FRYTY

1. Data: 2005-07-27 05:37:06

Temat: FRYTY
Od: "k...@f...onet.pl" <k...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

powiedzcie mi 1 rzecz, moj ojciec robil fryty z ziemniarow, ale smarzyl
je w 2 garach z olejem. Mniemam ze byla w nich rozna temperatura. Jak to
jest?? i po co?
kleju

2. Data: 2005-07-27 06:49:25

Temat: Re: FRYTY
Od: Wladyslaw Los <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <dc76f9$7p6$1@news.onet.pl>,
"k...@f...onet.pl" <k...@f...onet.pl> wrote:

> powiedzcie mi 1 rzecz, moj ojciec robil fryty z ziemniarow, ale smarzyl
> je w 2 garach z olejem. Mniemam ze byla w nich rozna temperatura.

Owszem, najpierw mniejsza, potem większa.

> Jak to
> jest?? i po co?

Znajdziesz to w każdym przepisie na frytki.

Władysław

3. Data: 2005-07-27 08:03:57

Od: "dżus" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

frytki są wtedy bardziej chrupiące i mniej nasiąkają tłuszczem

4. Data: 2005-07-27 15:49:15

Od: BLE_Maciek <i80c586@cyberspace_NO_SPAM_.org> szukaj wiadomości tego autora

Wed, 27 Jul 2005 07:37:06 +0200 jednostka biologiczna o nazwie
"k...@f...onet.pl" <k...@f...onet.pl> wyslala do portu 119
jednego z serwerow news nastepujace dane:

>powiedzcie mi 1 rzecz, moj ojciec robil fryty z ziemniarow, ale smarzyl
>je w 2 garach z olejem. Mniemam ze byla w nich rozna temperatura. Jak to
>jest?? i po co?
A nie wiem, IMO (a frytki to jedna moich ulubionych potraw)
najważniejsze jest aby wszystkie frytki pływały podczas smażenia w
oleju. Jeżeli w garnku jest zbyt ciasno to zaczynają się kłopoty.
Ważne też aby wrzucić frytki nie za wcześnie. Olej musi być dobrze
rozgrzany.

5. Data: 2005-07-27 21:03:41

Temat: Re: FRYTY z KFC i McD
Od: JerzyN <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wladyslaw Los napisał(a):

> Owszem, najpierw mniejsza, potem większa.

> Znajdziesz to w każdym przepisie na frytki.

A gdzie ten przepis na te chrupiące frytki takie jak z [...]
;-)))
pozdr. Jerzy

6. Data: 2005-07-31 21:48:10

Od: "Zajad" <z...@f...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

> frytki są wtedy bardziej chrupiące i mniej nasiąkają tłuszczem

To fakt. Jednak glownie chodzi o to zeby frytki byly w srodku miekkie, a na
zewnatrz chrupiace i brazowe. Jak wrzucisz je do wysokiej temp to jak beda w
srodku juz miekkie to na zewnatrz blade. A jak doprowadzisz je w tej temp do
brazu do beda suche w srodku. Jest to pracochlonne ale WARTO

Zajad

No i masz babo frytki
cukinie i kabaczki :)
internetowy sklep AGD