Elektryczna maszynka do golenia

1. Data: 2008-03-17 19:15:29

Temat: Elektryczna maszynka do golenia
Od: Łukasz <f...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Z tego co widzę, jest to raczej damska grupa, ale na pewno Panie coś
będą wiedziały na ten temat porannej toalety swoich Panów :) A może
znajdzie się i jakiś Pan, który będzie w temacie.

Otóż zastanawiam się nad zmianą maszynki do golenia z tradycyjnej na
elektryczną - np. Philips Arcitec. Stąd też moje pytanie - czy maszynką
elektryczną osiągnę taki sam efekt golenia jak tradycyjną? Znajomi mówią
mi, że tak, sprzedawca w sklepie sądzi, że nie (chociaż ten powinien dać
raczej pozytywną odpowiedź :) ). Maszynkę chcę zmienić dlatego, ponieważ
mam dosyć codziennego taplania się w umywalce.

Z góry dziękuję za wszelkie odpowiedzi.

Pozdrawiam,
Łukasz.

2. Data: 2008-03-17 23:02:44

Temat: Re: Elektryczna maszynka do golenia
Od: Boska <n...@n...ru> szukaj wiadomości tego autora

Łukasz wrote:
> [...]
> raczej pozytywną odpowiedź :) ). Maszynkę chcę zmienić dlatego, ponieważ
> mam dosyć codziennego taplania się w umywalce.

ciezko jest o taki sam efekt, jak tradycyjna, bo elektryczna az tak
gleboko nie wytnie wloskow. zalezy to pewnie od wlosa. natomiast
nieziemskim komfortem jest mozliwosc pojezdzenia sobie maszynka po
twarzy nawet bez lusterka (jak juz dojdziesz do wprawy) pod prysznicem
niz psucie kregoslupa nad umywalka.

ostatnio kupilam bojfrendowi takie cos:

http://www.amazon.co.uk/Philips-Moisturizing-Rotary-
Shaving-System/dp/B000PS6E0W

tylko bez tego pojemnika na zel tylko z tkaim malutkim i naprawde jest
fajne. natomiast nie goli do zera calkiem, bo nie da sie (i chyba nie
powinno) dociskac glowicy az tak gleboko do skory. dzieki temu sa
mniejsze problemy (lub wcale) z pryszczykami, zapaleniem mieszkow
wlosowych i takimi tam.

Pozdrawiam - Boska

3. Data: 2008-03-18 13:48:32

Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

Osobnik posiadający mail f...@p...fm napisał(a) w poprzednim odcinku
co następuje:

> Z tego co widzę, jest to raczej damska grupa, ale na pewno Panie coś
> będą wiedziały na ten temat porannej toalety swoich Panów :) A może
> znajdzie się i jakiś Pan, który będzie w temacie.

tak samo dokladnie jak maszynka z nozykami na pewno nie bedzie. Niemniej
według mnie efekt jest zadowalajacy. Ja w kazdym razie nie zaluje zmiany
zwlaszcza ze skonczyly sie podraznienia, zaciecia itp.
No itrzeba pamietac o tym, ze nozyki wystarczaja wedlug roznych zrodel od
rku do 3 lat i potm trzeba kupic nowe.

Oziębłość stosunków między ludźmi powstaje wskutek tarć
między nimi. I cóż ty na to fizyko???

4. Data: 2008-03-18 22:04:57

Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Łukasz <f...@p...fm> wrote:

> Znajomi mówią mi, że tak, sprzedawca w sklepie sądzi, że nie
> (chociaż
> ten powinien dać raczej pozytywną odpowiedź :)

też mnie to dziwi, że odpowiedzi są nie na odwrót, ale jako były
użytkownik maszynek elektrycznych obu systemów oraz tradycyjnych
żyletek (były, ponieważ obecnie kandyduję do Al Khaidy) mogę
stwierdzić, że rację ma sprzedawca. Elektryczna maszynka jest
niezastąpiona na codzień, żeby rano w stanie na pół śpiącym się
szybko obchechłać nie ryzykując przy tym poderżnięcia sobie
gardła i efekt takiego obchechłania będzie zadowalający
wizualnie. Do wieczora jednak przy średnio szybko rosnącym
zaroście będziesz już wyglądał, jakbyś się nie golił no i
jeśliby... hmmm... efekty tego golenia miały być oceniane
dokładniej niż jedynie wizualnie, to sugerowałbym jednak
przeproszenie się na takie okazje z tradycyjną żyletką ;-)

> Maszynkę chcę
> zmienić dlatego, ponieważ mam dosyć codziennego taplania się w
> umywalce.

Kup sobie elektryczną do używania na codzień, a klasyczną zostaw
na "okazje" :-)

J.

5. Data: 2008-03-19 11:57:21

Od: Piotr 'Orlinos' Kozłowski <P...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 18 Mar, 23:04, "Jarek P." <jarek[kropka]p...@gazeta.pl> wrote:

> [...]
> przeproszenie się na takie okazje z tradycyjną żyletką ;-)

> Kup sobie elektryczną do używania na codzień, a klasyczną zostaw

Korci mnie, żeby się tu wypowiedzieć, och korci... :-P
(też kiedyś miałem maszynkę elektryczną, ale nie przycinała włosków
zbyt blisko skóry. Inna sprawa, że to stare badziewie było.)

--
Pozdrawiam, Piotr 'Orlinos' Kozłowski

6. Data: 2008-03-27 20:38:47

Od: Łukasz <f...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Łukasz pisze:
> [...]
> raczej pozytywną odpowiedź :) ). Maszynkę chcę zmienić dlatego, ponieważ
> mam dosyć codziennego taplania się w umywalce.

Dzięki wszystkim za odpowiedzi. Z tego co piszecie i z mojego dalszego
wywiadu wynika, że jeśli ma być dobrze, to tylko maszynka tradycyjna.
Obawiam się iż po użyciu elektrycznej, wieczorem moja twarz byłaby jak
papier ścierny :)

Pozdrawiam,
Łukasz.

7. Data: 2008-03-28 16:42:16

Od: Boska <n...@n...ru> szukaj wiadomości tego autora

Łukasz wrote:

> [...]
> wywiadu wynika, że jeśli ma być dobrze, to tylko maszynka tradycyjna.
> Obawiam się iż po użyciu elektrycznej, wieczorem moja twarz byłaby jak

byc moze. dlatego mozesz wieczorem tez spedzic te 2.5 minuty
przejezdzajac sobie po suchym pysku (za przeproszeniem) elektryczna.

chyba ze faktycznie lubisz zylety.

Boska

Buty
Co najlepsze dla piersi?
suszyć? nie suszyć? wredne Herpes simplex
Biustonosze Gaia
Siwe włosy :(