E.celebritii

91. Data: 2017-05-08 16:53:00

Temat: Re: E.celebritii
Od: Pszemol <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

Trefniś <t...@m...com> wrote:

> Czyli przeczysz sam sobie.
> Wątek niby jej nie pomógł, a gadamy już szósty dzień.
> To jest reakcja i dowartościowanie? Oczywiście, także za Twoją przyczyną.
> Zero logiki.

Gdyby nikt nie odpisał to by zadziałało.

Ponieważ już nakarmiliście to przepadło...

> Pszemol również karmi.

Ależ nie. Ani razu jej nie odpisałem.

W przeciwieństwie do Ciebie i Ewy.

> Natomiast według mnie większym trollem jest Pszemol, który wzorem "Lubię
> to" z facebooka, publikuje posty, ograniczające się wyłącznie do aplauzu.
> Twoje ":-))))) brawo" na ripostę Ewy, trollu.

Tak, bawię się w tej wspólnej zabawie :-)
I gdyby usenet miał funkcję "like" z fejsa to byłoby świetnie.

To nie jest jednak trollowanie.
Sprawdź sobie definicję jeśli nie wierzysz.

92. Data: 2017-05-08 17:08:45

Temat: [OT] Re: E.celebritii
Od: Akarm <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-05-08 o 15:43, FEniks pisze:

> wyglądają na równe babki. ;)

Jak to kiedyś powiedziała Joanna Bartel:
- W biodrach 120, w talii 120, w biuście 120 - mówią o mnie równa babka. :)

--
Akarm
http://bykom-stop.cba.pl/

93. Data: 2017-05-08 17:32:38

Od: Trefniś <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu .05.2017 o 16:53 Pszemol <P...@p...com> pisze:

(...)
> To nie jest jednak trollowanie.
> Sprawdź sobie definicję jeśli nie wierzysz.

Ja d o s k o n a l e znam definicję trola, sam poszukaj, jeśli chcesz
dalej trollować i się obronić.

Pewnie się narażę tej osobie, ale znam osobiście chyba jedyną w Polsce
osobę, która była posądzana o trolowanie w usenecie przed sądem.

--
Trefniś

94. Data: 2017-05-08 17:35:24

Od: Trefniś <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu .05.2017 o 16:52 Pszemol <P...@p...com> pisze:

> Dokładnie o to chodzi.

:)
Gadał dziad do obrazu...
Teraz nie pozbędziemy się już Pszemola-trola, który będzie informował nas
o swoich uczuciach po przeczytaniu poszczególnych postów.

--
Trefniś

95. Data: 2017-05-08 17:53:42

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-05-08 o 17:35, Trefniś pisze:

> :)
> Gadał dziad do obrazu...
> Teraz nie pozbędziemy się już Pszemola-trola, który będzie informował
> nas o swoich uczuciach po przeczytaniu poszczególnych postów.

Mnie zastanawia dlaczego szuka ostrych noży dla mamusi, a może na mamusię.

--
animka

96. Data: 2017-05-08 17:59:39

Od: krys <k...@p...priv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Animka wrote:

> Mnie zastanawia dlaczego szuka ostrych noży dla mamusi, a może na mamusię.

Nie zastanawiaj się, tylko przeczytaj, napisał przecież.
Szuka dobrych noży, bo te u mamy pamiętają zamierzchłe czasy jego
dzieciństwa. Tłumaczyć dalej?
J.

www.kontestacja.com

98. Data: 2017-05-08 18:13:59

Od: Pszemol <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

Trefniś <t...@m...com> wrote:
> W dniu .05.2017 o 16:53 Pszemol <P...@p...com> pisze:
>
> (...)
>
> Ja d o s k o n a l e znam definicję trola, sam poszukaj, jeśli chcesz
> dalej trollować i się obronić.

Ależ ja się nie zamierzam bronić tylko mnie rozbawiły Twoje "zarzuty".

> Pewnie się narażę tej osobie, ale znam osobiście chyba jedyną w Polsce
> osobę, która była posądzana o trolowanie w usenecie przed sądem.

A jakąż to literę prawa naruszała ta osoba?

97. Data: 2017-05-08 18:13:59

Od: Pszemol <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

Trefniś <t...@m...com> wrote:

> :)
> Gadał dziad do obrazu...
> Teraz nie pozbędziemy się już Pszemola-trola, który będzie informował nas
> o swoich uczuciach po przeczytaniu poszczególnych postów.

Ani Trefnisia, który będzie nas informował o swoich uczuciach po
przeczytaniu moich postów.

99. Data: 2017-05-08 18:14:00

Od: Pszemol <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

krys <k...@p...priv.pl> wrote:

> Nie zastanawiaj się, tylko przeczytaj, napisał przecież.
> Szuka dobrych noży, bo te u mamy pamiętają zamierzchłe czasy jego
> dzieciństwa. Tłumaczyć dalej?

Robisz bład traktując Animkę poważnie.
Ona wie swoje...

100. Data: 2017-05-08 18:45:43

Od: Trefniś <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu .05.2017 o 17:53 Animka <a...@t...wp.pl> pisze:

> Mnie zastanawia dlaczego szuka ostrych noży dla mamusi, a może na
> mamusię.

:)
Myślisz, że on te noże kupi?

--