Dzięki za życzenia. :)

1. Data: 2003-01-09 09:03:16

Temat: Re: Dzięki za życzenia. :)
Od: "Bacha" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kasiula napisała w wiadomości
news:HiZS9.487$Yo4.21033@news1.calgary.shaw.ca...

> A widzisz - nikt nie smial, wiedza ze mamy ostre jezory - hihihihiiiiiii!

No to ładnie. A ja bym tak chciała wszystkim nieba przychylić. Bo w gruncie
rzeczy to jestem anioł, tyle że z niewyparzonym pyskiem. Coś Stwórca nie
dopatrzył. Dlatego wlazłam na tą grupę, licząc po cichu, że mnie tu
wyprostują. Chyba zacznę nowy wątek : "Psychologiczne aspekty niewyparzonej
gęby". Tylko nie wiem jak zacząć. ;))

> Juz ja wole o trunkach niz o czlowieczej trwodze wobec wlasnej
> smiertelnosci: na to co pije - mam wplyw, na to drugie - zadnego i o czym
> tutaj gadac?;)

Pewnie. Aby do śmierci, a potem już spokój. Ile to się człowiek musi
namęczyć żeby kopyta wyciągnąć. I jak tu się nie napić. ;))

> Z ostrych akoholi pijam wylacznie calvadosa i irlandzka whiskey,

Brrr. To nadałabyś się z moim Miśkiem. Kalwadosa nie odróżniam od bimbru a
whisky zalatuje mi mydlinami. O tym, że mi natychmiast zatyka oddech nawet
nie wspomnę. ;)

> Znasz dunska Kirchberry ( "Kijafa")? To jest to co tygrysy lubia
> nabardziej. szczegolnie....z woda sodowa, smakuje jak te kranowy z sokiem
> PRLowskich saturatorach ...

Muszę spróbować.
Dlaczego Misiek podpowiada, że powinnam zebrać 6 musztardówek do zastawy?

Pozdrówka. Bacha.

1. Data: 2003-01-09 09:57:36

Od: "tren R" <t...@2...antispamior.pl> szukaj wiadomości tego autora

Eksplorując zasobnik z wyrazami, osobnik <Bacha> wylosował takie:

> [...]
bimbru a
> whisky zalatuje mi mydlinami. O tym, że mi natychmiast zatyka oddech

i zdaje sie wszedzie rozpowiadasz że pijasz tylko dobre trunki..?
;-)

--
komu w drogę
temu pomogę

http://trener.blog.pl

1. Data: 2003-01-09 10:15:19

Od: "Bacha" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tren R napisał w wiadomości news:avjhcg$1jo1$1@news2.ipartners.pl...

> i zdaje sie wszedzie rozpowiadasz że pijasz tylko dobre trunki..?
> ;-)

Przecie musiałam spróbować, ze względów poznawczych.
Są jeszcze szlachetne, które mi smakują.

Bacha.

1. Data: 2003-01-09 10:17:47

Od: Paweł Niezbecki <t...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bacha <b...@p...onet.pl>

> Przecie musiałam spróbować, ze względów poznawczych.
> Są jeszcze szlachetne, które mi smakują.

Przykład?

P.

1. Data: 2003-01-09 10:41:12

Od: "Bacha" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Paweł N. napisał w wiadomości news:avji91$n6r$1@news.tpi.pl...

> Przykład?

Jak chcesz postawić to najlepiej Veuve Clicot.
Może też być np. Mumm, Heidsick ale koniecznie demi doux lub doux, żadne tam
brut, tre's sec czy demi sec.
I nie jakieś tam "vin mousseux methode champanoise".

Bacha.

1. Data: 2003-01-09 10:50:37

Od: Paweł Niezbecki <t...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bacha <b...@p...onet.pl>

> Jak chcesz postawić to najlepiej Veuve Clicot.
> Może też być np. Mumm, Heidsick ale koniecznie demi doux lub doux, żadne
> tam brut, tre's sec czy demi sec.

:-)
Coś poza szampanami?

BTW dlaczego sporo kobiet lubi tylko słodkie alkohole? Inne odczuwanie
smaku?

P.

1. Data: 2003-01-09 11:03:34

Od: "Bacha" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Paweł N. napisał w wiadomości news:avjk5k$dih$1@news.tpi.pl...

> Coś poza szampanami?

Wermuty np. Cinzano, Martini.
Drinki sweet, likiery. Lubię Aircognac, Bols Blue Curacao itp.

> BTW dlaczego sporo kobiet lubi tylko słodkie alkohole? Inne odczuwanie
> smaku?

Bo inne tylko pysk wykręcają. Faceci udają, że im to smakuje, dla szpanu.
Sama mina mówi za siebie "ile to się trzeba namęczyć, żeby wypić". ;)
A koncerny się bogacą.

Bacha.

1. Data: 2003-01-09 11:07:21

Od: Paweł Niezbecki <t...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bacha <b...@p...onet.pl>

> Bo inne tylko pysk wykręcają. Faceci udają, że im to smakuje, dla szpanu.
> Sama mina mówi za siebie "ile to się trzeba namęczyć, żeby wypić". ;)

A cóż to za herezje!
(Chyba jednak inne :)

P.

1. Data: 2003-01-09 11:16:18

Od: Paweł Niezbecki <t...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bacha <b...@p...onet.pl>

> Żadne herezje. To jak z paskudnym lekarstwem.
> Pijom bo muszom.

Dziękuję za wyrugowanie mojej fałszywej świadomości ;PPPP

A jak jest z oliwkami?

P.

1. Data: 2003-01-09 11:17:24

Od: "Bacha" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Paweł N. napisał w wiadomości news:avjl50$ndg$1@news.tpi.pl...

> A cóż to za herezje!

Żadne herezje. To jak z paskudnym lekarstwem.
Pijom bo muszom.

Bacha.

Wymuszanie Autorytetu - gdy brak już Argumentów
co sądzicie o hipnozie ?
Dieta optymalna.
Godziny gospodarcze psychologa
Nerwica