Dzieci jedzą śmieci.

431. Data: 2011-01-10 17:16:24

Temat: Re: Dzieci jedzą śmieci.
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 10 Jan 2011 09:02:33 -0600, Iwon(K)a napisał(a):

> moze i lepiej, bo strasznie niezdrowo sie odzywiacie. Ta vegeta to pikus
> wsrod tych boczusio/kielbas/cukrow.

Mamy jedzenie dostosowane do klimatu i aktywności. Czy ja się czepiam
Twojej sałaty z tekturą? :-)

432. Data: 2011-01-10 17:17:37

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 10 Jan 2011 08:55:06 -0600, Iwon(K)a napisał(a):

> z wielkim zalem zawiadamiam, ze album zostal zablokowany przez wlasciciela
> i sie zadna piekna kobieta wylonic nie chce.
> Do Twojego wieku chyba jest mi blizej niz dalej, wiec spoko ..lol

Masz inne dostępne zdjęcia. Swoich półgołych zdjęć nie udostępniam stale,
było się pospieszyć :-)

433. Data: 2011-01-10 17:38:12

Od: "Iwon\(K\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Fajnie. Daty nie pamiętam. Tylko porę i okoliczność, dlatego taki opis.

aha.....

ys-old-newborn-photographer/

> No ale dlaczego kłamiesz?

napisalam okolo i chyba.....

i.

434. Data: 2011-01-10 17:39:22

Od: "Iwon\(K\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Masz inne dostępne zdjęcia. Swoich półgołych zdjęć nie udostępniam stale,
> było się pospieszyć :-)

chlip, chlip, chlip sie mi ostalo tylko to morsowe pletewkami tluszczyki
zaslaniajace...

i.

435. Data: 2011-01-10 17:40:20

Od: "Iwon\(K\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mamy jedzenie dostosowane do klimatu i aktywności.

mieszkasz w Igloo?

> Czy ja się czepiam
> Twojej sałaty z tekturą? :-)

a ja jem salate z tektura??

i.

436. Data: 2011-01-10 17:49:15

Od: "Szpilka" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Iwon(K)a" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> mieszkasz w Igloo?

LOL

> a ja jem salate z tektura??

Wiesz to już chyba starość. Nie pierwszy raz się koleżance XL mylą
grupowicze.

Sylwia

437. Data: 2011-01-10 17:54:25

Od: "Szpilka" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Bo mnie już buzia boli od nich :-)

To są zakwasy. Trzeba częściej trenować.

Sylwia

438. Data: 2011-01-10 17:56:50

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 10 Jan 2011 18:49:15 +0100, Szpilka napisał(a):

> Użytkownik "Iwon(K)a" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

Przeciwnie - wprost przy ogniu. Zimą w naszym klimacie jest potrzebny ogień
i mięso.

> LOL

No, skoro nie jesz "boczusio/kielbas/cukrow", to raczej wiele Ci nie
pozostaje.

> Wiesz to już chyba starość. Nie pierwszy raz się koleżance XL mylą
> grupowicze.

Szpilek faktycznie jest tutaj na pęczki :-)

439. Data: 2011-01-10 17:59:13

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> pozostaje.

> Szpilek faktycznie jest tutaj na pęczki :-)

W kraju sosny.

To ja, bezlitosny Portugalczyk ! :-)))))))))))))))))))

440. Data: 2011-01-10 18:02:57

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 10 Jan 2011 18:59:13 +0100, Panslavista napisał(a):

> W kraju sosny.

Dokładnie :-D

> To ja, bezlitosny Portugalczyk ! :-)))))))))))))))))))

Tam też chyba mają jakieś szpilkowe, może nawet w grupach ;-)

Masła i smalcu daj nam dzisiaj...
Odgrzewanie kotletów
Świąteczne wspomnienia...
Patelnie ceramiczne