Do czego to jest?

1. Data: 2002-08-28 16:55:16

Temat: Do czego to jest?
Od: d...@e...net.ae (Tomek W) szukaj wiadomości tego autora

Hej!
Serdeczne Pozdrowiena po dluuugim niepisaniu( nie oznacza to
nieobecnosci) skladam na samym poczatku.
A zaraz potem mam pytanie.
Znalazlem tu taka patelnie-kwadratowa 28 x 28 cm zeliwna,bardzo ciezka,
z dnem (tym do potraw) w rowki vel zlobki. Szwedzka . Nie ma teflonu ani
innego swinstwa. Wyglada bardzo ale to bardzo...
Cena raczej wysoka -porownujac do "lepszych" patelni- po kalkulacji
+- 150 zl.
Ale do czego to? Czy to rodzaj grilla?
Czy macie jakies doswiadczenia co tam wrzucac i czy trzeba tlustosci
dodawac ? A nie przypali sie tam ? Bedzie kura w paski? A'la zebra?
Przyznam sie ze mi sie podoba i kupilbym ja gdybym wiedzial po co:-)
Tomek W

1. Data: 2002-08-28 17:32:56

Temat: Re: Do czego to jest?
Od: "voytech" <w...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam podobną ale kupiłem wyjatkowo tanio.
Smażę na tym może nie zupełnie bez tłuszczu ale z minimalną ilością.
Patelnia jest raczej posmarowana. Właśnie dla walorów estetycznych warzywa
(cukinia, bakłażan) wygladają jak z foldera, a mięska też nie najgorzej.
przyrządzane produkty leżą na tych prążkach jakby na ruszcie, a nawet własny
tłuszcz nie przenika do środka tylko się wytapia i pomaga przeniść
temperaturę na potrawę.
Koniecznie kup, a oczarujesz samym wyglądem jedzonka niejedną damę, nie
mówiąc o smaku.
Zdrowia

1. Data: 2002-08-28 17:42:19

Od: "Stanislaw" <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

[...]

Witam!!
O kurcze!! to ja taka patelnie identiko 28x28 cm kupilem a Makro za...18 zl.
Ale mam farta.Uzywam ja jako grila domowego do pieczenia warzyw i mies i ryb
Swietna.

Pozdrawiam
Stanislaw z Gdanska

1. Data: 2002-08-28 17:45:13

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On 28 Aug 2002 18:55:16 +0200, d...@e...net.ae (Tomek W)
wrote:

> [...]
>dodawac ? A nie przypali sie tam ? Bedzie kura w paski? A'la zebra?
>Przyznam sie ze mi sie podoba i kupilbym ja gdybym wiedzial po co:-)

to jest skarb. to taki ruszt nakuchenkowy prawie ze. kura w paski
to bardzo dobra rzecz. mowia, z e mniej tluszczy trzeba a efekt
smaczniejszy niz z teflonu bez tluszczu....ja sobie, pardon,
kurze dorabiam za pomoca takiej szpadki na ktora sie nadziewa
rozne rzeczy na ruszt - rozgrzewam to-to jak cholera a potem
robie na miesie, juz zrobionym, takze na warzywach, paski. I jest
sbnobistycznie ;)))

Krysia.

P.S. Jakby Ci sie nie spodobala, to ja prosze ;))
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-08-28 17:59:08

Od: d...@e...net.ae (Tomek W) szukaj wiadomości tego autora

voytech wrote:

> Koniecznie kup, a oczarujesz samym wyglądem jedzonka niejedną damę, nie
> mówiąc o smaku.
> Zdrowia

Lece wiec
Dzieki
tomek W

1. Data: 2002-08-28 19:09:36

Od: "Stempi" <w...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

Jest to patelnia zeliwna do grilowania. Smaruje sie ja tluszczem przy pomocy
pedzelka lub plata rolki kuchennej. Nalezy ja powoli rozgrzewac (nigdy od
razu na pelny gaz!!!!) - i po rozgrzaniu trzymac na max. sredniej pozycji
gazu.
Tomek W <d...@e...net.ae> schrieb in im Newsbeitrag:
3...@e...net.ae...
> [...]
> dodawac ? A nie przypali sie tam ? Bedzie kura w paski? A'la zebra?
> Przyznam sie ze mi sie podoba i kupilbym ja gdybym wiedzial po co:-)

oryginalny sos do schabu
Gruszki
Keks makowy - P
Białe, chłodne, pyszne... lekko musujące
ciasto ze sliwkami-bez masla-szukam przepisu...