IKEA - wiejski marketing rodem z Koziej Wolki

1. Data: 2008-02-21 13:04:39

Temat: IKEA - wiejski marketing rodem z Koziej Wolki
Od: Stanczak Slawomir <s...@d...pam.szczecin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Od wielu lat bez problemow dokonuje zdalnych zakupow czy to za
posrednictwem Internetu czy tez poprzez zwykly kontakt telefoniczny.
Przez tych mniej wiecej 8 lat ZADNA firma w Polsce jak i na zachodzie
nie odmowila mi sprzedarzy produktu. Ze zrozumialych wzgledow pomijam
te z zachodnich firm, ktore nie prowadza sprzedarzy wysylkowej poza
granicami kraju. Zakup zawsze byl dokonywany na tych samych zasadach:
przelew okreslonej kwoty pieniedzy na konto sprzedawcy i wysylka
przedmiotu firma kurierska.

Dotad nie mialem stycznosci z firma Ikea. Wczoraj okazalo sie ze
w swojej ofercie maja fotele ktorych zakupem jestem zainteresowany.
W moim miejscu zamieszkania (Szczecin) NIE MA sklepu firmowego
jak rowniez przedstawiciela handlowego Ikea. To mozna przezyc.
Nie wszystkie firmy musza miec dealera w kazdym wiekszym miescie
i to mnie nie dziwi. W zwiazku z powyzszym zadzownilem do nablizszego
sklepu w Poznaniu. Mila pani odebrala telefon i potwierdzila dostepnosc
towaru. Wszystko zmierzalo do pomyslnego finalu. Radosc moja byla
jednak przedwszesna. Kiedy okazlo sie ze prosze o wyslanie foteli
firma kurierska Pani sie zapowietrzyla: Ooo... to nie wchodzi w gre !
Na pytanie dlaczego, stwierdzila ze Ikea OWSZEM WYSLE mi przedmioty
POD WARUNKIEM ze kwota zamowienia przekroczy 10.000 PLN. Zadne
persfazje i tlumaczenia nie pomogly. Rozmawialem na ten temat
z kilkoma przedstawicielami firmy w roznych polskich oddzialach
i odpowiedz za kazdym razem byla ta sama. Nie ma znaczenia ze moja
mama jest osoba obloznie chora i mimo ze dysponuje samochodem nie
moge wyjechac ze Szczecina.

Ta droga pragne "serdecznie" podziekowac CAŁEMU ZARZADOWI
firmy Ikea za wykazanie zrozumienia i w pelni "profesjonalne"
podejscie do klienta. Przklad godny nasladowania (sic !). ;)

pozdrawiam
Slawek Stanczak

2. Data: 2008-02-21 13:09:01

Temat: Re: IKEA - wiejski marketing rodem z Koziej Wolki
Od: "gasper" <n...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Stanczak Slawomir" <s...@d...pam.szczecin.pl> napisal w wiadomosci
> [...]
> firmy Ikea za wykazanie zrozumienia i w pelni "profesjonalne"
> podejscie do klienta. Przklad godny nasladowania (sic !). ;)

nie rozumiem o co Ci chodzi.... sklep sobie skalkulowal, ze wysylkowo oplaca mu
sie wysylac od 10000 to ich sprawa
jak Ci nie pasuje kup gdzies indziej - albo zrób zamówienie na 10000
albo znajdz kogos w miescie ze sklepem, przelej mu pieniadze i popros o zakup i
wyslanie...

3. Data: 2008-02-21 13:28:16

Od: Stanczak Slawomir <s...@d...pam.szczecin.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 2008-02-21, gasper <n...@m...pl> wrote:
> [...]
> albo znajdz kogos w miescie ze sklepem, przelej mu pieniadze i popros o zakup i

Masz niesamowite poczucie humoru.

Okazlo sie ze jednak mozna okazac troche dobrej woli. Zrobiono w moim
wypadku wyjatek i realizacja zamowienia dojdzie jednak do skutku.

Jesli firma ma profesjonalne podejscie do klienta to wczesniej czy pozniej
jakis madry czlowiek zadziala i problemy znikaja. Tak stalo sie w tym
przypadku.

4. Data: 2008-02-21 13:30:00

Od: " 666" <j...@w...eu> szukaj wiadomości tego autora

To szczesciarz z Ciebie, masz fajne sklepy bliziutko za zachodnia granica, lepsza
jakosc i nizsze ceny niz w murzynowie
pomiedzy Bugiem i Odra
JaC

-----

5. Data: 2008-02-21 13:35:37

Od: "Chris" <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Internauta Stanczak Slawomir (s...@d...pam.szczecin.pl) w wiadomosci
news:slrnfrqtn8.cf4.sws@dat.pam.szczecin.pl nabazgral(a):

> Ta droga pragne "serdecznie" podziekowac CAŁEMU ZARZADOWI
> firmy Ikea za wykazanie zrozumienia i w pelni "profesjonalne"
> podejscie do klienta. Przklad godny nasladowania (sic !). ;)

A gdzie jest napisane ze IKEA to sklep internetowy i sprzedaja towar
wysylkowo ??

--
"Dwie rzeczy sa nieskonczone: wszechswiat i ludzka glupota.
I nie jestem pewien, co do wszechswiata." - Albert Einstein.

6. Data: 2008-02-21 13:57:26

Od: Stanczak Slawomir <s...@d...pam.szczecin.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 2008-02-21, Chris <a...@a...pl> wrote:
> A gdzie jest napisane ze IKEA to sklep internetowy i sprzedaja towar
> wysylkowo ??

Wyluzuj. To nie sa czasy komuny. Od lat kupuje wiekszosc przedmiotow
zdalnie, poczynajac od lodowki i pralki, a na odtwarzaczu i laptopie konczac.
Tu INTERNET nie ma nic do rzeczy. Rownie dobrze mozna to zalatwic przez telefon.

Tlumaczenie rzeczy oczywistych kolejnym osobom w moim pojeciu mija sie
z celem.

Znalazl sie sensowny czlowiek w firmie Ikea, problem sie rozwiazal
i tej osobie sa nalezne slowa uznania i moje podziekowanie.
Sprawa zakonczyla sie pomyslnie, wiec z mojej strony koncze temat.

7. Data: 2008-02-21 14:29:20

Od: "Chris" <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Internauta Stanczak Slawomir (s...@d...pam.szczecin.pl) w wiadomości
news:slrnfrr0q7.cr6.sws@dat.pam.szczecin.pl nabazgrał(a):

> [...]
> zdalnie, poczynajac od lodowki i pralki, a na odtwarzaczu i laptopie
> konczac. Tu INTERNET nie ma nic do rzeczy. Rownie dobrze mozna to zalatwic

Ja też większość kupuje zdalnie co nie znaczy że każdy sklep ma mieć
sprzedaż wysyłkową.

> Tlumaczenie rzeczy oczywistych kolejnym osobom w moim pojeciu mija sie
> z celem.

To po co go pisałeś ?? zeby zrobić sensację i wyżalić się ??

> Znalazl sie sensowny czlowiek w firmie Ikea, problem sie rozwiazal
> i tej osobie sa nalezne slowa uznania i moje podziekowanie.
> Sprawa zakonczyla sie pomyslnie, wiec z mojej strony koncze temat.

No i po co ten dym w takim razie ??

--
"Dwie rzeczy są nieskończone: wszechświat i ludzka głupota.
I nie jestem pewien, co do wszechświata." - Albert Einstein.

8. Data: 2008-02-21 16:32:09

Od: "Piotr Lewandowski" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Jesli firma ma profesjonalne podejscie do klienta to wczesniej czy pozniej
> jakis madry czlowiek zadziala i problemy znikaja. Tak stalo sie w tym

a zmiana decyzji zajela Ikei 24 minuty???

Piotr

9. Data: 2008-02-21 17:32:14

Od: "gasper" <n...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Jesli firma ma profesjonalne podejscie do klienta to wczesniej czy pozniej
> jakis madry czlowiek zadziala i problemy znikaja. Tak stalo sie w tym

pewnie zamówiles ekipe TVNu i nie mieli wyjscia aby uniknac skandalu....

10. Data: 2008-02-21 17:42:15

Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Stanczak Slawomir" <s...@d...pam.szczecin.pl> napisał w
wiadomości news:slrnfrqtn8.cf4.sws@dat.pam.szczecin.pl...
> [...]
> nie odmowila mi sprzedarzy produktu. Ze zrozumialych wzgledow pomijam
> te z zachodnich firm, ktore nie prowadza sprzedarzy wysylkowej poza

Nie dziwie sie, że odmówili ci sprzedarzy. Normalna firma, w tym IKEA
prowadzi sprzedaŻ.
Jeśli w czasie rozmowy telefonicznej z IKEA zapowietrzyles sie tak, jak tu
na grupie to nie dziwie sie że cie olali.

--
SQLwysyn
of you" - Larry Flynt

usuniecie spalenizny
Drzwi wewnętrzne - jakie?
kupno domu a koszty dodatkowe
jaka moc lodówki
Odkurzacz piorący Hoover Jet&Wash SX 6254 - opinie?