Dosiego Roku 2100 :)

31. Data: 2010-01-01 12:49:44

Temat: Re: Dosiego Roku 2100 :)
Od: gazebo <g...@c...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik medea napisał:
> Oby się nie spełniła przepowiednia "jaki Nowy Rok, taki cały rok"...

wlasciwie wszytsko juz z niego opadlo, musi znalezc cos nowego, a jesli
nie to niech to bedzie jego przeklenstwem noworocznym :)

--
bla

32. Data: 2010-01-01 12:51:17

Od: "aszheri" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 01 Jan 2010 13:46:49 +0100 gazebo <g...@c...net> wrote:

> Długo tak możesz Sender - pimpku :) ?
>
> --
> bla

Wiem, że nic nie wiem :p

-aszheri-

33. Data: 2010-01-01 13:25:32

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Robakks" <R...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> 100 lat w zdrowiu, szczęściu i pomyślności.
> 100 lat, a nawet więcej.
> Tym życzeniem żegnam się z grupowiczami Usenetu na bliżej

"Dosiego"- od siego roku, do siego roku.
Najlepiej zajrzeć tu:
http://www.obcyjezykpolski.interia.pl/?md=archive&id
=253

--
Serdecznie pozdrawiam

Chiron

skarb.
- Waldemar Łysiak

siebie
Leopold Staff

34. Data: 2010-01-01 13:30:08

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Oby się nie spełniła przepowiednia "jaki Nowy Rok, taki cały rok"...
>
> Ewa

Oby nie...strasznie mi się zaczął nowy, a właściwie skończył stary...echhh-
najgorszy chyba Nowy Rok w życiu:-(

--
Serdecznie pozdrawiam

Chiron

skarb.
- Waldemar Łysiak

siebie
Leopold Staff

35. Data: 2010-01-01 13:41:33

Od: "Mój Pan" <p...@p...hostil.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chiron" <e...@o...eu> napisał w wiadomości
> Użytkownik "Robakks" <R...@g...pl> napisał w wiadomości

> "Dosiego"- od siego roku, do siego roku.
> [...]

Tam i siam
siewcy sieją
aż dosieją.
Dosiego Roku 2100 Hej!
_______
Mój Pan

36. Data: 2010-01-01 13:50:07

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mój Pan" <p...@p...hostil.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Chiron" <e...@o...eu> napisał w wiadomości

=253

> Tam i siam
> siewcy sieją
> aż dosieją.
> Dosiego Roku 2100 Hej!
> _______
> Mój Pan

Taki coś troszeczkę robaczywy ten Twój wywód:-)

--
Serdecznie pozdrawiam

Chiron

skarb.
- Waldemar Łysiak

siebie
Leopold Staff

37. Data: 2010-01-01 14:03:17

Od: "Mój Pan" <p...@p...hostil.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
=253

> Taki coś troszeczkę robaczywy ten Twój wywód:-)

"Syty głodnego nie zrozumie"
Pany miały swoje "do siego"
Chłopy miały swoje "dosiego"
Skąd pany miały wiedzieć co znaczy "dosiego"
skoro nigdy nie siały i nigdy nie były głodne...
To kabała polska.
_______

38. Data: 2010-01-01 14:16:59

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Mój Pan" <p...@p...hostil.pl> wrote in message

Zajrzyj do "Gramatyki" Szobera.

39. Data: 2010-01-01 15:39:11

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-01-01 14:30, Chiron pisze:
> Użytkownik "medea" <e...@p...fm> napisał w wiadomości

> Oby nie...strasznie mi się zaczął nowy, a właściwie skończył
> stary...echhh- najgorszy chyba Nowy Rok w życiu:-(

ale nie jesteś teściem mojego frienda?
złamał sobie przedwczoraj nogę która mu się właśnie zrosła z jakimś
implantem w środku. totalna rozpierducha :(

40. Data: 2010-01-01 16:23:51

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tren R" <t...@n...sieciowy> napisał w wiadomości

> ale nie jesteś teściem mojego frienda?
> złamał sobie przedwczoraj nogę która mu się właśnie zrosła z jakimś
> implantem w środku. totalna rozpierducha :(

Nie...o wiele, wiele gorzej.

--
Serdecznie pozdrawiam

Chiron

skarb.
- Waldemar Łysiak

siebie
Leopold Staff

Jaki czytnik newsów z dobrym KFem ?
oxana, tony hawk, sender, jurek, ekati, tren R, aicha, aszheri
osobowość trolla - jakie ma źródła?
Hołk
Myślę, że Was zainteresuje temat