Dynia Ambar.

51. Data: 2014-11-08 01:14:04

Temat: Re: Dynia Ambar.
Od: iwanos <i...@6...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A cytrynki do tego nie? -bo takie slodkie-słodkie to mdłe może być, co?
> Zrobię po niedzieli.

to jest takie w sam raz, delikatnie słodkie! albo mało słodzi albo
dodaje kwasku, ale o to bym go nie podejrzewał

52. Data: 2014-11-08 01:24:54

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 08 Nov 2014 01:14:04 +0100, iwanos napisał(a):

> to jest takie w sam raz, delikatnie słodkie! albo mało słodzi albo
> dodaje kwasku, ale o to bym go nie podejrzewał

OK, zrobię sobie z cytryną i bez. Porównam. Może to i dobre będzie, bo my z
mężem ciągle herbatę i herbatę pijemy. Może przez tę herbatę tak nie śpię
nocami, bo naprawdę dużo jej piję i mocną, jakieś 5-6 szklanek dziennie na
osobę, czasem więcej :-))

PS. Jaką masz wędzarkę? My mamy prostą, żeby nie powiedzieć prymitywną -
drewnianą skrzynię z otwieranym wiekiem, wszystko od środka obite blachą ze
stali kwasoodpornej. Mąż mówi, ze mu w takiej łatwiej utrzymać równomierne
zadymienie (kanał dymny jest w ziemi, palenisko poniżej gruntu) i łatwiej
kije przekładać.

53. Data: 2014-11-08 07:30:03

Od: bbjk <a...@b...cc> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-11-07 21:26, Dariusz K. Ładziak pisze:
> Amoniaku do ciast (węglanu amonu) w
> proszku nie uświadczy - ale to się stosuje chyba głównie do biszkoptów.

Nie! Do biszkoptów nie stosuje się niczego poza jajkami, cukrem i mąką.
--
B.

54. Data: 2014-11-08 10:26:43

Od: iwanos <i...@6...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zadymienie (kanał dymny jest w ziemi, palenisko poniżej gruntu) i łatwiej

ja tymczasowo zrobiłem wędzarnię, która stoi już 10 rok ;-)
zwykła beczka metalowa od góry przykryta workami jutowymi
palenisko poniżej gruntu w około 80cm odległości od beczki

55. Data: 2014-11-08 13:01:46

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 08 Nov 2014 10:26:43 +0100, iwanos napisał(a):

> ja tymczasowo zrobiłem wędzarnię, która stoi już 10 rok ;-)
> zwykła beczka metalowa od góry przykryta workami jutowymi
> palenisko poniżej gruntu w około 80cm odległości od beczki

Bo to się zawsze okazuje, że najprostsza rzecz jest najlepsza :-)

56. Data: 2014-11-09 22:31:51

Od: iwanos <i...@6...pl> szukaj wiadomości tego autora

jak tam dyńka?

57. Data: 2014-11-09 22:36:58

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 09 Nov 2014 22:31:51 +0100, iwanos napisał(a):

> jak tam dyńka?

Miała być dziś przerwa w "dyniowaniu", bo dzień wyjazdowy był - impreza i
obiad w knajpie. I co? - ZUPA KREM Z DYNI :-D

Obiad zapińdźzłoty :-)
Pijmy kiszonki!
Jakie jabłka to racuchów
Fenkuł
Kaczka pieczona rozpływająca się w ustach - po ikselsku :-)