dla dorosłych panów !
Życie to bajka
Z okazji Wielkiego Postu
Troszkę ekonomii - żywność jest droższa i będzie coraz droższa.