Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!newsfeed.gazeta
.pl!news.atman.pl!not-for-mail
From: "Krystella" <k...@U...pl>
Newsgroups: pl.rec.uroda
Subject: Do konsultantek / klientek Avon
Date: Tue, 2 Sep 2003 19:42:12 +0200
Organization: ATMAN
Lines: 54
Message-ID: <bj2kom$1mf7$1@news.atman.pl>
NNTP-Posting-Host: 62.233.188.240
X-Trace: news.atman.pl 1062524502 55783 62.233.188.240 (2 Sep 2003 17:41:42 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Tue, 2 Sep 2003 17:41:42 +0000 (UTC)
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1158
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1165
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.uroda:53756
Ukryj nagłówki
Witam,
Chcialabym uzyskac informacje od Konsultantek Avon, ale tym razem nie na
temat produktow, ale samej firmy i wspolpracy z nia. Zaznaczam, ze nie
chodzi mi tutaj o zachwyty, ale o minusy i to, co Was (Konsultantki /
Klientki) razi w kontaktach z firmą,np.:
(pytania dla Konsultantow)
- realizacja zamowien - czy bezproblemowa ?
- kontakt z wlasna OKS (Okregowa Kierowniczka Sprzedazy) - czy czesty, czy
ta osoba jest pomocna w zalatwianiu spraw, czy odpowiednio nagradza duze
zamowienia, czy organizuje spotkania sprzedazy / spotkania dla Topsellerow
(najlepszych konsultantow) ?
- kontakt z firma (telefoniczny, osobisty, itp.) - czy pracownicy sa chetni
do rozwiazania zglaszanych problemow, czy szybko udaje sie zalatwic sprawe,
w jakiej sie kontaktujecie ?
- czy program Klubu Rozy jest wedlug Was sensowny, a przywileje uzyskiwane z
niego sa adekwatne do wniesionej przez Was pracy ?
(pytania dla Klientow / Konsultantow)
- czy promocje w katalogu sa dobrze przemyslane, tzn. na jakie produkty jest
zbyt malo promocje ?
- jakich produktow brakuje Wam w katalogu ?
- (!!!) czy spotykacie sie ze sprzedaza produktow Avon na targu, w sklepach,
innych punktach handlowych ? jesli tak, to gdzie (miasto, adres)
- czy spotkaliscie sie z natarczywym zaczepianiem ze strony osob, ktore na
sile chcialy Was wciagnac do firmy Avon ?
+ inne uwagi, spostrzezenia itp.
Zastanawiacie sie pewnie skad wziely sie te pytania i dlaczego akurat na tej
grupie ?
Otoz pytania przynioslo samo zycie. Od prawie 9 lat wspolpracuje z firma
Avon, mogac pochwalic sie wynikami jednymi z najwyzszych w Polsce. Przez ten
czas obserwowalam dzialanie firmy, jej wzrost, rosnaca ilosc produktow, ale
takze zmiany w samej firmie. Wiem, ze duzo Konsultantek ma pewne uwagi,
spostrzenia, ktore mimo ich interwencji nie sa brane pod uwage. Sa tez takie
sprawy, z ktorymi Konsultantki sie borykaja, ale nie chca dzwonic do firmy,
bo uwazaja, ze to nic nie da.
Podobnie z Klientami, ktorzy widza pewnie rzeczy, ale nie powiedza tego czy
owego swojej Konsultantce, bo moze ona sie obrazi. Wazna dla mnie rzecza
jest pytanie z wykrzyknikami na poczatku, dotyczace sprzedazy detalicznej.
Razem z kolezankami pomagami Konsultantkom nowym / mlodym stazem w Avonie,
reagujemy na wszelkie uwagi Klientow i stad wynikaja te pytania.
O ile to mozliwe to prosilabym o przysylanie do mnie maili na adres podany w
naglowku (usuwajac stosowny tekst).
Przepraszam jednoczenie tych grupowiczow, ktorych sprawa nie dotyczy i/lub
nie sa zainteresowani pomoca w odpowiedzi na pytania.
Milo mi rowniez przywitac sie ze wszystkimi grupowiczkami i grupowiczami.
Pozdrowienia !
Krysia
|