Emocje a mutacje genetyczne, choroby, starzenie się i umieranie.

1. Data: 2014-09-21 10:32:03

Temat: Emocje a mutacje genetyczne, choroby, starzenie się i umieranie.
Od: "LeoTar" <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jest dla mnie sprawą oczywistą, że urządzenia i systemy fizyczne
(techniczne) zostały zbudowane przez ludzkość, która bierze podświadomie
organizm człowieka (zwierzęcia) za pierwowzór do ich organizacji. Są więc
systemy techniczne niedoskonałym naśladownictwem organizmu ludzkiego. W
obydwu przypadkach mamy do czynienia z trzema zasadniczymi składnikami: z
szeroko pojmowana częścią sensoryczną, przetwarzaniem informacji oraz
częścią wykonawczą w tym motoryczną. Całość jest zasilana z właściwych sobie
źródeł zasilania. W obu przypadkach występują złożone wielostopniowe
sprzężenia zwrotne, których celem jest stabilna praca systemów zgodnie z
oczekiwanym wzorcem.

Organizm człowiek można (a nawet należy) traktować jak autonomiczny rozległy
system sterowania. Patrząc na systemy techniczne można powiedzieć, że w
każdym systemie sterowania przyczyną nieoznaczoności sterowania jest szum.
Oznacza to tyle, że gdy sygnały użytkowe stają się mniejsze od szumu, giną w
szumie, wówczas sterowanie staje się nieefektywne i system reaguje
(odpowiada) na szum a nie na właściwe sygnały sterujące. Gdy sygnał użytkowy
ginie w tle szumu odpowiedzi systemu stają się przypadkowe a może nawet
dojść do tego, że system stanie się niestabilnym.

Jakie mogą być przyczyny występowania w systemach technicznych oraz w
systemach biologicznych których reprezentantem jest człowiek? W systemach
technicznych przyczyną zakłóceń w ich działaniu mogą być niedoskonałości
materiałowe i konstrukcyjne oraz wady oprogramowania zarządzającego tymi
systemami. W przypadku organizmu człowieka do zaburzeń w jego działaniu mogą
prowadzić napięcia mięśniowe wywoływane przez stres oraz toksyny spożywane
oraz produkowane przez sam organizm. Napięcia oraz toksyny ograniczają
przepustowość kanałów informacyjnych zarówno tych wstępujących (od sensorów)
jak i tych zstępujących (do motorów). Ograniczenie przepustowości to
zmniejszenie ilości informacji o stanie organizmu dopływających do mózgu
oraz pogorszenie się jego odpowiedzi do motorów; ogólnie to pogorszenie
jakości sprzężenia zwrotnego regulującego działanie organizmu a zatem
narażenie go na kumulację toksyn oraz napięć wewnętrznych. Zmniejszenie
efektywności sprzężenia zwrotnego w organizmie to również ograniczenie
procesów regeneracyjnych oraz samooczyszczania się organizmu. Również w
rezultacie powolnego zniekształcania informacji genetycznej przez emocje
organizm starzeje się i obumiera zaliczając po drodze wiele chorób.

Jakie mogą być przyczyny wywołujące te niekorzystne dla organizmu zjawiska?
Nie będzie niczym odkrywczym jeżeli napiszę, że główną przyczyną powstawania
w organizmie wszelkich napięć fizycznych oraz produkcja toksyn jest stres i
czynniki go wywołujące. Stres, strach którego przyczyną są nieuświadomione
zaburzenia emocjonalne ogarniające swym zasięgiem mózg i cały system nerwowy
a prowadzące do niekontrolowanych napięć oraz lokujących toksyny we
wszystkich organach i tkankach organizmu, w tym w samym mózgu rozległym.
Stres wpływa degenerująco na oprogramowanie systemu biologicznego
zmniejszając jego skuteczność w odniesieniu do wszystkich procesów toczących
się we wnętrzu organizmu w tym procesów samoobronnych. Zewnętrznym przejawem
tych zaburzeń sfery informacyjnej (przetwarzanie informacji oraz jej
przechowywanie) jest, najogólniej pojmowana, choroba organizmu. Dolegliwość
somatyczna jest przejawem toczącej się choroby w sferze psychicznej, a jej
skrajnym przejawem jest choroba onkologiczna czyli rak. Wszelkie inne
dolegliwości fizyczne to tylko inna skala dolegliwości psychicznych.

Tyle można by powiedzieć o dolegliwościach organizmu funkcjonującego już
samodzielnie. Co się jednak dzieje gdy dochodzi powstania nowego osobnika w
organizmie chorej matki? Jak będzie oddziaływał organizm chorej matki na
zapłodnione jajo i zygotę, która jest przechowywana w organizmie matki oraz
jest przez nią zasilana (żywiona)? Zarówno stres matki jak i toksyny
produkowane przez jej chorujący organizm będą oddziaływać na nowo powstałego
osobnika od samego momentu poczęcia. Najpierw stres, który fizycznie
oddziałuje na jajeczko poprzez skurcze mięśniowe (następstwo stresu).
Wprawdzie jajo ma zapas pożywienia na pewien czas tak, że może nie być
poddane oddziaływaniu toksyn płynących z organizmu matki w pierwszych
chwilach swego życia to jednak w dłuższej perspektywie będą one na nie
oddziaływać. Skutkiem podstawowym niekorzystnego oddziaływania organizmu
matki na zapłodnione jajo może być nieprawidłowy podział komórki i dokonanie
błędnego zapisu chromosomów w dzielących się komórkach i odstępstwo od
zapisu wzorcowego.

Jest więc nieuświadomiony stres przyczyną zarówno chorób zwanych
psychicznymi jak i ich przejawów somatycznych oraz chorób zwanych
genetycznymi. Należy więc dążyć do wyjaśnienia jakie jest praźródło tego
stresu przenoszonego z pokolenia na pokolenie i ujawniającego się w różnych
formach. Jaka może być przyczyna, z której nie zdajemy sobie sprawy, a która
tak skutecznie przejawia się w różnych patologiach? Co za przyczyna wywołuje
niekontrolowany strach, stres i autoagresję osobnika?

Z moich obserwacji prowadzonych najpierw w mojej rodzinie, które
rozszerzyłem następnie na moje otoczenie, wynika, że najbardziej pierwotną
przyczyną generowania stresu i autoagresji już u dziecka jest ZAKAZ
kompletnej edukacji seksualnej, w tym inicjacji seksualnej, dzieci w
rodzinie. Zakaz ustanowiony nieświadomie przez naszych praprzodków, którzy
nie wiedzieli (bo i skąd mieli wiedzieć?) jak i czego nauczyć swoje
potomstwo. Zakaz doskonałego doświadczenia w życiu dziecka w najważniejszej
sferze naszego życia, gdyż dotyczącej zachowania (przetrwania) gatunku.
Zakaz, którym nieświadomi rodzice poniżają dziecko nie traktując go jak
partnera lecz coś gorszego od siebie, kogoś, komu nie można ufać lecz należy
go werbalnie nauczyć szacunku dla starszych. Kogoś, komu nie można pozwolić
na pierwsze, najważniejsze doświadczenie seksualne ze sobą gdyż tak nakazuje
tradycja. A przecież dziecko wszystkiego uczy się od rodziców, swoich wzorów
do naśladowania; ludzi, którym ufa bezgranicznie i którzy je nieświadomie
poniżają zakazując doświadczenia. Ten ZAKAZ to WIRUS naszego umysłu
wszczepiony nam przez naszych praszczurów - kimkolwiek byli - i przenoszony
z pokolenia na pokolenie przez szacunek dla tradycji. Antidotum na
wyzwolenie ludzkości od jego działania jest usunięcie tego zakazu i
uświadomienie ludziom jakie pozytywne efekty osiągniemy gdy się od tego
zakazu uwolnimy.

LeoTar

2. Data: 2014-09-21 15:14:25

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Za dużo filozofowania, za mało sensu, za mało wiedzy .

> Jest dla mnie sprawą oczywistą, że urządzenia i systemy fizyczne
> (techniczne) zostały zbudowane przez ludzkość, która bierze podświadomie
> organizm człowieka (zwierzęcia) za pierwowzór do ich organizacji.
NIE.
Np taka małpa potrafi rozbijać ożeszki używając do tego stale tego samego
kamienia (mimo wolności w buszu), co powoduje wyżłobienie dołka w kamieniu.
Kamień - użądzenie tehniczne - nie jest czymś wykonanym na podobieństwo ani
małpy, ani człowika.

> ....W przypadku organizmu człowieka do zaburzeń w jego działaniu mogą
> prowadzić napięcia mięśniowe wywoływane przez stres oraz toksyny spożywane
> oraz produkowane przez sam organizm.
JEst wiele więcej pszyczyn.
Wystarczy wziąść horoby , np 5-10, i pszeczytać zalecenia dotyczące trybu
życia.
Tam może być napisane coś o stresie i toksynie w żywności, ale pszyczyn jest
wiele więcej.
Promieniowanie jonizujące z np. monitora, temperatura, ilość tlenu, bakterie
i wirusy (higiena).....

> ....pierwotną przyczyną generowania stresu i autoagresji już u dziecka
> jest ZAKAZ kompletnej edukacji seksualnej, w tym inicjacji seksualnej,
> dzieci w rodzinie.
Jesteś hory na umyśle.

--
http://ortografia.3-2-1.pl/ w zakładce 'inne' animacja dowód Tw Pitagorasa
bez mnożenia,

Dr Mack - psychiatra, który poznał tajemnicę...
Żyd i Cham
Jak zabić 16-letniego geja - instrukcja dla katolickiej szkoły
Wrażliwość
Dlaczego ludzie słuchają metalu?