Firma Severin

1. Data: 2007-08-04 09:14:46

Temat: Firma Severin
Od: "MS." <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Chcialbym poznac Wasze opinie na temat firmy Severin. Interesuje sie kupnem
elektr. otwieracza do konserw tej firmy i nie wiem czy warto wydac 70zł.

dzieki.

2. Data: 2007-08-04 09:43:57

Temat: Re: Firma Severin
Od: "Pietrek" <pietrek34 SKASUJ @wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MS." napisał:

> Chcialbym poznac Wasze opinie na temat firmy Severin. Interesuje sie
kupnem
> elektr. otwieracza do konserw tej firmy i nie wiem czy warto wydac 70zł.

Clatronic, FiF, Bomann, Severin, Tevion, Medion i reszta bandy nic są nie
warte.
Swoją drogą ile puszek dziennie otwierasz, że potrzebujesz otwieracza
elektrycznego, 5 -10?

Jakieś 10 lat temu napaliłem się na otwieracz Kenwood'a ale po gruntownym
przemyśleniu tematu przeszło mi ;)
Jak dla mnie to wyrzucanie pieniędzy w błoto ale mogę się mylić...

P.

3. Data: 2007-08-04 09:57:40

Od: "groomer" <info@groomer_wieszcoztymzrobic_com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MS." <n...@w...pl> napisał w wiadomości
> Witam
>
> Chcialbym poznac Wasze opinie na temat firmy Severin. Interesuje sie
> kupnem elektr. otwieracza do konserw tej firmy i nie wiem czy warto wydac
> 70zł.

nie warto, zainwestuj w porządny, ręczny otwieracz (+/- 50 zł), otwiera się
lekko i łatwo i nie ma się tam co zepsuć. Starczy Ci na lata.

--
pozdrawiam,
Mirek

4. Data: 2007-08-04 10:02:14

Od: "MS." <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Pietrek" <pietrek34 SKASUJ @wp.pl> napisał w wiadomości

> Clatronic, FiF, Bomann, Severin, Tevion, Medion i reszta bandy nic s? nie
> warte.
> Swoj? drog? ile puszek dziennie otwierasz, że potrzebujesz otwieracza
> elektrycznego, 5 -10?

Zgadzam sie zupelnie. jednakze otwieracz ma sluzyc nie tylko mnie , jeszcze
mlodemu i silnemu ale jak sie ma starszych rodziców i dziadkow to otwieranie
puszek metoda tradycyjna - nie chce przesadzac- moze im sprawiac pewna
trudnosc. Dla samego siebie w zyciu nie interesowałbym sie elektrycznym.

5. Data: 2007-08-04 10:04:24

Od: "MS." <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "groomer" <info@groomer_wieszcoztymzrobic_com.pl> napisał w
wiadomości news:f91iij$e9o$1@inews.gazeta.pl...

> nie warto, zainwestuj w porz?dny, ręczny otwieracz (+/- 50 zł), otwiera
> się lekko i łatwo i nie ma się tam co zepsuć. Starczy Ci na lata.

A sa takie reczne otwieracze ktore pozwalaja bez wysilku otwierac kazda
puszke? Mam takie stary reczny w domu to trzeba mocno krecic ta "sruba" aby
moc otworzyc.

6. Data: 2007-08-04 10:07:19

Od: "groomer" <info@groomer_wieszcoztymzrobic_com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> A sa takie reczne otwieracze ktore pozwalaja bez wysilku otwierac kazda
> puszke? Mam takie stary reczny w domu to trzeba mocno krecic ta "sruba"

mój (nie pamiętak firmy) dostaliśmy w prezencie od teściów, jest
rewelacyjny, mocowanie na puszkę jest bardzo stabilne, motylek do kręcenia
duży i zapewniający bardzo dobry uchwyt. Moja 5 letnia córka bez
najmniejszego wysiłku otwiera tym puchy.

--
pozdrawiam,
Mirek

7. Data: 2007-08-04 10:08:19

Temat: Re: Firma Severin -dodam jeszcze
Od: "MS." <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

A dodam jeszcze ze rozwiazania wymyslane przez producentów, czyli dodawanie
do puszek specjalnych "uchwytów na palec" ktore zezwalaja na otw.bez
otwieracza sa niestety zawodne. Po pociagnieciu palcem te uchwyty czesto sie
urywaja i wtedy trzeba korzystac z metod tradycyjnych.

8. Data: 2007-08-04 10:14:39

Od: "MS." <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "groomer" <info@groomer_wieszcoztymzrobic_com.pl> napisał w
wiadomości news:f91j5f$fua$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
> duży i zapewniający bardzo dobry uchwyt. Moja 5 letnia córka bez
> najmniejszego wysiłku otwiera tym puchy.

Ja przejrzałem Alledrogo w tym temacie ale wolalbym aby ktos mi zasugerował
jaki i dlaczego.

9. Data: 2007-08-04 10:16:11

Od: "Pietrek" <pietrek34 SKASUJ @wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Powiem tak, rozwiązania najprostrze są najbardziej niezawodne i gdybym
bazował na puszkach i planował użytkowanie takiego ustrojstwa na lata to
wziąłbym pod uwagę cos takiego: http://tiny.pl/59z2.
Silniczki, trybiki i inne rzeczy to słabe punkty takich urządzeń a tam masz
maximum prostoty i niezawodności.
Aukcja nie moja i to tylko sugestia.

P.

10. Data: 2007-08-04 10:22:54

Od: "groomer" <info@groomer_wieszcoztymzrobic_com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "groomer" <info@groomer_wieszcoztymzrobic_com.pl> napisał w
> wiadomości news:f91j5f$fua$1@inews.gazeta.pl...
>
> Ja przejrzałem Alledrogo w tym temacie ale wolalbym aby ktos mi
> zasugerował jaki i dlaczego.

szukaj ciężkiego (leży na puszcze więc to nie problem, a jest stabilny i się
nie wykrzywia), z dużym motylkiem (im większy tym mniej siły musisz włożyć w
kręcenie) o grubych, solidnych skrzydełkach (zdecydowanie wygodniej się taki
trzyma). Najlepiej ze stali nierdzewnej. Mój jest podobny do tego
http://fabrykaform.pl/Zack_otwieracz_do_konserw_mane
go-p3040.html aczkolwiek
innej firmy (berkoff czy jakoś tak), kawał sprzętu i jak pisałem otwiera się
nim rewelacyjne, nawet puszki z dużym, grubym rantem.

--
pozdrawiam,
Mirek

dziwny objaw z kontaktem
odplyw c.o. do kanalizacji ?
Potrzebuję oodpowiedzi w zakupie lodówki.
Jaki odkurzacz?
grzejnik - zamienione powrot/zasilanie