« poprzedni wątek | następny wątek » |
11. Data: 2008-02-21 18:36:26
Temat: Re: IKEA - wiejski marketing rodem z Koziej Wolki>> Ta droga pragne "serdecznie" podziekowac CA?EMU ZARZADOWI
>> f irmy Ikea za wykazanie zrozumienia i w pelni "profesjonalne"
>> podejscie do klienta. Przklad godny nasladowania (sic !). ;)
> Nie dziwie sie, że odmówili ci sprzedarzy. Normalna firma, w tym IKEA
> prowadzi sprzedaŻ.
> Jeśli w czasie rozmowy telefonicznej z IKEA zapowietrzyles sie tak, jak tu
> na grupie to nie dziwie sie że cie olali.
>
No i wypadałoby "odszczekać" to co naopowiadało się na początku.
Pozdrawiam emarcin
› Pokaż wiadomość z nagłówkami
Zobacz także
12. Data: 2008-02-21 20:39:40
Temat: Re: IKEA - wiejski marketing rodem z Koziej WolkiUżytkownik "Chris" <a...@a...pl> napisał w wiadomości
news:fpk1s1$rfd$1@inews.gazeta.pl...
> Internauta Stanczak Slawomir (s...@d...pam.szczecin.pl) w wiadomości
> news:slrnfrr0q7.cr6.sws@dat.pam.szczecin.pl nabazgrał(a):
>
>> Znalazl sie sensowny czlowiek w firmie Ikea, problem sie rozwiazal
>> i tej osobie sa nalezne slowa uznania i moje podziekowanie.
>> Sprawa zakonczyla sie pomyslnie, wiec z mojej strony koncze temat.
>
> No i po co ten dym w takim razie ??
Musiał spuścić z wentyla.
Qra
› Pokaż wiadomość z nagłówkami
13. Data: 2008-02-21 23:03:04
Temat: Re: IKEA - wiejski marketing rodem z Koziej Wolki>> Jesli firma ma profesjonalne podejscie do klienta to wczesniej czy
>> pozniej
>> jakis madry czlowiek zadziala i problemy znikaja. Tak stalo sie w tym
>> przypadku.
>
> a zmiana decyzji zajela Ikei 24 minuty???
Po prostu IKEA inwigiluje newsgroup !!!!
› Pokaż wiadomość z nagłówkami
14. Data: 2008-02-22 11:07:24
Temat: Re: IKEA - wiejski marketing rodem z Koziej WolkiOn 2008-02-21, emarcin <e...@p...com> wrote:
1. W rozmowie z Ikea nikogo nie obrzucałem blotem. Stwierdzilem
jedynie ze w zwiazku z odmowa wyslania mi towaru napisze skarge
do oddziału głownego. To jak widac poskutkowalo.
2. Informacje o zmianie decyzji otrzymalem po napisaniu listu na
grupe dyskusyjna, wiec w tym co napisalem nie widze NIC dziwnego.
3. Nikt tu sie nie zali. Przedstawilem jedynie sytuacje ktora
w moim pojeciu jest chora, bo zmusza ludzi mieszkajacych np.
w Bialymstoku do wyjazdu na zakupy np. do W-wy. Byc moze to jest
dla Was normalne, dla mnie nie.
4. Nie wciskajcie mi kitu ze sklepy, ktore nie prowadza sprzedazy
via web nie wysylaja towaru do kienta, bo jest to niezgodne
z prawda. To jest PIERWSZY przypadek tego typu z jakim sie
spotkalem OD 8 LAT.
>emarcin
> No i wypadałoby "odszczekać" to co naopowiadało się na początku.
Jestes jak widze wyjatkowym erudyta. ;) Byc moze Ty szczekasz
ja mowie. Jakbys dokladnie przeczytal caly watek zauwazylbys
ze napisalem sprostowanie, wiec powyzszy tekst jest dla mnie
nie zrozumialy.
W ogole jestem pod wrazeniem Waszej erudycji i polotu. ;)
Dla mnie liczy sie EFEKT KONCOWY, a jest on taki ze fotele
JADA DO MNIE.
Dalej belkotac na ten temat mozecie wylacznie miedzy soba.
Slawek
› Pokaż wiadomość z nagłówkami
15. Data: 2008-02-22 11:19:09
Temat: Re: IKEA - wiejski marketing rodem z Koziej WolkiStanczak Slawomir pisze:
> 3. Nikt tu sie nie zali. Przedstawilem jedynie sytuacje ktora
> w moim pojeciu jest chora, bo zmusza ludzi mieszkajacych np.
> w Bialymstoku do wyjazdu na zakupy np. do W-wy. Byc moze to jest
> dla Was normalne, dla mnie nie.
Tego to juz kompletnie nie rozumiem. W jaki sposob zmusza?
Jest jakis obowiazek miec wyrko z Ikei?
--
barney
› Pokaż wiadomość z nagłówkami
16. Data: 2008-02-22 11:30:15
Temat: Re: IKEA - wiejski marketing rodem z Koziej WolkiUzytkownik "barney" <"barney[WON]"@adres.pl> napisal w wiadomosci
news:fpmb3d$a40$1@news.onet.pl...
> Stanczak Slawomir pisze:
>
>> 3. Nikt tu sie nie zali. Przedstawilem jedynie sytuacje ktora
>> w moim pojeciu jest chora, bo zmusza ludzi mieszkajacych np.
>> w Bialymstoku do wyjazdu na zakupy np. do W-wy. Byc moze to jest
>> dla Was normalne, dla mnie nie.
>
> Tego to juz kompletnie nie rozumiem. W jaki sposob zmusza?
> Jest jakis obowiazek miec wyrko z Ikei?
Widac jest jakis wewnetrzny imperatyw
Qra
› Pokaż wiadomość z nagłówkami
17. Data: 2008-02-22 12:34:14
Temat: Re: IKEA - wiejski marketing rodem z Koziej WolkiInternauta Stanczak Slawomir (s...@d...pam.szczecin.pl) w wiadomosci
news:slrnfrtb7d.iv1.sws@dat.pam.szczecin.pl nabazgral(a):
> 3. Nikt tu sie nie zali. Przedstawilem jedynie sytuacje ktora
> w moim pojeciu jest chora, bo zmusza ludzi mieszkajacych np.
> w Bialymstoku do wyjazdu na zakupy np. do W-wy. Byc moze to jest
> dla Was normalne, dla mnie nie.
>
> 4. Nie wciskajcie mi kitu ze sklepy, ktore nie prowadza sprzedazy
> via web nie wysylaja towaru do kienta, bo jest to niezgodne
> z prawda. To jest PIERWSZY przypadek tego typu z jakim sie
> spotkalem OD 8 LAT.
No prosze to mamy nowe obowiazki sprzedawców:
1. Miec sklepy w kazdym miescie, miasteczku, wsi.
2. Jak nie ma sklepu to sprzedawca ma obowiazek wyslania towaru do klienta.
3. Klient ma zawsze racje a sklep ma zawsze sie dostosowac do wymagan
klienta.
A mowia ze nic sie nie dzieje w gospodarce i ze nowy rzad nie ustala nowych
ustaw :)
--
"Dwie rzeczy sa nieskonczone: wszechswiat i ludzka glupota.
I nie jestem pewien, co do wszechswiata." - Albert Einstein.
› Pokaż wiadomość z nagłówkami
18. Data: 2008-02-22 19:00:45
Temat: Re: IKEA - wiejski marketing rodem z Koziej WolkiTo bylo w pierwszej wiadomosci:
>> Ta droga pragne "serdecznie" podziekowac CA?EMU ZARZADOWI
>> f irmy Ikea za wykazanie zrozumienia i w pelni "profesjonalne"
>> podejscie do klienta. Przklad godny nasladowania (sic !). ;)
A to ma byc "sprostowanie":
>> Okazlo sie ze jednak mozna okazac troche dobrej woli. Zrobiono w moim
>> wypadku wyjatek i realizacja zamowienia dojdzie jednak do skutku.
>> Jesli firma ma profesjonalne podejscie do klienta to wczesniej czy
>> pozniej
>> jakis madry czlowiek zadziala i problemy znikaja. Tak stalo sie w tym
>> przypadku.
Wole jako wyjasnienie cytat z Twojego nastepnego postu:
>> Dla mnie liczy sie EFEKT KONCOWY, a jest on taki ze fotele
>> JADA DO MNIE.
Brakuje mi jednak w tym wszystkim czegos prostego:
slowa PRZEPRASZAM.
Niestety w naszym kraju powszechna "tradycja" jest komus przedwczesnie
wystawic
(jak np. w Twoim przypadku) zla ocene i nie przeprosic.
No cóz, wazne, ze jada fotele.
emarcin
› Pokaż wiadomość z nagłówkami
19. Data: 2008-02-22 23:41:33
Temat: Re: IKEA - wiejski marketing rodem z Koziej WolkiUżytkownik "Stanczak Slawomir" <s...@d...pam.szczecin.pl> napisał w
wiadomości news:slrnfrtb7d.iv1.sws@dat.pam.szczecin.pl...
> Dalej belkotac na ten temat mozecie wylacznie miedzy soba.
Po pierwsze zacznij pijać brom (tym bardziej, ze masz do niego dostęp w
dużych ilościach - jak to wynika z dalszego ciągu) albo jezdzic do IKEI w
Berlinie.
Po drugie za obrażanie innych dyskutantów można dostać niezłą instalkę
Linuxa na konto.
Po trzecie, obrażasz innych ujawniając swoje pełne dane osobowe. Jeszcze za
20 lat w sieci bedzie wiadomo, jak chamski jest pewien gostek z Pomorskiej
Akademii Medycznej.
--
SQLwysyn
Lepszy Kaszub jest znad morza niż 'intelekt' z Żoliborza.
› Pokaż wiadomość z nagłówkami
20. Data: 2008-02-23 11:26:54
Temat: Re: IKEA - wiejski marketing rodem z Koziej Wolki>sprzedarzy
1) naucz sie pisac po polsku!!
2) kanal sprzedazy to nie marketing
› Pokaż wiadomość z nagłówkami
« poprzedni wątek | następny wątek » |