Dzięki za życzenia. :)

1. Data: 2003-01-06 18:14:37

Temat: Re: Dzięki za życzenia. :)
Od: "Pyzol" <p...@s...ca> szukaj wiadomości tego autora

"Bacha" <b...@p...onet.pl> wrote in message
news:avbdga$9i2$1@foka.acn.pl...
> Witam po powrocie.

Witaj Slonko!

Czymze byloby nasze zycie bez tych obcislych gowniar, ktorych obecnosc
przypomina nam, jakze szczesliwe jestesmy, ze dysponujemy dojrzaloscia
luzu!;) Miski tez skorzystaja na bardziej energicznym wciaganiu brzucha,
mysl praktycznie: to n a s z e Miski nabieraja sylwetki!

( a w razie co: parasolka w lewa, walek w prawa i ciurkiem ze schodow, az
jej szwy popekaja!)

Kaska

1. Data: 2003-01-06 18:56:45

Od: "cbnet" <c...@w...pl=NOSPAM=> szukaj wiadomości tego autora

Bacha:
> ... Widzę, że współczynnik życzliwości i tolerancji na grupie
> osiągnął apogeum.

A ja widze ze sie jakos dziwnie-bardzo stesknilas(?). :)

> Niektórym grozi chyba idiopatia.

Co to jest idiopatia? :)

> Kochajcie się do ciężkiej cholery! ;P

Heh, a co z Toba i 'ruda'? ;DDD

Pozdrawiam,
Czarek

1. Data: 2003-01-07 10:01:29

Od: "Bacha" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Cezary napisał w wiadomości news:avcjme$cva$1@news.onet.pl...

> A ja widze ze sie jakos dziwnie-bardzo stesknilas(?). :)

Ach, więc odkryłeś to Cezarianie! Morze łez wylałam.
Moje życie bez Twoich tekstów byłoby niepełne.
No! Zadowolony?
Ale z Ciebie straszny pieszczoch (z akcentem na straszny). ;))

> Co to jest idiopatia? :)

Nadwrażliwość spontaniczna. ;)

> Heh, a co z Toba i 'ruda'? ;DDD

No cóż, rozumiem ją.
Sama niegdyś "robiłam ślepia" do mojego Miśka.
Jeszcze mi się niekiedy zdarza. ;P

> Pozdrawiam,
> Czarek

Pozdrówki. Bacha.

1. Data: 2003-01-07 10:02:01

Od: "Bacha" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> Heh, a co z Toba i 'ruda'? ;DDD

No cóż, rozumiem ją.
Sama niegdyś "robiłam ślepia" do mojego Miśka.

Pozdrówki. Bacha.

1. Data: 2003-01-07 10:02:14

Od: "Bacha" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> Heh, a co z Toba i 'ruda'? ;DDD

No cóż, rozumiem ją.
Sama niegdyś "robiłam ślepia" do mojego Miśka.

Pozdrówki. Bacha.

1. Data: 2003-01-07 10:03:28

Od: "Bacha" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pyzolek napisała w wiadomości
.

> Witaj Slonko!

Cześć Kasiula! :)

> [...]
> luzu!;) Miski tez skorzystaja na bardziej energicznym wciaganiu brzucha,
> mysl praktycznie: to n a s z e Miski nabieraja sylwetki!

No wiesz! Dobijasz mnie.
To nie może się cholernik prężyć z mojego powodu?

Bacha.

P.S. Tą butlę pod chojakiem to musiał ktoś rąbnąć.
Zastałam sam liścik. ;)
Absens carens.

1. Data: 2003-01-07 10:11:33

Od: "cbnet" <c...@w...pl=NOSPAM=> szukaj wiadomości tego autora

Bacha:
> Ach, więc odkryłeś to Cezarianie! Morze łez wylałam.
> Moje życie bez Twoich tekstów byłoby niepełne.
> No! Zadowolony?

Oj Bacha! Nie chodzilo mi o mnie... :)))
Tzn nie tylko. ;)

Ale wierz mi, ze widac, o ile ktos uwaznie popatrzy. :)

> Ale z Ciebie straszny pieszczoch (z akcentem na straszny). ;))

Ktoz jest doskonaly? ;DDD

Czarek

1. Data: 2003-01-07 10:12:55

Od: "cbnet" <c...@w...pl=NOSPAM=> szukaj wiadomości tego autora

3 takie same posty - czy to juz nie przesada? ;)

Czarek

1. Data: 2003-01-07 10:16:35

Od: "Bacha" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czarek napisał w wiadomości news:ave8q1$qrl$2@news.onet.pl...

> 3 takie same posty - czy to juz nie przesada? ;)

To ze wzruszenia. ;P
Paluch mi się omsknął na kibordzie.

Bacha.

1. Data: 2003-01-07 10:26:36

Od: Paweł Niezbecki <t...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bacha <b...@p...onet.pl>

[cut]
> Paluch mi się omsknął na kibordzie.

Paluch??
No tak: skoro 'Bacha', to i 'paluch'. :-)

P.

Wymuszanie Autorytetu - gdy brak już Argumentów
co sądzicie o hipnozie ?
Dieta optymalna.
Godziny gospodarcze psychologa
Nerwica