E.celebritii

191. Data: 2017-05-10 12:43:03

Temat: Re: E.celebritii
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

krys <k...@p...priv.pl> wrote:

> A jak tam mleko od Pani Baby, belki w oborze odkażone?

Schowane w wapnowanym(!) suficie, a krowa myta przed każdym dojeniem. Co
równie ważne - tylko jedna czy dwie osoby wchodzą do obory, a nie tysiące
dziennie...

Swoje wspomnienia o utopionej w gnoju wsi sprzed 50 lat powinnaś już dawno
zweryfikować, nawet w pierwszym pokoleniu miejskim.

192. Data: 2017-05-10 12:52:23

Od: krys <k...@p...priv.pl> szukaj wiadomości tego autora

FEniks wrote:

> E tam, to jakiś stereotyp. Odpały się zdarzają i w ciąży, i bez niej.
> Każdemu.

Stereotyp stereotypem, ale ryczeć bez powodu to mi sie tylko w ciąży
zdarzało.

> Szczerze mówiąc - nie czuję większej różnicy z ciążą przed kilkunastu
> laty. A teraz to nawet plecy od noszenia dziecka bolą tak samo. ;)

Dlatego napisałam co napisałam.

J.

www.kontestacja.com

193. Data: 2017-05-10 12:53:04

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

krys <k...@p...priv.pl> wrote:

> Jasne, normalnie ociakasz miloscią na kazdym kroku, to widać.
> Komentarz co do "sprawiania sobie dziecka w tym wieku" pewnie też nie miał
> miejsca.

Komentarz wynikał z antypisowskiego nastawienia Ewy i był związany z 500+,
nie były to gratulacje. Gratulacje były wcześniej. Kręcisz i mącisz, byle
na trzewne wyszło.

> Jak się jedzie po kimś jak po burej suce na każdym kroku (chociaż wiadomo,
> że kobieta w ciąży może miec odpały i warto wiedzieć, kiedy przemilczeć),

Jesteś w ciąży? Gratuluję!

> potem się gratuluje, to oczywiście nie jest fałsz. Tak jak kot na kuchennym
> blacie jest higieniczny.

To BLAT ma być higieniczny - niezależnie od tego, co i czy po nim łazi.
Twoje wychodzące koty czynią Twoje niemyte blaty siedliskiem wszelkiego
paskudztwa z ulicy i z ludzkich i szczurzych odchodów nawet wcale nie
wchodząc do kuchni - czas to pojąć wreszcie.

194. Data: 2017-05-10 12:59:33

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

krys <k...@p...priv.pl> wrote:

> Stereotyp stereotypem, ale ryczeć bez powodu to mi sie tylko w ciąży
> zdarzało.

Wiele kobiet w ciąży swoimi fochami wykorzystuje otoczenie, puszczając
wodze swej niedojrzałej psychice nienadążającej za biologiczną
dojrzałością. Tzw. zachcianki do natychmiastowego zaspokojenia, płacze bez
powodu - to właśnie to.

195. Data: 2017-05-10 14:46:15

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"FEniks" <x...@p...fm> wrote in message

> E tam, tylko wypluwa swoje kompleksy.

Obie dajecie jej codziennie dużą satysfakcje dyskutując z nią.
Pompujecie jej zakompleksione ego...
Naprawdę nie umiecie się powstrzymać? :-)

196. Data: 2017-05-10 14:46:36

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 10.05.2017 o 12:52, krys pisze:

> Stereotyp stereotypem, ale ryczeć bez powodu to mi sie tylko w ciąży
> zdarzało.

A, to tym razem zdarzały mi się odpały pozytywne, jeśli już - głównie
chodziłam w skowronkach i rozpierała mnie energia.
Za pierwszym razem było bardziej depresyjnie, na szczęście wtedy jeszcze
nie miałam do czynienia z Ikselkami wszelkiej maści.

Ewa

197. Data: 2017-05-10 14:47:30

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 10.05.2017 o 14:46, Pszemol pisze:
> "FEniks" <x...@p...fm> wrote in message

> Obie dajecie jej codziennie dużą satysfakcje dyskutując z nią.
> Pompujecie jej zakompleksione ego...
> Naprawdę nie umiecie się powstrzymać? :-)

Masz zapał godny neofity!

Ewa

198. Data: 2017-05-10 14:47:32

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

> Szczyt okrucieństwa - zagłodzić ego w kuchni.

Myślisz że dasz rady? ;-)

199. Data: 2017-05-10 14:52:02

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 10.05.2017 o 14:47, Pszemol pisze:
> "FEniks" <x...@p...fm> wrote in message

> Myślisz że dasz rady? ;-)

Komu i na co?

Ewa

200. Data: 2017-05-10 14:52:14

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-05-10 o 11:19, FEniks pisze:

> [...]
> planując ciążę.
> Analogicznie - żadna kobieta nie bada przed zajściem w ciążę, czy akurat
> nie ma np. różyczki. Bada co najwyżej, czy ma przeciwciała
> odpornościowe. Jeśli ich nie ma, to minimalizuje prawdopodobieństwo
> zarażenia się różyczką. NB Minimalizować ryzyko zarażenia warto zawsze
> przy planowaniu ciąży, nawet gdy się ma odporność, dmuchając na zimne.
> Natomiast już w trakcie ciąży badanie tokso jest celowe i obowiązkowe,
> od kilkunastu lat przynajmniej. W czasach ciąż Iksi pewnie jeszcze tego

Teraz takie badanie tokso jest chyba zbędne skoro każą rodzić także
chore dzieci.

--
animka

Zaklęte rewiry.