E.celebritii

201. Data: 2017-05-10 14:57:33

Temat: Re: E.celebritii
Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"FEniks" <x...@p...fm> wrote in message
news:59130be0$0$15198$65785112@news.neostrada.pl...

> Masz zapał godny neofity!

Obie narzekacie na brak czasu aby napisać coś tu kuchennego
ale razem, bardzo namiętnie, tracicie godziny na dyskusję
z tą zakurzoną belką sklepową. Po co?

202. Data: 2017-05-10 14:58:19

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

> Komu i na co?

Dasz rady zagłodzić to ego czy za słaba jesteś? :-)

203. Data: 2017-05-10 15:11:45

Od: krys <k...@p...priv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pszemol wrote:

> "FEniks" <x...@p...fm> wrote in message

> Obie narzekacie na brak czasu aby napisać coś tu kuchennego
> ale razem,

Nadinterpretujesz. Ja nie narzekam na brak czasu. Nie czuję potrzeby
pisania. Ani tym bardziej odpowiadania na krytykę dań.

> bardzo namiętnie, tracicie godziny na dyskusję
> z tą zakurzoną belką sklepową.

Bez przesady, co najwyzej minuty.
I to własne minuty, ktore marnuję tak, jak uważam za stosowne.

> Po co?

Polecę Lindą: "w imię zasad..."

J.

www.kontestacja.com

204. Data: 2017-05-10 15:19:15

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 10.05.2017 o 15:13, krys pisze:

> Kobiety nie mają odpałów, kobiety mają hormony :-)

No to kto pisał o odpałach? ;)

> W dodatku nigdy nie wiadomo, na co trafisz.

Ja trafiłam na niezły kawał testosteronu. Daje mi mocno popalić. ;)

Ewa

205. Data: 2017-05-10 15:22:30

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 10.05.2017 o 14:57, Pszemol pisze:

> Obie narzekacie na brak czasu aby napisać coś tu kuchennego

No wiesz! Akurat do mnie nie możesz mieć o to pretensji. Staram się
ożywić tego trupa, jak tylko mogę.

> ale razem, bardzo namiętnie, tracicie godziny na dyskusję
> z tą zakurzoną belką sklepową. Po co?

Godziny? Nie przesadzaj. Nie więcej niż z Tobą i innymi.

Ewa

206. Data: 2017-05-10 15:23:49

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 10.05.2017 o 14:58, Pszemol pisze:
> "FEniks" <x...@p...fm> wrote in message

> Dasz rady zagłodzić to ego czy za słaba jesteś? :-)

Matką karmiącą jestem.

Ewa

207. Data: 2017-05-10 15:40:04

Od: stefan <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-05-10 o 12:43, Ikselka pisze:

> Schowane w wapnowanym(!) suficie, a krowa myta przed każdym dojeniem. Co
> równie ważne - tylko jedna czy dwie osoby wchodzą do obory, a nie tysiące
> dziennie...
cała? czy przed wejściem na pomost dojniczy ma odkażane kopyta?
pozdr
Stefan

208. Data: 2017-05-10 16:43:02

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pszemol <P...@P...com> wrote:
> "FEniks" <x...@p...fm> wrote in message

> Obie narzekacie na brak czasu aby napisać coś tu kuchennego
> ale razem, bardzo namiętnie, tracicie godziny na dyskusję
> z tą zakurzoną belką sklepową. Po co?

Właśnie - dawno już nie napisałeś niczego "kuchennego", za to z zapałem
sekundujesz niekuchennie, pod pretekstem nawoływania do opamiętania. Może
sam posłuż przykładem - kulinarnym lub milczącym, bo od podjudzania zza
winkla ani rusz nie potrafisz się powstrzymać. Może zwróć uwagę na jakieś
niedrogie noże? mopy? patelnie dla mamy? Chętnie o tym poczytamy.

209. Data: 2017-05-10 18:19:43

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pan stefan napisał:

> cała? czy przed wejściem na pomost dojniczy ma odkażane kopyta?

Może krowa jest niewychodząca?

--
Jarek

210. Data: 2017-05-10 18:45:10

Od: Pszemol <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

krys <k...@p...priv.pl> wrote:

> Bez przesady, co najwyzej minuty.
> I to własne minuty, ktore marnuję tak, jak uważam za stosowne.

A nie... to w takim razie nie będę psuł rozrywki :-)

> Polecę Lindą: "w imię zasad..."

:-)))

Tylko wiesz, gdybys nie karmiła to nie byłoby czego potem "w ime zasad"
prostowac...

Zaklęte rewiry.
noze kuchenne
Posolę sobie :-D