E.celebritii

251. Data: 2017-05-18 15:50:20

Temat: Re: E.celebritii
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka <i...@g...pl> wrote:
> (...)
> Dlatego pozwoliłam sobie na powyższy mały wykład dla kilku tragicznie
> nieobeznanych bakteriologicznie osób w tej grupie, żeby nie powiedzieć
> bakteriologicznych dyletantów.
>
> Nie lekceważcie E.coli! (...)

"(...)Wśród bakterii, poza meningokokami, sepsę mogą wywoływać m. in.:
gronkowce, pneumokoki, paciorkowce, E. coli, (...)

Ilość przypadków ciężkiej sepsy zwiększa się corocznie z powodu starzenia
się społeczeństwa, narastającej oporności na antybiotyki i szeroko
stosowanych inwazyjnych metod leczenia.(...)

http://m.poradnikzdrowie.pl/zdrowie/choroby-zakazne/
sepsa-przyczyny-objawy-leczenie-posocznicy_34796.htm