Niemcy robią zapasy.

1. Data: 2016-11-14 00:08:46

Temat: Niemcy robią zapasy.
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://niezalezna.pl/84987-robcie-zapasy-jedzenia-i-
wody-pitnej-w-niemczech-panika-rzad-kaze-gromadzic-z
ywnosc

2. Data: 2016-11-14 10:04:34

Temat: Re: Niemcy robią zapasy.
Od: masti <g...@t...hell> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka wrote:

> http://niezalezna.pl

i wszystko jasne. A niektórzy się na te bzdury łapią

--
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

3. Data: 2016-11-14 10:37:52

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

masti pisze:

> i wszystko jasne. A niektórzy się na te bzdury łapią

A Indianie już zbierają chrust.

--
Jarek

4. Data: 2016-11-14 10:54:55

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A Indianie już zbierają chrust.

Nie wiem, jak Indianie, ale historia Polski innym kołem się powtarza i
każdy rozsądny człowiek w Polsce powinien w domu mieć zapas podstawowych
produktów (mąka, kasza, ryż, konserwy, cukier, olej, mleko w proszku, woda)
przynajmniej na miesiąc, a nie tylko pół chleba i napoczętą torebkę cukru i
mąki w szafce, a w lodówce 3 plasterki szynki bo hipermarket pod nosem.

--
XL

5. Data: 2016-11-14 10:57:10

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

masti <g...@t...hell> wrote:

> i wszystko jasne. A niektórzy się na te bzdury łapią

http://wyborcza.pl/7,75399,20577390,niemcy-rzad-zach
eca-obywateli-do-robienia-zapasow-zywnosci.html

Mam nadzieję, że teraz lepiej :->

--
XL

6. Data: 2016-11-14 11:00:43

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> Nie wiem, jak Indianie, ale historia Polski innym kołem się powtarza i
> każdy rozsądny człowiek w Polsce powinien w domu mieć zapas podstawowych
> produktów (mąka, kasza, ryż, konserwy, cukier,

sól,

> olej, mleko w proszku, woda)
> przynajmniej na miesiąc

oraz srodki opatrunkowe, podstawowe leki, srodki czystosci i higieny,
zapalki lub zapalniczki i zapas gazu do nich, latarki, baterie

> , a nie tylko pół chleba i napoczętą torebkę cukru i
> mąki w szafce, a w lodówce 3 plasterki szynki bo hipermarket pod nosem.

J. w.

--
XL

7. Data: 2016-11-14 11:08:37

Od: stefan <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-11-14 o 11:00, Ikselka pisze:

> sól,

> oraz srodki opatrunkowe, podstawowe leki, srodki czystosci i higieny,
> zapalki lub zapalniczki i zapas gazu do nich, latarki, baterie

> J. w.

No i zapomniałaś o najważniejszym produkcie regionalnym, od którego
pochodzi potoczna nazwa tych ziem - dobrze naostrzonym scyzoryku!!!

Wszak to Kraina Latających Scyzoryków:
Regionalny Wieszcz pisał:

Gdzie jodłowej puszczy cichy szum,
Gdzie górali niskopiennych tłum,
Gdzie aromat bodzentyńskich win
Zna po babce ojciec, matka, syn,
Gdzie berety i waciaki,
Scyzoryki i orczyki,
I oberka niezłomny ton,
Tam stoi nasz dom!

W krainie latających siekier
Żyje nam się wesoło,
W krainie latających siekier
Chłop wynalazł koło,
W krainie latających siekier
Jest cudownie i sielsko,
W krainie latających siekier
Trup się kładzie gęsto!

Łysa Góra dumnie w chmurach tkwi,
A w chałupach snopki zamiast drzwi,
Wiatr berety ludziom zrywa z głów,
Spokojnego tu nie zaznasz snu,
Biedny ludek czuje skutki
Nadmiernego picia wódki,
Ale serca mu z radości drżą,
Że to jego dom!

W krainie latających siekier
Żyje nam się bez stresu
W krainie latających siekier
Koń jest miarą sukcesu,
W krainie latających siekier
Myśl zrodziła się złota,
Gdy nie masz psa to może lepiej,
Zrób kiełbasę z kota!

W krainie latających siekier
Żyje nam się wesoło,
W krainie latających siekier
Chłop wynalazł koło,
W krainie latających siekier
Człek się garnie do ludzi
I chociaż każdy bidę klepie,
Za to nikt się nie nudzi!

pozdr
Stefan - Galicyjok z CK M Krakowa :)

8. Data: 2016-11-14 11:52:39

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pan stefan napisał:

> I chociaż każdy bidę klepie,
> Za to nikt się nie nudzi!
>
> pozdr
> Stefan - Galicyjok z CK M Krakowa :)

No właśnie, nam wolno. A jak sobie Niemiec coś gromadzi,
to sensacja wielka. I napiszą (niektórzy), że to panika.
A inni przez trzy miesiące będą o tym powtarzać (albo
dopiero po trzech miesiącach zaczną załapywać).

Jarek

--
To wszystko z nudów, wysoki sądzie
to wszystko z nudów,

9. Data: 2016-11-14 14:08:26

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 14.11.2016 o 11:00, Ikselka pisze:

> sól,

> oraz srodki opatrunkowe, podstawowe leki, srodki czystosci i higieny,
> zapalki lub zapalniczki i zapas gazu do nich, latarki, baterie

I kotlety. Nie zapominajmy o kotletach. Żeby potem, w razie posuchy,
można było je odgrzać.

Ewa

10. Data: 2016-11-14 15:01:10

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pani Ewa napisała:

> I kotlety. Nie zapominajmy o kotletach. Żeby potem, w razie posuchy,
> można było je odgrzać.

To i młynek do pieprzu warto mieć na podorędziu.

Jarek

--
Trzy po trzy.

Moje pożyteczne fobie...
Coś elektrycznego do tarcia ziemnieków
Co zamiast pracowitego rogala na 11 listopada?
Nowa wersja programu dietetycznego Ananas2_50
Amazon India Coupons