Dobra brzoza

71. Data: 2003-01-07 17:13:13

Temat: Re: Dobra brzoza - wierzba jeszcze lepsza:)
Od: "Piotr.Tomczak" <P...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

hmmm.... przedyskutuję to jutro z Dolem :)
/ a tak na marginesie ... to masz nowe wydanie SeneDola? - bo tam też jest
kilka zmian :)/

72. Data: 2003-01-07 20:00:38

Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

"Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> writes:

> Swoja droga jak patrze, co dendrolodzy robia z Rubusami, to nasz
> wklad w systematyke to maly pikus :-)))

Ooo, przepraszam, że się wcinam jak cham między wódkę a zakąskę, ale
przypomniałem sobie: pytałaś może swojej koleżanki dendrolożki o tą
nowonabytą książkę o klonach[1]? Co zacz i kto wydał?

Pozdrawiam,
Grzesiek

[1] tą, o której kiedyś wspominałaś :-)
--
Słynął pewien młodzieniec z Dorpatu
z niezwykłego wprost charyzmatu.

73. Data: 2003-01-08 07:14:43

Od: "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

> hmmm.... przedyskutuję to jutro z Dolem :)
> / a tak na marginesie ... to masz nowe wydanie SeneDola? - bo tam też
> jest kilka zmian :)/

Zacznijcie od nazw rodzin :-)
A nowe to znaczy ktore? Bo ja jestem dendrologiczny pasozyt i jak cos
potrzebuje, to wypozyczam z O.Botu albo od znajomych dendrologow z mojego
pokolenia, ostatecznie od Hrynia (ale tu jest najtrudniej :-)).
Ostatecznie zawsze sa Dierewia i kustarniki :-))))
Pozdrowienia - Ewa Sz.

74. Data: 2003-01-08 07:18:19

Od: "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> wrote in

> Ooo, przepraszam, że się wcinam jak cham między wódkę a zakąskę, ale
> przypomniałem sobie: pytałaś może swojej koleżanki dendrolożki o tą
> nowonabytą książkę o klonach[1]? Co zacz i kto wydał?

Pytalas - to to samo, tylko okladka jakby inna, tzn. obwoluta, dokladnie
rzecz ujmujac :-) Bo wsad taki sam :-)))
Czemu ostatnio jakos mniej Cie widac? Zmieniasz winogronom ubranka, czy
jak? Limerykow mi brakuje :-)
Pozdrowienia - Ewa Sz.

75. Data: 2003-01-08 17:34:08

Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

"Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> writes:

> Pytalas - to to samo, tylko okladka jakby inna, tzn. obwoluta,
> dokladnie rzecz ujmujac :-) Bo wsad taki sam :-)))

Aha, dzięki.

> Czemu ostatnio jakos mniej Cie widac? Zmieniasz winogronom ubranka,
> czy jak? Limerykow mi brakuje :-)

Jakoś czasu nie staje na wszystko. A i okres świąteczno-noworoczny
niezbyt sprzyjający był (najpierw my jeździliśmy, później do nas
przyjechano)...

Pozdrawiam,
Grzesiek
--
Pewien Krzyś z miasta Olsztyna
Przeginał wciąż i przeginał.

76. Data: 2003-01-22 20:23:23

Temat: Re: Dobra brzoza - prośba :)
Od: "Jagoda" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Piotr.Tomczak <P...@a...waw.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:

> kiedyś sobie pospisywałem moje luźne notatki
> i sporo się tych opisów uzbierało
> ale żem człek oporny na hatemele to frontypajdze i inne- to cuda te
> wprowadziły mnie w dużą depresję
>
> a może ktoś pomoże mi umieścić moje notatki w necie na jakiejś stronce
> do tej pory opracowałem : Alnus - Olcha. Acer - Klon. Abies - Jodła.
> Betula - Brzoza. Berberis - Berberys. Calluna - Wrzos Erica - Wrzosiec.
> Fagus - Buk. Carpinus - Grab.Corylus - Leszczyna.Cornus -
Dereń.Crataegus -
> Głóg. Euonymus - Trzmielina. Fraxinus - Jesion Juniperus - Jałowiec.
> Larix - Modrzew. Ledum - Bagno. Ligustrum - Ligustr. Malus -
> Jabłoń. Prunus - Wiśnia. Pyrus - Grusza. Picea - Świerk.
Pinus -
> Sosna. Rhamnus - Szakłak. Quercus - Dąb. Salix - Wierzba.
> Staphylea - Kłokoczka. Tilia - Lipa. Viburnum - Kalina. Taxus -
> Cis. Ulmus - Wiąz. Hedera - Bluszcz. Cytisus - Żarnowiec.
> Daphne-Wawrzynek. Sambucus - Bez. Populus - Topole, Osiki
>
> i inen tematy w tym troche o polskiej etnobotanice , o dawnych
rzemiosłach,
> zestawienie co z czego robiono , trochę o właściwościach magicznych itp -
> słowem moim zdaiem dobry materiał na stronkę
> chce ktoś pomóc w jej utworzeniu to jestem otwarty na propozycję
>
> pozdrawiam

PIOTRZE przecież to piękny materiał na książkę !!! Wydaj to. I to szybko !

Pozdrawiam - (z podziwem )- Jagoda

77. Data: 2003-01-24 10:45:21

Od: "Jagoda" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jeśli mogę się jeszcze podłączyć do Koncertu Życzeń to ja bardzo proszę Wiąz
i Jesion a dla mojego Sylwka - Klon .

Pozdrówki serdeczne - Jagoda

dyskusyjnych napisał:
> [...]
> Cis. Ulmus - Wiąz. Hedera - Bluszcz. Cytisus - Żarnowiec.
> Daphne-Wawrzynek. Sambucus - Bez. Populus - Topole, Osiki

szukam róż!!!!!!!
2003
Na Nowy Rok
Winorośl