oryginalny sos do schabu

1. Data: 2002-08-28 16:58:33

Temat: oryginalny sos do schabu
Od: "voytech" <w...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kochani !
Na składkowe przyjęcie zostałem zobowiazany do upieczenia schabu środkowego.
Robię niezły ze śliwką suszoną w środku. I to mam z głowy. Chciałbym żeby
moje dania miało jakis niepowtarzalny akcent tzn. np. sos .
Mysle o jakims zielonym może na bazie zielonego pieprzu lub ziołowy.
Pomóżcie! Bardzo mi na tym zależy żeby wypaść dobrze .
Pozdrawiam

voytech

1. Data: 2002-08-28 17:41:25

Temat: Re: oryginalny sos do schabu
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 28 Aug 2002 16:58:33 GMT, "voytech" <w...@k...net.pl>
wrote:

> [...]
>Mysle o jakims zielonym może na bazie zielonego pieprzu lub ziołowy.
>Pomóżcie! Bardzo mi na tym zależy żeby wypaść dobrze .

zrob takie jakies cos z jablek, cebuli, czerwonych porzeczek a
lepiej z galaretki z nich oraz majeranku. schab lubi te
wszystkie elementy. udusic, zmixowac, dodac sosu z peiczeni i
juz. ubrac to nawet mozna wydrazonymi plasterkami jablka
usmazonymi na masle

Krysia
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-08-28 22:10:35

Od: "kudziu" <q...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Robię niezły ze śliwką suszoną w środku. I to mam z głowy. Chciałbym żeby
> moje dania miało jakis niepowtarzalny akcent tzn. np. sos .

Do schabu ze śliwką robie następujący sos:
drobno pokrojona cebula zaszklona na maśle. Do tego wrzucam pokrojoną garść
suszonych śliwek.Następnie smietana (ok.200 ml). Wymieszać "zredukować"
posolic popieprzyć i polać upieczony, pokrojony schab ;-)

1. Data: 2002-08-29 06:55:54

Od: "E" <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja do schabu podaję sos estragonowy.
Pierwsze przygotowuję sos beszamelowy do którego dodaję 2 łyżki (płaskie)
estragonu suszonego. całość gotuję na maleńkim ogniu jeszcze ok.3 minut.
Dodaję 1 łyżeczkę sosu sojowego , ząbek czosnku i pieprz do smaku. Najlepiej
dodać garść świeżego estragonu - sos jest pycha. U mnie znika w mig
Ewa

Użytkownik voytech <w...@k...net.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:Zi7b9.102796$y...@n...chello.at...
> [...]
> Mysle o jakims zielonym może na bazie zielonego pieprzu lub ziołowy.
> Pomóżcie! Bardzo mi na tym zależy żeby wypaść dobrze .

Gruszki
Keks makowy - P
Białe, chłodne, pyszne... lekko musujące
ciasto ze sliwkami-bez masla-szukam przepisu...
pijak