E.celebritii

231. Data: 2017-05-11 15:20:55

Temat: Re: E.celebritii
Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-05-11 o 09:53, FEniks pisze:

> To po pierwsze. Poza tym jeszcze zamiast mózgu w głowie musieliby mieć
> sieczkę w rozmiarze XL. A to dość trudny warunek do spełnienia.

Tak.

--
animka

232. Data: 2017-05-11 16:02:44

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

stefan <s...@w...pl> wrote:

> o W ubiegłym roku zarejestrowano ponad 382 tys. urodzeń żywych - prawie
> 13 tys., więcej niż rok wcześniej.

I to jest to! Pierwszy pełny rok rządów PiS. O tym piszę.

> o Mimo to rok 2016 był piątym z kolei, w którym odnotowano spadek liczby
> ludności w naszym kraju.

Ale nie spadek liczby URODZEŃ.

Jeszcze trwa przewaga zgonów i wyjazdów nad liczbą urodzeń stąd OGÓLNY
spadek liczby ludności. I to jest plon 8 lat rządów PO - tego się nie da
wyhamować w jeden rok. Natomiast dało się w ciągu tego roku przekonać
ludzi, że warto mieć nowe dziecko - i tak właśnie zareagowali Polacy na
zmianę rządu.

233. Data: 2017-05-11 16:25:09

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Animka <a...@t...wp.pl> wrote:

> Przeinaczyłaś mojego posta wycnająć poprzednie odpowiedzi.
> Czekałaś na jakąś pożywkę, więc ciesz się ze swojego talentu.
> Bez odpowiedzi.

Nie kręć - napisałaś, co napisałaś. Żaden kontekst nie ma na to wpływu.

234. Data: 2017-05-13 12:10:47

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Animka <a...@t...wp.pl> wrote:

> Szanowna Pani e-cellebriti,
>
> Poza tym mnie fałszywi "adwokaci" nie są potrzebni,

Dlaczego uważasz, że broniŁAM (już nie będę) Cię fałszywie?

> sama odpowiadam na
> zarzuty.

Głównie podlizywaniem się.
Widać lubisz zbierać cięgi - nie można Cię tego zatem pozbawiać.

235. Data: 2017-05-13 21:40:59

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-05-13 o 12:10, Ikselka pisze:

> Dlaczego uważasz, że broniŁAM (już nie będę) Cię fałszywie?

> Głównie podlizywaniem się.
> Widać lubisz zbierać cięgi - nie można Cię tego zatem pozbawiać.

Sadyzm Cię podnieca, najbardziej chyba w pisaniu. Jesteś jak wampir.

--
animka

236. Data: 2017-05-13 22:01:58

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Animka <a...@t...wp.pl> wrote:

> Sadyzm Cię podnieca, najbardziej chyba w pisaniu. Jesteś jak wampir.

Myślę, że nie bedę z Tobą więcej rozmawiać.

237. Data: 2017-05-13 22:24:12

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-05-13 o 22:01, Ikselka pisze:

> Myślę, że nie bedę z Tobą więcej rozmawiać.

No to super!

--
animka

238. Data: 2017-05-14 21:45:48

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

krys <k...@p...priv.pl> wrote:

> Ale wiesz. Granice absurdu lub zakłamania, tudzież chamstwa sa czasem tak
> przekroczone, że w imię zasad warto nawet nakarmić. Że nie ma co liczyć na
> refleksję, to wiem, nadzieja jednak umiera ostatnia.

No popatrz, wszyscy tu mamy identyczne motywacje 333-)

239. Data: 2017-05-15 16:10:39

Od: Akarm <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-05-07 o 15:35, krys pisze:

> Nie zdjęć kota, tylko hipokryzji. "wy brudasy grupowe nie wiecie, jak
> zachowac higienę (co widać na załączonym obrazku)".
> Zrozumiałaś wreszcie?

Aleście sobie znalazły temat do rozmów kuchennych. ;)
A propos higieny, przypomniała mi się dyskusja o bidetach i tam
dyskutantki podzielone były na dwa obozy. Jedne normalnie pisały, że
dzieci się w bidecie myją, a inne na to zareagowały wielkim oburzeniem. ;)
--
Akarm
http://bykom-stop.cba.pl/

240. Data: 2017-05-15 21:08:55

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Akarm <a...@w...pl> wrote:
> Jedne normalnie pisały, że
> dzieci się w bidecie myją

Można i prać w bidecie, można i gary umyć. Jednym słowem g.. chłopu, nie
zegarek. Przysłowia nie powstają tak sobie a muzom...

Zaklęte rewiry.
noze kuchenne
Posolę sobie :-D
Szkodliwe pralki