E.celebritii

81. Data: 2017-05-08 15:43:12

Temat: Re: E.celebritii
Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 08.05.2017 o 10:37, stefan pisze:

> Nie tylko, nie tylko
> http://forum.lowiecki.pl/download.php/12,263227,5100
/SztucerdlaDiany.jpg
> Na jelenia też polują :)

Z takich sztucerów (?) mogą sobie w te kolana najwyżej wzajemnie. Ale
wyglądają na równe babki. ;)

Ewa

82. Data: 2017-05-08 15:47:00

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 08.05.2017 o 14:57, Pszemol pisze:
> "FEniks" <x...@p...fm> wrote in message
>
> Cały ten wątek miał pomóc... ale chyba nie pomógł :-)

Kotom na pewno nie. ;)

Ewa

83. Data: 2017-05-08 15:59:25

Od: Trefniś <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu .05.2017 o 15:39 FEniks <x...@p...fm> pisze:

> Lubią - zależy do czego. Do picia szampana może.

> OK, OK. Tylko nie przesadzajmy też z wiarą w tego typu badania. Może być
> tak, że to ci, których charakteryzuje większa skłonność do ryzyka, mają
> tym samym więcej okazji do zarażania się czymkolwiek, także
> toksoplazmozą.

Dlatego właśnie wyraźnie zaznaczyłem - badał Czech, ze skłonnością do
ryzyka, z prawie pewnym syndromem wojaka Szwejka :)

--
Trefniś

84. Data: 2017-05-08 16:19:06

Od: Pszemol <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

Trefniś <t...@m...com> wrote:

> W czym miał pomóc twórczyni wątku?

Głównie miał pomóc w zniwelowaniu osamotnienia, w próbie dowartościowania
się poprzez wywołanie/sprowokowanie naszej reakcji... Jakiejkolwiek
reakcji.

> O nic jawnie nie prosiła...
> A dostała to, czego oczekiwała :)

Sobie nie mam nic do zarzucenia.
Ale niektórzy tu wciąż, nie wiedzieć czemu, karmią tego trola.

85. Data: 2017-05-08 16:19:08

Od: Pszemol <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

FEniks <x...@p...fm> wrote:

> Kotom na pewno nie. ;)

Koty sobie same wyśmienicie radzą.

Jak by było trzeba to i pierogi by same polepiły ;-)

87. Data: 2017-05-08 16:19:09

Temat: topienie kotów...
Od: Pszemol <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

FEniks <x...@p...fm> wrote:

> Filmy - racja. Kiedyś w polskich komediach każda scena to osobny skecz,
> nie trzeba było czekać. Tak więc i opisywana rzeczywistość wydaje się
> fajna, zwłaszcza z perspektywy czasowej. Lepiej jednak, żeby nie wróciła.

Ja nie odebrałem tego filmu jako upiększanie rzeczywistości.
Podobały mi się bardzo dialogi, oglądałem tylko początek (musiałem przerwać
oglądanie gdy odszedł od rzeki z żywymi kotami).
Scena jego negocjacji z właścicielką kotów, poprzeplatana jego dyskretnymi
a jednak namolnymi sugestiami że oczekuje pomocy od jej męża były moim
zdaniem bardzo dobrze rozpisane.

> BTW Vive la France!

No brawo dla Francji!

Nie dali się zrobić w konia przez garstkę oszołomów jak niestety
Amerykanie....
Na pohybel nacjonalistom i neonazistom :-)

86. Data: 2017-05-08 16:19:09

Od: Pszemol <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

FEniks <x...@p...fm> wrote:

> W stopę to myśliwi, z długiej strzelby. Panie strzelają z broni krótkiej.

:-))))) brawo.

88. Data: 2017-05-08 16:32:23

Od: krys <k...@p...priv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka wrote:

> Tak. Zrozumiałam od początkuTwoją histerię i chorą nadinterpretację.

No to wyglada na to, ze masz urojenia.
Mam Ci zacytować pierwszego posta, czy sama poszukasz?
Jak juz znajdziesz, pokaż palcem "histerię i chorą nadinterpretację".

> Co
> masz do higieny na "załączonym obrazku"?

Kucnia, a zwłaszcza miejsce, gdzie się przygotowuje jedzenie, to nie jest
miejsce dla zwierząt.
To mam.

> Kot sięga do pierogów - ale Ty
> widzisz "kota w pierogach". Chore.
> Moje koty nie dotykają żywności - chyba że im pozwolę, zostawiajac bez
> kontroli.
> No i NAWET GDYBY DOTKNĄŁ PIEROGÓW - jesz surowe pierogasy?

A gdyby tak wpadły do gnojówki, mozna je opłukac i ugotować przecież, nie?

> LOL
>
> Wyobrażam sobie, jak wszyscy właściciele kotów, wg Ciebie jak jeden mąż
> chorzy na toksoplazmozę i permanentnie jedzący kupy kocie, zrywają boki na
> temat tej Twojej histerycznej durnoty..

Masz bujna wyobraźnię. Ale wróćmy do faktów- gdzie ja pisałam cokolwiek o
toksoplazmozie?
BTW, nie wszyscy właściciele kotów mają tak wyostrzone normy higieniczne,
żeby wyparzać nóż i myć wielokrotnie blaty wrzątkiem, ale pozwalać kotom na
łażenie gdzie popadnie. Moje na przykład nie mają prawa szwendać się po
kuchni.

> Odpręż się, rozhisteryzowana kobieto, może kota sobie kup - tylko kot
> naprawdę może Ci pomóc na te Twoje wapory:
> https://m.youtube.com/results?q=cats%20and%20babies%
20funny&sm=1

Jedyną rozhisteryzowaną kobietą na tej grupie jesteś Ty, więc może się
odpręż. Koty miałam zanim ty o nich pomyslałaś.
Masz jeszcze jakieś światłe rady?

J.

www.kontestacja.com

89. Data: 2017-05-08 16:37:26

Od: Trefniś <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu .05.2017 o 16:19 Pszemol <P...@p...com> pisze:

> Głównie miał pomóc w zniwelowaniu osamotnienia, w próbie dowartościowania
> się poprzez wywołanie/sprowokowanie naszej reakcji... Jakiejkolwiek
> reakcji.

Czyli przeczysz sam sobie.
Wątek niby jej nie pomógł, a gadamy już szósty dzień.
To jest reakcja i dowartościowanie? Oczywiście, także za Twoją przyczyną.
Zero logiki.

> Sobie nie mam nic do zarzucenia.
> Ale niektórzy tu wciąż, nie wiedzieć czemu, karmią tego trola.

Pszemol również karmi.
Natomiast według mnie większym trollem jest Pszemol, który wzorem "Lubię
to" z facebooka, publikuje posty, ograniczające się wyłącznie do aplauzu.
Twoje ":-))))) brawo" na ripostę Ewy, trollu.

--
Trefniś

90. Data: 2017-05-08 16:52:59

Od: Pszemol <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

krys <k...@p...priv.pl> wrote:
> [...]
> łażenie gdzie popadnie. Moje na przykład nie mają prawa szwendać się po

Dokładnie o to chodzi.

Zaklęte rewiry.
noze kuchenne
Posolę sobie :-D