Niemcy robią zapasy.

191. Data: 2016-11-30 21:01:47

Temat: Re: Niemcy robią zapasy.
Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2016-11-29 18:56, obywatel Animka uprzejmie donosi:

> Pić trzeba? Mineralną a'la kranówę?
> Ja nie piję ani pseudomineralnej ani kranowy. Wodę filtruje mi dzbanek,
> ale i tak samej wody nie piję, bo nie lubię.
> Herbata czy kawa jest pyszna.

Pewnie dlatego, że ozon został na zlewie.

192. Data: 2016-11-30 21:26:40

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Bo ich nie lubimy najbardziej ze wszystkich? Więc poprosimy
> Władimira Władimirowicza, druha naszego, by swoich sapasów
> użyczył. Z tym że my też przecież w większości nieszczpieni.
> Szczepień przeciwko czarnej ospie nie robi się już gdzieś
> tak od początku lat osiemdziesiątych. Bo nie ma po co, skoro
> choroby nie ma. I już nie ma czym, bo prawie wszyscy zniszczyli
> zapasy szczepionek i wirusów. Pamiętam, że gdy ogłoszono
> zwycięstwo nad chorobą, to niekótrzy zastanawiali się co
> zrobić z wirusami trzymanymi w laboratoriach. Bo może objąć
> ochroną, jako ginący gatunek.

Odniosłam wrażenie, że nie tylko o ospę chodzi.

Ewa

193. Data: 2016-11-30 22:56:37

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 30 Nov 2016 18:52:26 -0000 (UTC), masti napisał(a):

> [...]
emia+and+uchod%C5%BAcy&rlz=1CDGOYI_enPL698PL699&oq=b
rak+higieny+and+epidemia+and+uchod%C5%BAcy&aqs=chrom
e..69i57.14736j0j4&hl=pl&sourceid=chrome-mobile&ie=U
TF-8

> nowsza od Twojej.
> Ale jaśnie Pani nie życzy sobie oglądać biedy i tragedii ludzkich.

Na pewno nie chcę oglądać moich. Sorry. Tak mam. Ale ty masz pewnie
przeciwnie. :->

194. Data: 2016-12-01 00:00:32

Od: masti <g...@t...hell> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka wrote:

> [...]
e..69i57.14736j0j4&hl=pl&sourceid=chrome-mobile&ie=U
TF-8

> Na pewno nie chcę oglądać moich. Sorry. Tak mam.

typowe samolubstwo i całkowity brak empatii

> Ale ty masz pewnie
> przeciwnie.

tak

--
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

195. Data: 2016-12-01 11:33:36

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

masti <g...@t...hell> wrote:

> [...]
e..69i57.14736j0j4&hl=pl&sourceid=chrome-mobile&ie=U
TF-8

> typowe samolubstwo i całkowity brak empatii

Lepsze niż twoja perfidia i obłuda. Bo szczere.

> tak

No to spełnienia marzeń życzę.

--
XL

196. Data: 2016-12-01 11:49:01

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Animka <a...@t...wp.pl> wrote:

> Nie. To jest ozon. Przy chlorowanej białego osadu nie było.

Dziecko drogie, ozon to gaz, tzw. tritlen O3, nietrwały w dodatku,
rozpadający się w zwykłych warunkach (ciśnienie atmosferyczne) na tlen O2 i
tlen atomowy. Jest rozpuszczalny w wodzie jak to tlen (i inne gazy),
dodatkowo jest silnym środkiem dezynfekcyjnym. Nie trzeba stosować niczego
innego. W instalacji wodnej panuje wyższe ciśnienie, więc zachowuje się on
tam w postaci rozpuszczonej, a ULATNIA SIĘ z wody, kiedy ona wypływa z
kranu, bo poza instalacją wodną jest zwykłe ciśnienie atmosferyczne. Chlor
z wody chlorowanej też się zresztą ulatnia, tylko nieco wolniej.
Tak więc biały osad na zlewozmywaku to zwykła kreda z wody. Kiedyś jej nie
było? Może zmieniono ujęcie wody albo stosowano jakieś filtry oczyszczające
i tym samym zmiękczające, teraz tego robić nie trzeba, bo sama dezynfekcja
jest wystarczająca dla bezpieczeństwa zdrowotnego tej wody.

--
XL

197. Data: 2016-12-01 11:52:29

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

samya <s...@p...onet.pl> wrote:

> Porodówka nie jest od scigania.
> Od scigania jest Sanepid.
>
> @

Sama widzisz, jak wyglądają argumenty tej pani...

--
XL

198. Data: 2016-12-01 11:56:07

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

FEniks <x...@p...fm> wrote:

> Na porodówce nie zauważyłam, żeby kogokolwiek ścigano z karami. A nie
> szczepiła ok. połowa matek, z którymi miałam tam styczność. Bo nie.

Już ci Samya odpowiedziała na temat śmieszności Twych argumentów, a ja
tylko dopytam - czy nie daje Ci do myślenia ta nieszczepiąca połowa? Z nimi
jakoś nie dyskutowałaś tak deprecjonująco jak tu?

--
XL

199. Data: 2016-12-01 13:28:51

Od: masti <g...@t...hell> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka wrote:

> [...]
e..69i57.14736j0j4&hl=pl&sourceid=chrome-mobile&ie=U
TF-8

> Lepsze niż twoja perfidia i obłuda. Bo szczere.

perfidią nazywasz wykazanie, żę jesteś samolubną ksenofobiczną, zadufaną
w sobie osobą? Co zresztą zrobiłaś sama

--
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

200. Data: 2016-12-01 13:52:12

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak <q...@q...pl> wrote:
> Dnia 2016-11-28 23:28, obywatel Ikselka uprzejmie donosi:

-szczepieni-doustnie-opv-i-lub-szczepionka-z-wirusem
-inaktywowanym-ipv-podobienstwa-i-roznice/

> A czemu ma się nie cieszyć, jeśli szczepiona?

Ponieważ czytając ten artykuł powinna wziąć pod uwagę swój zaawansowany
wiek (>40) i fakt zupełnego (i to od lat) braku odporności u siebie po
ustaniu odporności poszczepiennej, przy braku odporności naturalnej.
W tym stanie rzeczy powinna się raczej identyfikować z dziećmi
nieszczepionymi z tego artykułu, a nie ze szczepionymi. Wtedy zrozumiałaby
politykę koncernów farmaceutycznych, która jest zaiste przerażająca: mamiąc
stałą odpornością poszczepienną chronić TYLKO młode pokolenie, czyli wg
nomenklatury zootechnicznej stado zachowawcze zapewniające po epidemiach
(bo przecież koncerny wiedzą, że żadne szczepionki nie sprawią ich braku i
to jest fakt - dla myślących) ciągłość zamówień na leki i szczepionki, ale
już nie ludzi wg tabeli socjalnych po okresie rozrodczym oraz nie tych za
chwilę emerytów oraz nie tych aktualnych emerytów.
Bo jakoś nie słychać, aby koncerny wylobbowały obowiązkowość szczepień
także dla nich, ba, nawet lekarze nie informują ich, że powinni się
szczepić, choćby dobrowolnie.
Nie zastanowiło Cię to nigdy?

Ludzie MAJĄ chorować i MAJĄ umierać, bo na tym się opiera jedyny prawdziwy
acz pilnie maskowany interes koncernów. Ale też w tym wszystkim dobrzy
przedsiębiorcy muszą pilnować, żeby zapewnić sobie ciągłość tego interesu.
A jak sprzedaż spada, to od czasu do czasu trzeba też w zw. z tym wypuścić
kaczkę o nomen omen ptasiej grypie czy innej odrze.
:-/

--
XL

Moje pożyteczne fobie...
Coś elektrycznego do tarcia ziemnieków
Co zamiast pracowitego rogala na 11 listopada?
Nowa wersja programu dietetycznego Ananas2_50
Amazon India Coupons