jeszcze cos z kapusty pekinskiej

1. Data: 2001-01-22 13:18:11

Temat: jeszcze cos z kapusty pekinskiej
Od: Magda Rzepka <m...@i...zabrze.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej.
Kapusty tej mozna uzyc zamiast kapusty bialej do golabkow. Wychodza
znakomite. Na wiosne, kiedy biala kapustka jest mniej smaczna zawsze
robie z pekinskiej golabki. Bywa, ze wtedy faszeruje ryzem z pieczarkami
a nie z miesem :)
Pozdrowki, M.

1. Data: 2001-01-22 14:19:33

Temat: Fasola po bretonsku
Od: p...@k...chip.pl (piomia_chip) szukaj wiadomości tego autora

Czasami robie fasole wedlug przepisu mojej mamy, ale lepiej mi smakuje, gdy
robi to mama.
Czy ktos ma jakies przepisy na fasole po bretonsku?
Aga

--
Archiwum grupy http://niusy.onet.pl/pl.rec.kuchnia

1. Data: 2001-01-22 15:13:37

Temat: RE: Fasola po bretonsku
Od: i...@r...com.pl (Klient - rzeczoznawcyap - info) szukaj wiadomości tego autora

From: piomia_chip

> [...]
>gdy
>robi to mama.
>Czy ktos ma jakies przepisy na fasole po bretonsku?

Fasole namoczyc przez noc, ugotowac do miekkosci w
nowej, osolonej wodzie. Na patelni podsmazyc kielbaske
(powinna byc wedzona i aromatyczna) i cebule pokrojona
w polplasterki (na zloto). Dodac do fasoli. Zrobic zasmazke,
wymieszac z fasola. Dobrze popieprzyc.

Ja dodaje jeszcze bazylie suszona, bo mi tak smakuje, ale
to nie jest konieczne.

Z powazaniem

--
Maya
"When God made man, she was only testing"

--
Archiwum grupy http://niusy.onet.pl/pl.rec.kuchnia

1. Data: 2001-01-22 18:56:18

Temat: Re: jeszcze cos z kapusty pekinskiej
Od: Patrycja Kazala <k...@m...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Magda Rzepka wrote:

> [...]
> znakomite. Na wiosne, kiedy biala kapustka jest mniej smaczna zawsze
> robie z pekinskiej golabki. Bywa, ze wtedy faszeruje ryzem z pieczarkami

a nie jest za krucha/delikatna? nie rozpada sie? nie lamie?
swoja droga fajny pomysl :)
a co do pieczarek to tez musze sprobowac - znaczy moja mama ;p - do tej
pory zawsze robila z granulatem sojowym.

pat
--
Puszatkowo http://www.puszatkowo.prv.pl
PuszKKKa http://puszkkka.spinacz.pl

1. Data: 2001-01-22 19:09:10

Temat: Ryz z pieczarkami (farsz)
Od: p...@k...chip.pl (piomia_chip) szukaj wiadomości tego autora

Ja bardzo poprosze o przepis na farsz do golabkow z ryzem i pieczarkami
(dokladny).
Gusia

--
Archiwum grupy http://niusy.onet.pl/pl.rec.kuchnia

1. Data: 2001-01-22 19:26:16

Od: Jo'Asia <J...@r...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

Maya wystukała w wiadomości
<N...@r...co
m.pl>:

> [...]
> wymieszac z fasola. Dobrze popieprzyc.

> Ja dodaje jeszcze bazylie suszona, bo mi tak smakuje, ale

E... A pomidory (ew. koncentrat) gdzie?...

Jo'Asia

--
(\(\ Joanna Słupek (\_/) http://rassun.art.pl /)/)
=(';')= j...@h...pl =(';')= http://www.esensja.pl =(';')=

1. Data: 2001-01-22 21:18:53

Od: dagmara <d...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

In article <3...@m...pw.edu.pl>,
Patrycja Kazala <k...@m...pw.edu.pl> wrote:

> a nie jest za krucha/delikatna? nie rozpada sie? nie lamie?
> swoja droga fajny pomysl :)

Hej Patrycjo!

Moja Mama robi czesto golabki z kapusty pekinskiej - wychodza
doskonale - bardziej delikatne niz ze zwyklej bialej.
Sprobuj raz dla urozmaicenia :-)

Pozdrawiam,
Dagmara

Sent via Deja.com
http://www.deja.com/

1. Data: 2001-01-22 21:37:18

Temat: Re: Ryz z pieczarkami (farsz)
Od: Patrycja Kazala <k...@m...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

piomia_chip wrote:

> Ja bardzo poprosze o przepis na farsz do golabkow z ryzem i pieczarkami
> (dokladny).
> Gusia

http://puszkkka.spinacz.pl/przepis.php3?id=357 - golabki z grzybami
(polecane prawdziwki)
a tu: http://puszkkka.spinacz.pl/przepis.php3?id=79 - gołąbki z kaszy
jaglanej i pieczarek wg. wojmata :)

jesli chcialabys poeksperymentowac to polecam rowniez i te przepisy :)
kasza jaglana jest suuuuper :)

pat

1. Data: 2001-01-22 21:41:18

Od: Patrycja Kazala <k...@m...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

dagmara wrote:

> [...]
>
> Moja Mama robi czesto golabki z kapusty pekinskiej - wychodza
> doskonale - bardziej delikatne niz ze zwyklej bialej.

hmm, po takiej zachecie to juz napewno mame namowie :)))
dzieki

pat

1. Data: 2001-01-23 07:39:31

Od: i...@r...com.pl (Klient - rzeczoznawcyap - info) szukaj wiadomości tego autora

From: Jo'Asia

>Maya wystukała w wiadomości
<N...@r...co
m.pl>:

Rrrrany, co TO ^ jest?!?

>E... A pomidory (ew. koncentrat) gdzie?...

>Jo'Asia

Aaaa! Zapomnialam! Oczywiscie koncentrat!

--
Maya
"When God made man, she was only testing"

--
Archiwum grupy http://niusy.onet.pl/pl.rec.kuchnia

Re: Glupie pytanie o... szwedzkie pierogi
Faworki na Plancie
cacyki
Re: Lodówka Gorenje
Co jadłem w 1967 roku?