zwalczanie kretów

11. Data: 2005-04-17 21:20:39

Temat: Re: zwalczanie kretów
Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:d3ujn9$jcm$1@nemesis.news.tpi.pl Andrzej Romek
<a...@r...net> napisał(a):

> Wszystkim zaś mędrkom przypomnę, że krety są chronione
> na terenach otwartych tj. polach, łakach, lasach

Hejka. Ciekaw jestem jakbyś się zachowywał, gdybyś musiał kilka razy w
miesiącu odpowiadać na temat zwalczania kretów? ;-(
Kup "Kretox", u mnie działa. :-)
Pozdrawiam monotonnie Ja...cki

12. Data: 2005-04-17 21:20:47

Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

Andrzej Romek wrote:

> Wszystkim zaś mędrkom przypomnę [...]

To nie sa medrkowie, tylko ludzie znudzeni tym samym pytaniem
zadawanym co tydzien przez kogos, kto nie potrafi poszukac w
archiwum grupy, czy juz na ten temat nie bylo setek dyskusji.

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

13. Data: 2005-04-17 21:41:23

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wiecej robią szkód niż z nich pożytku.
>
> Pozdrawiam wszystkich (z wyjątkiem kretów)
> - A. Romek

Patrzcie, mędrek się znalazł.
Krety zjadają tony stworów, m.in. szkodników.

14. Data: 2005-04-17 23:15:48

Od: "Moon" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "boletus" <b...@o...pl> napisał w wiadomości

> Krety zjadają tony stworów, m.in. szkodników.

między INNYMI.

hehe:))

moon

15. Data: 2005-04-18 08:27:22

Od: Wojciech Jakóbczyk <j...@U...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wojciechowi, który nie mógł sobie podarować złośliwości ale jednak podał

uleglem swej malostkowosci :) ale miejmy nadzieje ze to odnioslo
pozytywny skutek edukacyjny, na przyszlosc.

wojtek

16. Data: 2005-04-18 18:30:37

Od: "JerzyN" <N0,007,SPAM@megapolis.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Moon" <l...@w...pl>
> Użytkownik "boletus" <b...@o...pl>
> >
> między INNYMI.
>
> hehe:))
>
> moon

No to już wiem dlaczego ostatnio nic nie napisał.
;-)
--
Pozdrawiam, Jerzy

17. Data: 2005-04-19 14:14:17

Od: "Violetta Kołeczko" <v...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Andrzej Romek <a...@r...net> napisał(a):

> Dziękuję Violettcie za jedyną merytoryczną radę no i
> Wojciechowi, który nie mógł sobie podarować złośliwości ale jednak podał
> link do wyszukiwarki o interesujacym mnie temacie.
> Wszystkim zaś mędrkom przypomnę, że krety są chronione na
> terenach otwartych tj. polach, łakach, lasach - ale wara im od mojego
> ogrodu. Wiecej robią szkód niż z nich pożytku.
>
> Pozdrawiam wszystkich (z wyjątkiem kretów)
> - A. Romek

Ciesze sie, ze mogłam podzielić się jakąś radą.Zastanawiałam się już kiedyś
nad tymi "głupkowatymi" odpowiedziami, radami niektórych osób.Jeżeli macie
tak odpowiadać, to nie róbcie tego wcale-chyba macie za dużo czasu!Temat
kretów faktycznie był często poruszany, ale chodzi o to, ze może ktoś znalazł
jakiś inny, nieznany jeszcze nikomu sposób na zwalczanie ich.
Pozdrawiam
Violetta

18. Data: 2005-04-19 14:25:22

Temat: Do Jerzego N
Od: AgaWa <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sorry, ze na liste, ale nie moge Ci wyslac
zadnego maila, a probuje juz setny raz,
Na prawde chce zobaczyc ten jesion w Warszawie

Podaje swoja komore i prosze o kontakt
0-600-225-606

Agnieszka Walesiak
(AgaWa)

19. Data: 2005-04-19 15:59:44

Od: "Teresa" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Violetta Kołeczko" <v...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w
wiadomości news:d433np$45s$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
> znalazł
> jakiś inny, nieznany jeszcze nikomu sposób na zwalczanie ich.

Jeżeli ktoś znajdzie "Złoty środek" przeciw kretom to będzie to napisane
WIELKIMI literami :-)

Pozdrawiam TeresaR

20. Data: 2005-04-19 19:57:39

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jeżeli ktoś znajdzie "Złoty środek" przeciw kretom to będzie to napisane
> WIELKIMI literami :-)
>
> Pozdrawiam TeresaR

"Złoty środek" zdradziłem na priv Jackowi.
TUTAJ dodam jedynie, że jest to fumigant
niedostępny w wolnej sprzedaży.

Pozdrawia bardzo toksycznie boletus

Choroba porzeczek
Milin amerykański