E.celebritii

211. Data: 2017-05-10 18:45:11

Temat: Re: E.celebritii
Od: Pszemol <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

> Może krowa jest niewychodząca?

:-))))) teraz dałeś się mocno pośmiać!

212. Data: 2017-05-10 21:39:57

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Może krowa jest niewychodząca?

I w białych skarpetkach.

Ewa

213. Data: 2017-05-10 21:42:13

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 10.05.2017 o 14:52, Animka pisze:

> Teraz takie badanie tokso jest chyba zbędne skoro każą rodzić także
> chore dzieci.

Dla partii może tak, ale dla rodziców raczej nie. Chyba że rodzicami są
dla 500+.

Ewa

214. Data: 2017-05-10 22:24:24

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

krys <k...@p...priv.pl> wrote:

> Kobiety nie mają odpałów, kobiety mają hormony :-)

Tia, hormony mają. Jakby mężczyźni niw mieli.
Kolejne "wytłumaczenie" dla pofikanych paniuś.

215. Data: 2017-05-10 22:28:01

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

krys <k...@p...priv.pl> wrote:
> ale ja wiem, ze odpały biora się z hormonów, na które nie
> mamy wpływu

No nie mówiłam? - "wszystko mi wolno, bo za mnie decydują HORMONY. Ja
jestem taka mala, plosem pana."
LOL

216. Data: 2017-05-10 22:29:18

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

stefan <s...@w...pl> wrote:

> cała? czy przed wejściem na pomost dojniczy ma odkażane kopyta?

Nie ma pomostu
- po prostu.

217. Data: 2017-05-10 22:31:18

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

FEniks <x...@p...fm> wrote:

> Dla partii może tak, ale dla rodziców raczej nie. Chyba że rodzicami są
> dla 500+.

Niektórzy to nawet jakby specjalnie czekali całe lata na te 500+.

218. Data: 2017-05-10 23:13:42

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pani Ewa napisała:

> I w białych skarpetkach.

W kapciach. Białe skarpetki są do wyjścia.

--
Jarek

219. Data: 2017-05-11 00:52:30

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-05-10 o 22:31, Ikselka pisze:

> Niektórzy to nawet jakby specjalnie czekali całe lata na te 500+

A skąd oni mogli wiedzieć, że będzie jakieś 500+.

--
animka

220. Data: 2017-05-11 07:01:25

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Animka <a...@t...wp.pl> wrote:

> A skąd oni mogli wiedzieć, że będzie jakieś 500+.

Zaszli w ciążę po wyborach.

Zaklęte rewiry.
noze kuchenne
Posolę sobie :-D