pijak

1. Data: 2002-08-28 13:10:32

Temat: pijak
Od: "Olimpia" <o...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bardzo prosze o pomoc!!!
Czy ktos z Was ma sprawdzony przepis na "Pijaka" ???
Jesli ktos zna to pod inna nazwa to wyjasniam jak to ma wygladac: ciasto
jest z kokosu i maku, na to krem, na to herbatniki moczone w spirytusie i
polewa.
Ciasto jadlam, pychota- ale niestety nie mam przepisu.
Baaardzo dziekuje :-)))

1. Data: 2002-08-28 13:34:46

Temat: Re: pijak
Od: "Ela" <P...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Olimpia" <o...@p...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> polewa.
> Ciasto jadlam, pychota- ale niestety nie mam przepisu.

Poszukaj w archiwum. Kiedys bylo pod haslem"Cycki Murzynki" - jakos tak.
W kazdym razie zgadza sie z opisem Twoim . Robilam wg tego przepisu i wyszlo
bardzo dobre.
Ela

1. Data: 2002-08-28 14:52:22

Od: "przyklejka" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Poszukaj w archiwum. Kiedys bylo pod haslem"Cycki Murzynki" - jakos
tak.

To jest link do tego przepisu
http://groups.google.com.pl/groups?q=Cycki+Murzynki&
hl=pl&lr=&ie=UTF-8
&inlang=pl&selm=o98s1tcfae9m4os67njj3vhofvc4bkhl1k%4
04ax.com&rnum=1

lub
http://groups.google.com.pl/groups?q=Cycki+Murzynki&
hl=pl&lr=&ie=UTF-8
&inlang=pl&selm=a8kvl8%24hcr%241%40news.tpi.pl&rnum=
7

Kasia

Śliwki i ciacho
dzika kaczka i co dalej - pilne.
Szpinak - niby banalna sprawa, ale...
Riba na zaru, czyli jak to sie robi w Chorwacji?
sos polski