Duma narodowa

31. Data: 2018-09-18 21:20:36

Temat: Re: Duma narodowa
Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2018-09-18 20:40, gazebo wrote:

> no popatrz jak to nie ma nic stalego

Jak to nie ma? Zawsze tak było.
Wyobraź sobie, że na długo, długo, przed II wojną, wszyscy zwracali się
do siebie, per Pan/Pani.

polecam: 'Lalka' B. Prusa i 'Nad Niemnem' E. Orzeszkowej.

32. Data: 2018-09-19 13:47:30

Od: Lord Gender <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Przemol
Nic w tych przykładach co podałeś nie ma wspólnego z dumą narodową, pytania są
pokroju....pytam się czarnego dlaczego jest dumny z bycia białym człowiekiem. To co
tu opisujesz to kompleksy, im wiekszy śmierdziuch tym szuka przykrycia swoich smrodów
kawałkiem pościeli o nazwie Polska, bo to ucieczka kim jest. O tożsamosci narodowej
stanowi kultura, to ona determinuje z jakim narodem się identyfikujesz i naprzykład
elektorat pis polakami nie są, bo cham kultury nienawidzi, więc i przynależnosci nie
czuje, atakuje prawa narodu jak Konstytucja bo to coś obcego dla niego jest. Buraki
jeszcze " carscy" są, ich się nie udało spolonizować gdyż nienawidzą kultury która
jest tożsamoscią narodową. To co pokazują to kompleksy, im wiekszy smiec tym głosniej
o Polsce się drze.

33. Data: 2018-09-19 20:12:07

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 18/09/2018 o 20:20, Ilona pisze:

> Jak to nie ma? Zawsze tak było.
> Wyobraź sobie, że na długo, długo, przed II wojną, wszyscy zwracali się
> do siebie, per Pan/Pani.
>
> polecam: 'Lalka' B. Prusa i 'Nad Niemnem' E. Orzeszkowej.

troche wczesniej mowili do siebie sire

--
gazebo

Okazywanie niezadowolenia
rzecz o ...
Przemoc adminów Sieci.
Wyszły france na spacerek
Matriarchat, niewolnictwo, wojna płci i Zagłada gatunku.