IKEA - wiejski marketing rodem z Koziej Wolki

11. Data: 2008-02-21 18:36:26

Temat: Re: IKEA - wiejski marketing rodem z Koziej Wolki
Od: "emarcin" <e...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

> Nie dziwie sie, że odmówili ci sprzedarzy. Normalna firma, w tym IKEA
> prowadzi sprzedaŻ.
> Jeśli w czasie rozmowy telefonicznej z IKEA zapowietrzyles sie tak, jak tu
> na grupie to nie dziwie sie że cie olali.

No i wypadałoby "odszczekać" to co naopowiadało się na początku.

Pozdrawiam emarcin

12. Data: 2008-02-21 20:39:40

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chris" <a...@a...pl> napisał w wiadomości
> Internauta Stanczak Slawomir (s...@d...pam.szczecin.pl) w wiadomości
> news:slrnfrr0q7.cr6.sws@dat.pam.szczecin.pl nabazgrał(a):

> No i po co ten dym w takim razie ??

Musiał spuścić z wentyla.

Qra

13. Data: 2008-02-21 23:03:04

Od: "Bob" <r...@f...poland> szukaj wiadomości tego autora

> a zmiana decyzji zajela Ikei 24 minuty???

Po prostu IKEA inwigiluje newsgroup !!!!

14. Data: 2008-02-22 11:07:24

Od: Stanczak Slawomir <s...@d...pam.szczecin.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 2008-02-21, emarcin <e...@p...com> wrote:

1. W rozmowie z Ikea nikogo nie obrzucałem blotem. Stwierdzilem
jedynie ze w zwiazku z odmowa wyslania mi towaru napisze skarge
do oddziału głownego. To jak widac poskutkowalo.

2. Informacje o zmianie decyzji otrzymalem po napisaniu listu na
grupe dyskusyjna, wiec w tym co napisalem nie widze NIC dziwnego.

3. Nikt tu sie nie zali. Przedstawilem jedynie sytuacje ktora
w moim pojeciu jest chora, bo zmusza ludzi mieszkajacych np.
w Bialymstoku do wyjazdu na zakupy np. do W-wy. Byc moze to jest
dla Was normalne, dla mnie nie.

4. Nie wciskajcie mi kitu ze sklepy, ktore nie prowadza sprzedazy
via web nie wysylaja towaru do kienta, bo jest to niezgodne
z prawda. To jest PIERWSZY przypadek tego typu z jakim sie
spotkalem OD 8 LAT.

>emarcin
> No i wypadałoby "odszczekać" to co naopowiadało się na początku.

Jestes jak widze wyjatkowym erudyta. ;) Byc moze Ty szczekasz
ja mowie. Jakbys dokladnie przeczytal caly watek zauwazylbys
ze napisalem sprostowanie, wiec powyzszy tekst jest dla mnie
nie zrozumialy.

W ogole jestem pod wrazeniem Waszej erudycji i polotu. ;)

Dla mnie liczy sie EFEKT KONCOWY, a jest on taki ze fotele
JADA DO MNIE.

Dalej belkotac na ten temat mozecie wylacznie miedzy soba.

Slawek

15. Data: 2008-02-22 11:19:09

Od: barney <"barney[WON]"@adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

Stanczak Slawomir pisze:

> [...]
> w moim pojeciu jest chora, bo zmusza ludzi mieszkajacych np.
> w Bialymstoku do wyjazdu na zakupy np. do W-wy. Byc moze to jest

Tego to juz kompletnie nie rozumiem. W jaki sposob zmusza?
Jest jakis obowiazek miec wyrko z Ikei?

--
barney

16. Data: 2008-02-22 11:30:15

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "barney" <"barney[WON]"@adres.pl> napisal w wiadomosci

> Tego to juz kompletnie nie rozumiem. W jaki sposob zmusza?
> Jest jakis obowiazek miec wyrko z Ikei?

Widac jest jakis wewnetrzny imperatyw

Qra

17. Data: 2008-02-22 12:34:14

Od: "Chris" <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Internauta Stanczak Slawomir (s...@d...pam.szczecin.pl) w wiadomosci
news:slrnfrtb7d.iv1.sws@dat.pam.szczecin.pl nabazgral(a):

> [...]
> via web nie wysylaja towaru do kienta, bo jest to niezgodne
> z prawda. To jest PIERWSZY przypadek tego typu z jakim sie

No prosze to mamy nowe obowiazki sprzedawców:

1. Miec sklepy w kazdym miescie, miasteczku, wsi.
2. Jak nie ma sklepu to sprzedawca ma obowiazek wyslania towaru do klienta.
3. Klient ma zawsze racje a sklep ma zawsze sie dostosowac do wymagan
klienta.

A mowia ze nic sie nie dzieje w gospodarce i ze nowy rzad nie ustala nowych
ustaw :)

--
"Dwie rzeczy sa nieskonczone: wszechswiat i ludzka glupota.
I nie jestem pewien, co do wszechswiata." - Albert Einstein.

18. Data: 2008-02-22 19:00:45

Od: "emarcin" <e...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

To bylo w pierwszej wiadomosci:

A to ma byc "sprostowanie":

Wole jako wyjasnienie cytat z Twojego nastepnego postu:

Brakuje mi jednak w tym wszystkim czegos prostego:
slowa PRZEPRASZAM.

Niestety w naszym kraju powszechna "tradycja" jest komus przedwczesnie
wystawic
(jak np. w Twoim przypadku) zla ocene i nie przeprosic.
No cóz, wazne, ze jada fotele.

emarcin

19. Data: 2008-02-22 23:41:33

Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Stanczak Slawomir" <s...@d...pam.szczecin.pl> napisał w
wiadomości news:slrnfrtb7d.iv1.sws@dat.pam.szczecin.pl...

> Dalej belkotac na ten temat mozecie wylacznie miedzy soba.

Po pierwsze zacznij pijać brom (tym bardziej, ze masz do niego dostęp w
dużych ilościach - jak to wynika z dalszego ciągu) albo jezdzic do IKEI w
Berlinie.

Po drugie za obrażanie innych dyskutantów można dostać niezłą instalkę
Linuxa na konto.

Po trzecie, obrażasz innych ujawniając swoje pełne dane osobowe. Jeszcze za
20 lat w sieci bedzie wiadomo, jak chamski jest pewien gostek z Pomorskiej
Akademii Medycznej.

--
SQLwysyn
Lepszy Kaszub jest znad morza niż 'intelekt' z Żoliborza.

20. Data: 2008-02-23 11:26:54

Od: "rv" <r...@d...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

>sprzedarzy

1) naucz sie pisac po polsku!!

2) kanal sprzedazy to nie marketing

usuniecie spalenizny
Drzwi wewnętrzne - jakie?
kupno domu a koszty dodatkowe
jaka moc lodówki
Odkurzacz piorący Hoover Jet&Wash SX 6254 - opinie?