Fale mózgowe a fale dźwiękowe

1. Data: 2004-10-17 13:51:21

Temat: Fale mózgowe a fale dźwiękowe
Od: "Chris" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam pytanie: czy jest mozliwa zmiana częstotliwości fal mózgowych za pomocą
komputera i słuchawek stereo? Słyszalem o programie BrainWave. Czy to prawda?
Czy jest mozliwosc zwiekszenia szybkosci nauki lub stanu relaksu z pomoca tego
programu?

2. Data: 2004-10-17 15:50:24

Temat: Re: Fale mózgowe a fale dźwiękowe
Od: "Tomek Sierakowski" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja korzystam czasami z BrainStorm - ale, odp. na Twoje pytanie tez mnie
interesuje.
Swoja droga za czesto nie moge sluchac tych sesji poniewaz jest to strasznie
czasochlonne - najkrotsze trwaja pol. godz., a dluzsze nawet do 2 godz. A
poza tym nie mam za bardzo warunkow - bo w domu musi panowac kompletna cisza
inaczej sluchanie nie ma sensu bo sie dekoncentrujesz przez innych
domownikow

3. Data: 2004-10-17 18:36:20

Od: "Klapuch :-)" <k...@o...-p-l> szukaj wiadomości tego autora

Dnia tego, podwoje nieba się rozwarły i głos "Chris"
<c...@p...onet.pl> grzmiąc na głowami przerażonych
istot przekazał ku Ziemi tę wiadomość:

>Mam pytanie: czy jest mozliwa zmiana częstotliwości fal mózgowych za pomocą
>komputera i słuchawek stereo? Słyszalem o programie BrainWave. Czy to prawda?

Mozliwa jest zmiana, ale tylko jak chcesz. Jak nie chcesz to mozesz
sluchac do upojenia.
Mozesz nie sluchac tylko chciec - tez sie zmieni.

>Czy jest mozliwosc zwiekszenia szybkosci nauki lub stanu relaksu z pomoca tego
>programu?
Tak, poczytaj o Kursie Samokontroli Umyslu Metoda Silvy.
Moze nie za pomoca tego programu, ale ogolnie tak.
Programem sie bawilem, jednak nie mam do niego zaufania

pozdrawiam
Klapuch

-------------------------
//(\ /)\\ Klapuch
(/: ' ' :\) gg: 3736633
^.---.^ www.klapuch.komrel.net
: '._.' : "Bóg jest sprawiedliwy:
mądrzejszym dał więcej rozumu, a głupszym mniej."

4. Data: 2004-10-22 13:39:55

Od: "Trapez" <t...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Klapuch :-)" <k...@o...-p-l> napisał w wiadomości

> Tak, poczytaj o Kursie Samokontroli Umyslu Metoda Silvy.
> Moze nie za pomoca tego programu, ale ogolnie tak.
> Programem sie bawilem, jednak nie mam do niego zaufania

Jak dla mnie, to stosowanie metod Silvy także przyniosło lepsze efekty,
szczególnie w polepszaniu koncentracji. Programik czasem zapuszczam żeby w
pracy się łatwiej zrelaksować. Jak ktoś chce, to znalazłem ostatnio stronkę
z zestawem głównie relaksujących utworów w mp3:
http://lullianarts.net/harmonic2.htm

Trapez
www.trapezonet.republika.pl

KUPIĘ-giełda pytań II st. psychiatria
Zajady a moze cos innego
niskie cisnienie - czy to jest problem ?
woreczek
Palenie, DHEA