Dostałam smsa

31. Data: 2009-03-29 16:50:04

Temat: Re: Dostałam smsa
Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie gazebo <g...@c...net> tak oto plecie:

> slyszalem, ze w druga strone

Nieważne w którą, ważne że pieści.

Qra

32. Data: 2009-03-29 16:55:25

Od: "Saulo" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak <q...@g...pl>
gqo8rt$na$...@i...gazeta.pl

[...]
> Nieważne w którą, ważne że pieści.

:)

Saulo

33. Data: 2009-03-29 17:12:59

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:

> Prąd to płynie.

I bywa zmienny, zupełnie jak kobieta. ;)

Ewa

34. Data: 2009-03-29 17:25:07

Od: gazebo <g...@c...net> szukaj wiadomości tego autora

medea pisze:

> I bywa zmienny, zupełnie jak kobieta. ;)

chodzi o transformator?

--
The Gnome

35. Data: 2009-03-29 17:30:57

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

gazebo pisze:

> chodzi o transformator?

Nie wiem, ja wibratorów nie używam. ;-P

Ewa

36. Data: 2009-03-29 17:36:32

Od: gazebo <g...@c...net> szukaj wiadomości tego autora

medea pisze:

> Nie wiem, ja wibratorów nie używam. ;-P

mialem na mysli zwykly brzeczyk, dla rybek :]

--
The Gnome

37. Data: 2009-03-29 17:41:07

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 29 Mar 2009 18:23:54 +0200, Qrczak napisał(a):

> W Usenecie Ikselka <i...@g...pl> tak oto plecie:

> Prąd to płynie.
>
> Qra, odkrywczo

OK, poprawiam: wibrator. Polecieć.

38. Data: 2009-03-29 17:51:44

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

> OK, poprawiam: wibrator. Polecieć.

Muszę mu skrzydełka doprawić. Trzeba będzie te nowe podpaski kupić -
ona mają cztery, bo na dwóch się nie uniesie :D

--
Pozdrawiam - Aicha

39. Data: 2009-03-29 17:52:56

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

> Jej zawsze - ponieważ nic innego i tak nie robi.

Hehe, wkurza Cię, że nie tylko Tobie wolno pracować w domu? :D

--
Pozdrawiam - Aicha

40. Data: 2009-03-29 17:57:32

Od: gazebo <g...@c...net> szukaj wiadomości tego autora

Aicha pisze:

> Hehe, wkurza Cię, że nie tylko Tobie wolno pracować w domu? :D

ooooooooooooo, a to jest burn, zolwiczek? :)

--
The Gnome

Ważne dla kobiet albo siekiera się w kieszeni otwiera.
psychologia na codzień
www.OCD.pl
jeszcze o gumkach
Rajd świnek przez Polskę.;-)