Demony, Prawdziwy Horror (film dokumentalny)

291. Data: 2011-04-02 15:05:12

Temat: Re: Demony, Prawdziwy Horror (film dokumentalny)
Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "malkontent" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
news:in7bmc$1fc$1@mx1.internetia.pl...

news:in71hg$9k5$1@mx1.internetia.pl...

>ale zauważ , że Ty postępujesz w stosunku do
>niego podobnie ?

Ale zauwaz, ze jestes pedofilem.

292. Data: 2011-04-02 15:10:05

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "malkontent" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

>no to troszke mnie zamrtwiłeś
>- kolejny "damski bokser" ? -

Zgadza sie, chiron to jest damski bokser juz dawno o tym pisalem.

>w zasadzie nie powinno się kogoś
>wyraźnie słabszego/upośledzonego
>( a tak toteraz wygląda ? )
>poddawać presji jakiej nie jest w stanie
>sprostać ?

Kazdego antysemite uwazam, za glupka, ale gdyby mialo to trzezwo myslacym
zatrzymywac slowa w ustach, bylaby bida.

293. Data: 2011-04-02 15:12:08

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

>jeżeli jesteś dla niego głupi to ghost powinien
>traktowac Cie ulgowo (lub ignorować)
>Skoro tego nie robi to albo
>jest "damskim bokserem" albo
>coś kręci i nie uważa Cie za głupiego

nie traktuje, chiron jest damskim bokserem, uwazam

294. Data: 2011-04-02 15:14:04

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-04-02 16:32, Chiron pisze:
> Przed chwilą w podobnym tonie napisała Ewa: strzeliłeś z armaty do
> komara. Tyle, że to ubliża kiwiko- i czyżbym tylko ja to tak widział?:-(

Bzdury piszesz Chiron. Komarem są tu _teksty_ kiwiko, a armatą Twoje
"diagnozyjki" na jej temat. Tak samo jak ktoś nadepnąłby Ci na odcisk, a
Ty posłałbyś go za to na tamten świat.
Po raz kolejny swoim (powyższym) tekstem dałeś dowód na to, że nie
odróżniasz osoby od tekstu. Chyba naprawdę wierzysz, że coś o kimś wiesz
po kilku słowach, jakie tu ten ktoś napisze.

Ewa

295. Data: 2011-04-02 15:14:08

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paulinka" <p...@w...pl> napisał w
wiadomości news:in7au7$dtd$12@node2.news.atman.pl...

> Co było ostatnim zdaniem kończącym dyskusję. W przeciwieństwie do Ciebie
> nie zakładam, że cb jest idiotą i nie zrozumie aluzji.

Oh, oh, pałlinka w trybie, "powiem Ci o czym myslisz".

296. Data: 2011-04-02 15:20:47

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mogę ci napisać to co Hanka: żadne wyobrażenie o tobie
nie bierze się znikąd, lecz jest oparte na mniej lub bardziej
pełnej analizie twoich wyskoków i "diagnostycznych" poczynań,
które _każdorazowo_ i trwale traktujesz jako tak cudownie
trafne lub "żartobliwe", że poza jakąkolwiek możliwością
wszelkiej krytyki.

I mogłbym ci napisać to co Ghost: jesteś prawdopodobnie
dotknięty schizofrenią, lub masz uszkodzone (fizycznie) płaty
ciemieniowe i stąd twoje poczucie bycia prześladowanym
bez powodu.

Ale od siebie napiszę ci co innego: jesteś obrzydliwie obłudny
i ponadprzeciętnie agresywny wobec innych, z którymi ci nie
po drodze, a także maniakalnie stały w bezwzględnym
dyskredytowaniu każdego kogo uznasz za "diabła".

--
CB

297. Data: 2011-04-02 15:40:27

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ghost pisze:

> Użytkownik "Paulinka" <p...@w...pl> napisał w
> wiadomości news:in7au7$dtd$12@node2.news.atman.pl...

> Oh, oh, pałlinka w trybie, "powiem Ci o czym myslisz".

Gołst w trybie myślisz to klasyczna antyteza.

--

Paulinka

298. Data: 2011-04-02 15:43:04

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Poprawka: płaty skroniowe [mózgu].

--
CB

299. Data: 2011-04-02 15:56:49

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

BTW pamiętam jak po raz pierwszy (w necie) ostro zareagowałem
na chamstwo pewnej popapranej kretynki, odwdzięczając się
za jej "żartobliwy" komentarz epitetem "kretynka".
W efekcie zostałem okrzyknięty "chamem"...
przez gościa dla którego [tak rozumiane] chamstwo to "fajny żarcik".

Złośliwe chamstwo to coś czego nie toleruję w monstrualnym stopniu.
Dokładnie takie jak u Qry, czy Stalkera - krystaliczne.
Ale również takiego jak u medei, farmerki, czy u Rediego, bardziej
demoniczne, i paranoiczne emocjonalnie.

--
CB

300. Data: 2011-04-02 16:21:10

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

... i jeszcze Fragile. :)

Zapomniałbym. ;)

--
CB

> OK, przyjmuję, że ciebie, XLę, Chirona, Pimpka i malkontenta
> wyprowadza z równowagi po prostu samo "hi hi".

jeszcze jedna ofiara religii
Okazja, kalendarz rozwijajacy wyobraznie na 2011. UWAGA Tylko dla dorosłych panów !
Życie to bajka
Z okazji Wielkiego Postu
Troszkę ekonomii - żywność jest droższa i będzie coraz droższa.