Demony, Prawdziwy Horror (film dokumentalny)

201. Data: 2011-04-02 11:40:58

Temat: Re: Demony, Prawdziwy Horror (film dokumentalny)
Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "vonBraun" <i...@g...pl> napisał w wiadomości
news:in71ps$bec$1@inews.gazeta.pl...

> IMHO: pesymista. ;-)

Etam, "mialem przyjemnosc".

202. Data: 2011-04-02 11:42:11

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "malkontent" napisał w wiadomości grup

Użytkownik "Chiron" <c...@o...eu> napisał w wiadomości
> Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości grup
net...

bb.googlegroups.com...

> Bo nie jestem dwulicowa - taki był też Chrystus. U mnie TEŻ albo coś jest
> białe, albo czarne. Ludzie takich nie lubią 3333-)
> Obserwując kiwiko- w żadnym razie nie potwierdzam tej opinii. Nie chcę tez
> jej dogryźć- po prostu ta opinia wydaje mi się bardzo odosobniona. Ba!
> Gdyby
> zrobić taki wybór na psp- to w moim przekonaniu głosami większości kiwiko
> otrzymała by głosy plasujące ją w OSTATNIEJ piątce osób. Jeśli poza Hanką
> 3
> osoby z tej grupy nie zgodzą się z moja opinią to uznam, że się baaardzo

psp to nie konkurs piękności
klasyfikacja ludzi w taki sposób jest CHORA - rozumiesz ?

> pomyliłem. W tej sytuacji jednak- nie widzę tak tego. Wystarczy np
> poczytać
> reakcje różnych osób z psp na jej "hi, hi" jako jedyne, co nam miała do
> przekazania. I nie chodzi mi tu o przywalenie kiwiko- a raczej o pokazanie
> kolosalnej wręcz rozbieżności w naszych osądach.

to,że komus hi hi się nie podoba to jego sprawa

przeciez sam głosząc swoje poglądy/opinie
nie ograniczasz się ze względu na ghosta ?

=================

To wszystko, co napisałeś- to prawda. Jednak chyba to nie ja powinienem być
adresatem, jak sądzę.

" ogólne odczucie w grupie na temat kiwiko o dziwo jest megaPOZYTYWNE
Nie rozumiesz, dlaczego?
Heh, o ikseli jest meganegatywne, dlaczego?"

Czy nie uważasz, że osoba, która jest autorem cytowanego tekstu- powinna być
tym adresatem?

--

Chiron

Prawda, Prostota, Miłość.

203. Data: 2011-04-02 11:43:57

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 2 Kwi, 13:42, "Chiron" <c...@o...eu> wrote:

> [...]
> Heh, o ikseli jest meganegatywne, dlaczego?"
>
> Czy nie uważasz, że osoba, która jest autorem cytowanego tekstu- powinna być

Znowu manipulujesz.

Autorami powyzszego cytatu sa TRZY osoby.

204. Data: 2011-04-02 11:44:02

Od: vonBraun <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ghost wrote:

> Użytkownik "vonBraun" <i...@g...pl> napisał w wiadomości

> Etam, "mialem przyjemnosc".
IMHO: bo widzisz co jest a nie potencjał.
vB

205. Data: 2011-04-02 11:45:43

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Próbowałem z facetem rozmawiać. Ponieważ w żadnym razie nie udało mi się-
> powiadomiłem go, że go kiluję. To było kilka miesięcy temu. Od tego czasu
> widziałem jego posty tylko tak, jak teraz- i niezmienne mnie to
> zastanawia,
> jak bardzo musi być chory, żeby do tylu moich postów dopisywać przesączone
> nienawiścią teksty. Nie robi mi to nic- choć widzę, że niektórych
> uczestników psp nakręca. Tyle, że_to_ich_problem.

przecież to oczywiste - to co piszesz jest tak
niezgodne z jego poglądami ,że nie może
pozostac obojętny wobe tego dysonansu

ma do wyboru
- uznac twoje racje - nie może bo nie potrafi :))))

- uznać ,że jests głupi - chciałby ale nie robisz błedow
ortograficznych więc - to nie pasuje :)))))

-uznać ,że robisz to specjalnie - celowo
oszukujesz - bo tak naprawdę nie myslisz

a skoro jestes na złej drodze - to ma usprawiedliwienie
by Ci pomóc zejść z tej błednej zakłamanej drogi
:))))))

nie gniewaj sie na niego ma dobre intencje
i robi co potrfi by Ci pomóc :))))))
=================
Ależ ja rozumiem- tak mi się przynajmniej zdaje. Z jedną różnicą- on nie
chce mi pomóc zejść ze złej drogi, tylko on chce, żeby_inni_tak_myśleli.
--

Chiron

Prawda, Prostota, Miłość.

206. Data: 2011-04-02 11:46:17

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 2 Apr 2011 12:27:10 +0200, malkontent napisał(a):

> to,że komus hi hi się nie podoba to jego sprawa

Hi hi

207. Data: 2011-04-02 11:48:51

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 2 Apr 2011 12:29:27 +0200, cbnet napisał(a):

> Ależ ty nie jesteś złośliwa, tylko WREDNA.

Tak, wredna. Potrafię być, kiedy trzeba.

> Tak samo jak twój "przyjaciel" Chiron.

Chcesz być moim przyjacielem? - jestes tak samo wredny, jak ja :->

> BTW mną też to wstrząsnęło. ;)

Dojdziesz do siebie.

208. Data: 2011-04-02 11:52:51

Od: Lebowski <lebowski@*****.net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-04-02 13:16, Paulinka pisze:

> [...]
> Dwa lata bytności, 4 nicki a i tak nie znalazł do tej pory przyjaciela.
> Trzeba być naprawdę mocno zdesperowanym, żeby się pchać tam, gdzie nas

A pytanie bylo czemu wobec powyzszego czepiasz sie bota?
Za trudne? To popros moze kogos bliskich ci dwunogow, niech ci
wytlumaczy o co pytalem, bo moze ktos z nich okaze sie bardziej kumaty?

209. Data: 2011-04-02 11:55:07

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> IMHO: bo widzisz co jest a nie potencjał.

Polimeryzowalbym. <przewalki> Gdy przyjmujemy do pracy, zawsze gdy ustapie
innym, okazuje sie, ze jednak mialem racje </przechwalki>

210. Data: 2011-04-02 12:00:33

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "medea" napisał w wiadomości grup

===============================
> psp to nie konkurs piękności
> klasyfikacja ludzi w taki sposób jest CHORA - rozumiesz ?

No właśnie!
A Chiron ma niestety ciągoty w tę stronę wyrażane przez teksty w stylu:
"pokaż mi minimum 3 osoby, które cię popierają".
Ewo- tylko kto to rozpoczął?
" ogólne odczucie w grupie na temat kiwiko o dziwo jest megaPOZYTYWNE
Nie rozumiesz, dlaczego?
Heh, o ikseli jest meganegatywne, dlaczego?"
To czyje słowa? Cytowanie mojej odpowiedzi- i wyłącznie do niej się
odnoszenie jakby to była moja opinia a nie odpowiedź- to chyba nie tak
troszkę?

--

Chiron

Prawda, Prostota, Miłość.

jeszcze jedna ofiara religii
Okazja, kalendarz rozwijajacy wyobraznie na 2011. UWAGA Tylko dla dorosłych panów !
Życie to bajka
Z okazji Wielkiego Postu
Troszkę ekonomii - żywność jest droższa i będzie coraz droższa.