Białe, chłodne, pyszne... lekko musujące

1. Data: 2002-08-28 14:28:44

Temat: Białe, chłodne, pyszne... lekko musujące
Od: Wojtek 'mruqe.' Mroczek <W...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przypomniało mi się :)
Moja Edytka robi takie pyszne coś - w sam raz na gorący dzień. Na
początku trochę się krzywiłem - że niby marnowanie wina - ale kiedy
spróbowałem natychmiast zmieniłem zdanie.

Butelka białego, reńskiego wina
cytrynka
Woda b. lekko gazowana (np. Vitalinea Danone)
Lód w kostkach, kulkach, sopelkach, bryłkach - czy w czym kto lubi

Kieliszek schłodzonego wina wlewamy do szklanki typu "long-drink".
Wrzucamy plasterek cytrynki. Podkręconym rzutem pakujem do szklaneczki
dwie kostki lodu. Dopełniamy szklaneczkę lekko perlistą, zimną wodą.
Czynność powtórzyć!

pozdrawiam uff jak gorąco

--
-=|_/_Wojtek 'Mruqe.' Mroczek_\___\ W.\_ http://mruqe.home.prv.pl _|=-
-=|__One flew east_________________\___\____ W...@a...waw.pl _|=-

1. Data: 2002-08-28 14:59:05

Temat: Re: Białe, chłodne, pyszne... lekko musujšce
Od: "Ewa \(siostra Ani\) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

"Wojtek 'mruqe.' Mroczek" <W...@a...waw.pl> a écrit dans le message de
news: d...@4...com...
> [...]
> Woda b. lekko gazowana (np. Vitalinea Danone)
> Lód w kostkach, kulkach, sopelkach, bryłkach - czy w czym kto lubi

...A wszystko razem nazywa sie kruszon...

Ewcia
(specjalistka)

--
Niesz !

1. Data: 2002-08-28 15:38:35

Od: Wojtek 'mruqe.' Mroczek <W...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Oto co grupie pl.rec.kuchnia ma do powiedzenia "Ewa \(siostra Ani\)
N." <n...@y...com>:

>...A wszystko razem nazywa sie kruszon...
>
>Ewcia
>(specjalistka)

Eeee... Ja to zawsze nazywałem "eliksirem". Zdanie "Kochanie,
przyrządzisz mi dziś swój wspaniały eliksir?" brzmi niebo lepiej niż
prozaiczne "Kochanie, zrobimy dziś kruszon?".

;)))

1. Data: 2002-08-28 18:27:42

Od: Tomasz P <t...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Szprycer.

Tomek

1. Data: 2002-08-28 19:20:39

Temat: Re: Bia^(3)e, ch^(3)odne, pyszne... u schyłku dnia...
Od: dawnakuchnia <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tomasz P wrote:

> Szprycer.

oczywiście!

kochany szprycerek!
też to kiedyś uwielbiałam...
na werandzie...pod parasolem dzikiego wina przeplatanego
winem szlachetnym....u schyłku lata...u schyłku dnia
gdy słońce przestaje palić, a śle tylko słodkie całusy gasnącego światła
obok osoba z którą jest najmilej pod takim słońcem
na stole skromnie skrzący iskry syfon w drucianej oprawce..
e.

--
specjalne pozdrowienia dla hipisia!
Dawna Kuchnia _ /_

1. Data: 2002-08-28 20:22:44

Temat: Re: Białe, chłodne, pyszne... lekko musujące
Od: "margola&zielarz" <m...@n...panda.bg.univ.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ewa (siostra Ani) N."

> ...A wszystko razem nazywa sie kruszon...
>
> Ewcia
> (specjalistka)

Ewciu... a nie szprycer? kruszon jest chyba na slodko z oranzada, tak
przynajmniej mi sie kojarzy....

a tego eliksiru (doczytalam ponizej, na moje wychodzi ;)))) to bym radzila
sprobowac z wermouthem (Martini BIanco jak dla mnie) plus woda gazowana i
cytryna.... nooooo...

Margola (nie specjalistka, ale wielbicielka)

1. Data: 2002-08-28 20:23:24

Od: Magdalena Bassett <m...@w...net> szukaj wiadomości tego autora

dawnakuchnia wrote:
> [...]
> obok osoba z którą jest najmilej pod takim słońcem
> na stole skromnie skrzący iskry syfon w drucianej oprawce..

Ojej, ale romantycznie! Chyba zaserwuje mezowi dzis taki romantyczny
obiad...u schylku dnia, na werandzie...
A potem... no coz, moze te piekna jedwabna bielizne, ktora kupilam sobie
w Polsce jako prezent dla niego :)))) Nie spodziewa sie nawet, ze nie
dostal jeszcze wszystkich prezentow. Natchniona przez Jole L-L, ktora
niby w moim wieku, a taka extra laska, ze hej (mowie wam, jakie mysmy
sobie historie opowiadali na tym spotkaniu...)
MB

1. Data: 2002-08-28 23:09:31

Od: "Ewa \(siostra Ani\) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

"Tomasz P" <t...@a...net> a écrit dans le message de news:
akj4do$jkr$...@p...acn.pl...
> Szprycer.

...to ja sie rabnelam (rombneuam) z tym kruszonem ! Szprycer oczywiscie...

Ewcia
(specjalistka s-kruszona)

--
Niesz !

1. Data: 2002-08-29 06:45:07

Od: "Jola L-L" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Magdalena Bassett" <m...@w...net> napisał w wiadomości

. Natchniona przez Jole L-L, ktora
> niby w moim wieku, a taka extra laska, ze hej (mowie wam, jakie mysmy
> sobie historie opowiadali na tym spotkaniu...)
> MB

Maaaaaagggddaaaaaaa!

Jola L-L

1. Data: 2002-08-29 10:23:40

Od: "Ewa \(siostra Ani\) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

"margola&zielarz" <m...@n...panda.bg.univ.gda.pl> a écrit dans le
message de news: akkhd9$17a$...@n...tpi.pl...

> [...]
> cytryna.... nooooo...
>
> Margola (nie specjalistka, ale wielbicielka)

Si, si, troche nizej sie poprawilam :)

Ewcua s-kruszona

--
Niesz !

ciasto ze sliwkami-bez masla-szukam przepisu...
pijak
Śliwki i ciacho
dzika kaczka i co dalej - pilne.
Szpinak - niby banalna sprawa, ale...