Obsługa zmywarki - nie mam instrukcji

1. Data: 2007-08-04 15:03:08

Temat: Obsługa zmywarki - nie mam instrukcji
Od: Shreek <p...@M...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Mam zmywarkę Whirpool ADP559 WHX, niestety bez instrukcji (styczności z
innymi zmywarkami wcześniej nie miałem).
Czy ktoś z Was mógłby udzielić kilku wskazówek co do używania tej
maszyny? :-)

Gdzie się dozuje środek myjący oraz inne specyfiki?

Na wewnętrznej stronie drzwi są takie dwie klapki, pod jedną są jakby
pojemniczki na proszki, jeden półotwarty a drugi uszczelniony.
Pod drugą klapką jest coś w rodzaju potencjometru oraz szklane oczko...
(hmm, obok napis min, max).
Na dnie zmywarki jest zakrętka na sól (tak to wiem bo jest napisane :-))

Może ktoś ma instrukcję lub wie skąd ściągnąć (przeglądałem internet ale
niewiele znalazłem).

--
M.
GG: 1119311

2. Data: 2007-08-04 16:00:07

Temat: Re: Obsługa zmywarki - nie mam instrukcji
Od: "Pietrek" <pietrek34 SKASUJ @wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

podaj pełny kod na 85xxxxxxxxx

P.

3. Data: 2007-08-04 17:22:31

Od: "Qbanczyk" <q...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

to jakiś stary model whirlpoola produkowany na niemcy.
marne sznase
Pzdr
Qbanczyk

4. Data: 2007-08-04 17:44:21

Od: geyb <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> pojemniczki na proszki, jeden półotwarty a drugi uszczelniony.
> Pod drugą klapką jest coś w rodzaju potencjometru oraz szklane oczko...

Do pojemnika uszczelnionego z "potencjometrem' wlewasz płyn
nabłyszczający, a 'potencjometrem' ustalasz ilość, jaka jest dodawana
przy każdym zmywaniu. Ustaw na połowę i w razie potrzeby podreguluj. Do
drugiego pojemnika na drzwiach wsypujesz proszek lub wkładasz tabletkę.
Zamykasz go, a w czasie mycia on sam się otwieta wypuszczając w
odpowiednim momencie detergenty :)

> Na dnie zmywarki jest zakrętka na sól (tak to wiem bo jest napisane :-))

No, czyli wszystko jasne :)

> Może ktoś ma instrukcję lub wie skąd ściągnąć (przeglądałem internet ale
> niewiele znalazłem).

Eee, po co instrukcja :)

g.

5. Data: 2007-08-04 21:07:58

Od: Shreek <p...@M...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

geyb napisał(a):

> [...]
> drugiego pojemnika na drzwiach wsypujesz proszek lub wkładasz tabletkę.
> Zamykasz go, a w czasie mycia on sam się otwieta wypuszczając w

Ten drugi pojemnik ma jakby dwie sekcje.
Pierwsza jest z taką klapką, która jest cały czas półotwarta a druga
sekcja jest szczelna i faktycznie detergenty uwolnią się z niej dopiero
po otwarciu.
Co do której sypać?
Jeśli mam tabletkę to gdzie ją "zainstalować"?

> No, czyli wszystko jasne :)

A co to ma być za sól i jak ją tam zaaplikować?

> Eee, po co instrukcja :)

Fakt, dzięki za wskazówki.

--
M.
GG: 1119311

6. Data: 2007-08-04 21:14:08

Temat: Re: Obsługa zmywarki - jeszcze jedno
Od: Shreek <p...@M...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Włączyłem dziś na próbę zmywanie - dałem na program dla największej
ilości brudnych garów na 65st.
Przez dwa cykle zmywarka tylko polewała wodą. Grzanie było dopiero na
końcu - czy to tak ma działać?

W sumie po co te dwa pierwsze programy jak w ostatnim też dwa razy
spłucze i raz umyje na gorąco.

PS:
Co daje wciśnięcie guzików oznaczonych E i >>?

--
M.
GG: 1119311

7. Data: 2007-08-04 23:05:37

Od: Rico <d...@n...aon.at> szukaj wiadomości tego autora

Shreek schrieb:
> Włączyłem dziś na próbę zmywanie - dałem na program dla największej
> ilości brudnych garów na 65st.
> Przez dwa cykle zmywarka tylko polewała wodą. Grzanie było dopiero na
> końcu - czy to tak ma działać?

Cos chyba nie tak, myje (grzeje), płuka (zimna), suszy (grzeje)

> W sumie po co te dwa pierwsze programy jak w ostatnim też dwa razy
> spłucze i raz umyje na gorąco.
>
> PS:
> Co daje wciśnięcie guzików oznaczonych E i >>?

E to pewnie ekonomiczny (niepełna zmywarka) a >> nie wiem.
hth
cu

8. Data: 2007-08-05 08:00:30

Od: mirekm <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Shreek wrote:
> [...]
> spłucze i raz umyje na gorąco.
>
> PS:
> Co daje wciśnięcie guzików oznaczonych E i >>?

O ile dobrze pamiętam >> to program przyspieszony. Proszek lub tabletki
umieszczasz w tej uszczelnionej części - zmywarka zwalnia klapkę w
odpowiednim momencie. Jak będziesz uzupełniał sól, to bezpośrednio przed
cyklem prania (lub przynajmniej płukania). Jest prawdopodobne, że na
ściance bocznej masz jeszcze jedno pokrętło - ustawiane w zależności od
twardości wody. Jeśli zmywarka zmywa ok, to go nie ruszaj.

pozdrawiam,

mirek

Firma Severin
dziwny objaw z kontaktem
odplyw c.o. do kanalizacji ?
Potrzebuję oodpowiedzi w zakupie lodówki.
Jaki odkurzacz?