Drzwi

1. Data: 2007-02-26 08:35:17

Temat: Drzwi
Od: Michał <m...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć,
mam takie nietypowe pytanie - czy macie jakiś patent na utrzymanie
otwartych drzwi? :)))

Mam drzwi wewnętrzne, drewniane w dość wąskim przejściu. Drzwi są
idealnie pionowo, ale czasem się lekko przymykają - nie wiem od czego -
czy ktoś je zaczepia czy od ruchu powietrza? :)))))

Zastanawiałem się nad zamontowaniem jakiegoś magnesu przy ścianie, który
mógłby je utrzymać, ale klamki ten magnes nie będzie przyciągał...
jakieś inne rozwiązanie? Haczyk to bez sensu, jakiś wielki automat na
górze drzwi też bez sensu....

Pozdrawiam,
MK

p.m.s. Octavia 2 Combi 1.9TDI, Toledo 1.9D
p.r.r.c. Herbert [RIP] + AT1700

2. Data: 2007-02-26 08:43:38

Temat: Re: Drzwi
Od: "ZbyszekZ" <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On Feb 26, 9:35 am, Michał <m...@T...pl> wrote:
> Cześć,
> mam takie nietypowe pytanie - czy macie jakiś patent na utrzymanie
> otwartych drzwi? :)))

Są takie zatrzaski montowane na podłodze.
Jeśli drzwi są wyposażone w taki bajer to klamka podnosi zapadkę
również na dole, coś takiego jest u mnie w biurze.

--
ZZ@private

3. Data: 2007-02-26 10:08:45

Od: "Marcin P." <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

>Są takie zatrzaski montowane na podłodze.

są też takie platikowe łapacze, które trzymaja dzwi tak długo jak się ich
nie szarpnie, wtedy puszczają i mozna dzwi zamknąć

4. Data: 2007-02-26 10:24:36

Od: Michał <m...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marcin P. napisał(a):

> są też takie platikowe łapacze, które trzymaja dzwi tak długo jak się ich
> nie szarpnie, wtedy puszczają i mozna dzwi zamknąć

Hmm, dzięki, pod jakim hasłem szukać w googlach??

5. Data: 2007-02-26 10:34:16

Od: "e-Shrek" <e-shrek@po_malpce_tylko_to-->wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Michał <m...@T...pl> wrote in

> Hmm, dzięki, pod jakim hasłem szukać w googlach??

Moze prosciej w jakims markecie budowlanym? ;-)

e-Shrek

6. Data: 2007-02-26 10:47:39

Od: Michał <m...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

e-Shrek napisał(a):
> Michał <m...@T...pl> wrote in

> Moze prosciej w jakims markecie budowlanym? ;-)

Najpierw chciałbym zobaczyć czego szukam :) a potem tego poszukać :)
Pozdrawiam,
MK

7. Data: 2007-02-26 11:18:15

Od: "e-Shrek" <e-shrek@po_malpce_tylko_to-->wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Michał <m...@T...pl> wrote in

> Najpierw chciałbym zobaczyć czego szukam :) a potem tego poszukać :)

To tam zobaczysz i pomacasz ;-)

e-Shrek

8. Data: 2007-02-26 15:27:29

Od: "poranna.kawa" <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 26 Lut, 09:35, Michał <m...@T...pl> wrote:
> jakieś inne rozwiązanie? Haczyk to bez sensu, jakiś wielki automat na
> górze drzwi też bez sensu....

- Ja wykorzystuję opakowanie po małych tic tacach;) Doskonale się
nadaje,tanie, łatwo dostęne i nie widać bo mieści się pod drzwiami,
tylko przy zamykaniu mogą być problemy;)
est

Jaki koszt podłączenia kuchenki gazowej ?
ulozone panele - modyfikacja
junkers - regulacja
Wybor pralki
Gazowe ogrzewacze wody - na co zwrócić uwagę przy zakupie?