Dziś prawdziwej żywności...

1. Data: 2016-11-17 00:15:04

Temat: Dziś prawdziwej żywności...
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

.. już nie ma.
http://www.gazetaprawna.pl/artykuly/698586,zalewaja-
nas-podrobki-zywnosci-kupujemy-soje-udajaca-groszek-
i-ryz-z-ziemniakow.html

... i z plastiku!

--
XL

2. Data: 2016-11-17 20:59:00

Temat: Re: Dziś prawdziwej żywności...
Od: samya <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 17.11.2016 o 00:15, Ikselka pisze:
> .. już nie ma.
> http://www.gazetaprawna.pl/artykuly/698586,zalewaja-
nas-podrobki-zywnosci-kupujemy-soje-udajaca-groszek-
i-ryz-z-ziemniakow.html

> ... i z plastiku!

Podpalalas ? O ryz mi chodzi.

Pozdrawiam
@

3. Data: 2016-11-17 21:32:27

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 17 Nov 2016 20:59:00 +0100, samya napisał(a):

nas-podrobki-zywnosci-kupujemy-soje-udajaca-groszek-
i-ryz-z-ziemniakow.html

> Podpalalas ? O ryz mi chodzi.

Nie podpalałam, bo od wielu lat kupuję tylko ryż tzw. okrągły albo tzw, ryż
arborio, które tanie nie są, ale smaczne i raczej pewne.
Ryżu zresztą jemy bardzo mało - używam go praktycznie tylko do gołąbków i
czasem do zapiekania z jabłkami, masłem i cynamonem, więc nie żałuję na
okrągły, najbardziej kleisty, co jest pożądane w tych potrawach.

Ale pisałam tu może z rok, może dwa lata temu o moich podejrzeniach co do
jakości najpowszechniej sprzedawanego ryżu długiego tzw. parboiled oraz
zwykłego białego ryżu w kilogramowych torebkach, który wzbudzał moje
najgorsze podejrzenia tym, że dziwnie wygląda (brak bruzdy nasiennej) i się
dziwnie zachowuje po ugotowaniu - w wodzie prawie nie wydziela kleju,
ziarna się jakby wywracają na lewą stronę i są kompletnie bez smaku...
Gotowąłam go kiedyś psu i przestałam - nie chciał go jeść za nic w świecie,
nawet ze smakowitymi dodatkami. Ja tam ufam nosowi mojego psa.

4. Data: 2016-11-17 21:35:16

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

nas-podrobki-zywnosci-kupujemy-soje-udajaca-groszek-
i-ryz-z-ziemniakow.html

> Podpalalas ? O ryz mi chodzi.

Ku refleksji mały żart, zasłyszany chyba w tv:

Co to jest żywność organiczna? - to coś, co nasi przodkowie nzywali
jedzeniem.

:-|

5. Data: 2016-11-18 17:19:45

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2016-11-17 20:59, obywatel samya uprzejmie donosi:
nas-podrobki-zywnosci-kupujemy-soje-udajaca-groszek-
i-ryz-z-ziemniakow.html

> Podpalalas ? O ryz mi chodzi.

Czarny jest czarny z natury.

Niemcy robią zapasy.
Moje pożyteczne fobie...
Coś elektrycznego do tarcia ziemnieków
Co zamiast pracowitego rogala na 11 listopada?
Nowa wersja programu dietetycznego Ananas2_50