Demony, Prawdziwy Horror (film dokumentalny)

381. Data: 2011-04-03 07:30:49

Temat: Re: Demony, Prawdziwy Horror (film dokumentalny)
Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "medea" napisał w wiadomości grup

W dniu 2011-04-03 00:27, Fragile pisze:

> Jeśli Ty jesteś lekko po 30, to ja tym bardziej ;)
> Bliżej mi do 40, niestety... :(

No ja jestem lekko po przecież. Czym tu się smucić?! ;)

=========
Czyli widziałem Twoje zdjęcie sprzed ilu lat? Bo tam wyglądasz na 30? To nie
próba komplementu- ale tak pomyślałem.
--

Chiron

Prawda, Prostota, Miłość.

382. Data: 2011-04-03 07:46:00

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-04-03 09:30, Chiron pisze:
> [...]
> Czyli widziałem Twoje zdjęcie sprzed ilu lat? Bo tam wyglądasz na 30?
> To nie próba komplementu- ale tak pomyślałem.

Nieporozumienie. Zażartowałam, że jestem lekko po 30, a jestem lekko...
ale przed 40. ;)

A zdjęcie było w miarę aktualne wtedy, kiedy je wysyłałam (robione kilka
miesięcy wcześniej).
Ewa

383. Data: 2011-04-03 07:50:54

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-04-03 08:45, Ghost pisze:

> Użytkownik "medea" <x...@p...fm> napisał w wiadomości

> Chcialbym jedynie zauwazyc, ze lebiodzie wszytsko jedno jaka woda,
> byle sie znalazl ktos na tyle slaby by mial koniecznosc tlumaczenia
> sie z jego, lebiodowskich pierdow.

Być może. Jednak najbardziej lubi jątrzyć, próbując ludzi ze sobą
skłócić. Negatywne emocje to jego ulubione środowisko.

Ewa

384. Data: 2011-04-03 07:54:40

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "medea" napisał w wiadomości grup

> [...]

Być może. Jednak najbardziej lubi jątrzyć, próbując ludzi ze sobą
skłócić. Negatywne emocje to jego ulubione środowisko.

I udało mu się w tej sytuacji? Miał- w Twojej opinii- szanse?
--

Chiron

Prawda, Prostota, Miłość.

385. Data: 2011-04-03 07:55:03

Od: Lebowski <lebowski@*****.net> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jego, lebiodowskich pierdow. To jest bodaj jedyna grupa na ktorej takich
> znajduje. Gdzie indziej zwykle szybko dostaje w pysk i po sprawie.

hehe... widze, ze burek juz od rana ujada za mna zza plota,
jak nic idzie wiosna :-))

386. Data: 2011-04-03 07:57:50

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-04-03 09:28, Chiron pisze:

> Nieprawda. To były teksty "głupi jesteś" czy tym podobne milutkie
> tekściki. Wszystko jest w archiwum- tyle, że trzeba tam zajrzeć i
> poszukać. Skoro już chcesz mnie osadzać- to może sprawdź?

Myślę, że pamięć mnie nie myli, ale jak się znowu trafi deszczowy dzień
(tak jak wczoraj), to może sprawdzę. ;) I to nie chodzi tylko o to, co
pisałeś do kiwiko, ale też do innych o niej.

> I tak przy okazji- w żadnym razie nie poczuwam się do bycia nawet
> katalizatorem Twojej reakcji. Wrednym charakterem okazuje się ktoś,
> kto próbuje kogoś obciążyć swoimi zachowaniami- de facto to brak
> odpowiedzialności.

Hm, dla mnie wredne nie jest to, że ktoś przyczyni się u drugiej osoby
do zdenerwowania*, bo to się zdarza i to normalne w relacjach, ale
REAKCJA na to zdenerwowanie - Ciebie wyraźnie ucieszyło. Teraz rozumiesz?

*Tam gdzie jest jakakolwiek relacja, nawet dialog itp. zawsze dwie osoby
ponoszą odpowiedzialność za to, co się zadzieje. Chyba się z tym
zgadzasz? Czy tym razem nie?

Ewa

387. Data: 2011-04-03 08:02:29

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-04-03 09:54, Chiron pisze:
> [...]
> skłócić. Negatywne emocje to jego ulubione środowisko.

> I udało mu się w tej sytuacji? Miał- w Twojej opinii- szanse?

To nie ma znaczenia, czy mu się udaje. Liczą się jego podłe intencje.

Ewa

388. Data: 2011-04-03 08:04:12

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

=======================

> To nie ma znaczenia, czy mu się udaje. Liczą się jego podłe intencje.

I co w zwiazku z tym?

389. Data: 2011-04-03 08:04:29

Od: "kiwiko" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Być może. Jednak najbardziej lubi jątrzyć, próbując ludzi ze sobą skłócić.
> Negatywne emocje to jego ulubione środowisko.
>
> Ewa

ale nie jesteśmy dziećmi w piaskownicy ;)

kiwiko

390. Data: 2011-04-03 08:05:23

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kiwiko" <k...@o...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "medea" <x...@p...fm> napisał w wiadomości

> ale nie jesteśmy dziećmi w piaskownicy ;)

exactly, olewanie tania i skuteczna tu bronia

jeszcze jedna ofiara religii
Okazja, kalendarz rozwijajacy wyobraznie na 2011. UWAGA Tylko dla dorosłych panów !
Życie to bajka
Z okazji Wielkiego Postu
Troszkę ekonomii - żywność jest droższa i będzie coraz droższa.