Drewno kominkowe paranoja Śląsk

1. Data: 2008-02-21 18:40:01

Temat: Drewno kominkowe paranoja Śląsk
Od: atylla <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pytanie kieruje do osób, które biorą drewno od dłuższego czasu i sobie
dostawce chwalą. Sprawdziłem 3 punkty

1.

3 i 1/4 kubika dębu od BYTOM ul. Szyby Rycerskie Spalone w 2
miesiace drewno z kora łupane chwile przed przyjazdem syczy w
kominku. Dla sprzedajacego to drewno sezonowane. Bzdura !!!!!

2.

2 kubiki Akacja Pan się nazywa aniolek1804 nick allegro tez z Bytomia
Drewno przywożą nie da sie zobaczyć akacja z mchem zieloniutkim łupana
pewnie w ten sam dzień. Podobno ten susz jak to Pan ujoł był scięty
zeszłej wiosny. Bzdura !!!!

3

1 kubik dębu Mysłowice koło Real identyczne jak z pierwszej lokalizacji
brałem późną jesienią gdzie drewno powinno byc najładniejsze suche ze aż
czeszczy na oczach. Bzdura świeże z korą pięknie pachnące zaraz po ścięciu.

Zastanawiam sie czy tylko supermarkety mają suche drewno w workach za 6
zł. Bo reszta jest jakaś anormalna twierdząc ze drewno które trzymam w
reku z zieloną korą i ciemnym odcieniem jest wysuszone i ma max wartości
energetycznej.

I tym sposobem na ogrzanie 90 m2 puściłem z dymem 7 kubików w tym 1,5
suchego ze składu na działce. Kominek 14 kw hybryda z szamotem jest
jedynym źródłem grzania na razie oczywiście.

Jeśli ktoś zna rzetelnego sprzedawce suchego drewna to prosze o info.

Pozdrawiam, A

2. Data: 2008-02-21 19:36:12

Temat: Re: Drewno kominkowe paranoja Śląsk
Od: "gasper" <n...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "atylla" <...@...pl> napisał w wiadomości

> Jeśli ktoś zna rzetelnego sprzedawce suchego drewna to prosze o info.

brykiety sobie kup

3. Data: 2008-02-21 22:58:42

Od: Marek MANO <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 21 Lut, 19:40, atylla <a...@...pl> wrote:
> [...]
> jedynym źródłem grzania na razie oczywiście.
>
> Jeśli ktoś zna rzetelnego sprzedawce suchego drewna to prosze o info.

Po prostu powieksz szopę. Kup parę metrów3 i za rok bedziesz miał
pierwsze sezonowane.
pzdr, Marek

4. Data: 2008-02-21 23:32:15

Od: atylla <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Po prostu powieksz szopę. Kup parę metrów3 i za rok bedziesz miał
> pierwsze sezonowane.
> pzdr, Marek

OK, i taki mam zamiar kupie 10 m3 i na zimę bede miał zapas, ale nie
zmienia to faktu ze to co sprzedają to jest po prostu chamstwo piszą ze
sezonowane ze suche a sprzedają i tak mokre świeże drewno. To teraz moze
ktoś powie ile kosztuje kubik nie łupany prosto z lasu ?? co bym sie
przygotował kasowo. A połupie Fiskars-em dla sportu :]

a.

5. Data: 2008-02-22 07:16:22

Od: "gasper" <n...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> kosztuje kubik nie łupany prosto z lasu ?? co bym sie przygotował kasowo. A

debina 90 zł - kupowałem pare dni temu
tylko to nie wystarczy sezonować - trzeba trzysezonować :-)

6. Data: 2008-02-22 10:20:30

Od: atylla <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

gasper pisze:
> Użytkownik "atylla" <...@...pl> napisał w wiadomości

> debina 90 zł - kupowałem pare dni temu
> tylko to nie wystarczy sezonować - trzeba trzysezonować :-)

Nawet połupane i pod wiatą ??

Myślisz ze będzie gorsze niż to które sprzedają :)

a.

7. Data: 2008-02-22 11:05:19

Od: "gasper" <n...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nawet połupane i pod wiatą ??
>

> Myślisz ze będzie gorsze niż to które sprzedają :)

nie wiem czy bedzie gorsze - wiem tylko, że dąb powinien 3 lata schnąć aby mieć
optymalną moc ;)

8. Data: 2008-02-25 00:26:34

Od: "Marcopolo" <m...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

atylla <...@...pl> napisał(a):

> [...]
> ktoś powie ile kosztuje kubik nie łupany prosto z lasu ?? co bym sie
> przygotował kasowo. A połupie Fiskars-em dla sportu :]

U nas na południe od Łodzi rejon Pabianic-Łasku 1mp !! (0,65m3)brzozy
połupane, na paletach w nadlesnictwie kosztuje 140zł.Taka sama ilość dębu
kosztuje 150zł/mp. Drewno swieże, Bez transportu.

9. Data: 2008-02-25 00:31:10

Od: "Marcopolo" <m...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marcopolo <m...@W...gazeta.pl> napisał(a):

> U nas na południe od Łodzi rejon Pabianic-Łasku 1mp !! (0,65m3)brzozy
> połupane, na paletach w nadlesnictwie kosztuje 140zł.Taka sama ilość dębu
> kosztuje 150zł/mp. Drewno swieże, Bez
transportu.

Przepraszam, zanizyłem nieco te ceny.Jest drożej
http://www.lodz.lasy.gov.pl/a/artykul/ida/1348/

[ogloszenie] Zegary i ramy ze starodrzewia
podzial kaloryfera
IKEA - wiejski marketing rodem z Koziej Wolki
usuniecie spalenizny
Drzwi wewnętrzne - jakie?