Strona główna Grupy pl.rec.kuchnia Garnki

Grupy

Szukaj w grupach

 

Garnki

Liczba wypowiedzi w tym wątku: 1


« poprzedni wątek następny wątek »


1. Data: 2003-06-27 19:31:24

Temat: Garnki
Od: "walkie!" <w...@w...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

:-)
Stoje przed wyborem porzadnych nozy i garnkow do nowej kuchni. I takie
pytanie - mial ktos kiedys doczynienia z marka SOLINGEN? Niestety, ich
strony nie znalazlam, jedyne informacje to z allegro a tam wiadomo -
kazdy chwali swoj towar.
Czy moze ktos cos mi na ich temat powiedziec. Wygladaja solidnie,
porownywalnie do Berghoffa a znacznie tansze. Warto oszczedzac czy nie
bardzo?
--

o
ooo walkie!
o http://walkie.cegla.art.pl
+ Nawet ząb bywa wstawiony

› Pokaż wiadomość z nagłówkami


Zobacz także

1. Data: 2003-06-27 20:53:50

Temat: Re: Garnki
Od: "Blancanieves" <k...@b...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak dla mnie to garnki Solingen sa bardzo dobre i trwale. Nie mam
zadnych zastrzeżeń. IMO warto je kupic.
Znalazłam takiego linka:
http://www.nivella.pl/

Pozdrawiam serdecznie,
Kasia


› Pokaż wiadomość z nagłówkami


1. Data: 2003-06-27 21:48:11

Temat: Re: Garnki
Od: "walkie!" <w...@w...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Blancanieves napisał:
> Jak dla mnie to garnki Solingen sa bardzo dobre i trwale. Nie mam
> zadnych zastrzeżeń. IMO warto je kupic.
> Znalazłam takiego linka:
> http://www.nivella.pl/
>
> Pozdrawiam serdecznie,
> Kasia
>
>
A czy te uchwyty sie nie nagrzewaja?
I czy przypalaja sie w nich potrawy czy dobrze sie podsmaza/podgrzewa?

--

o
ooo walkie!
o http://walkie.cegla.art.pl
+ Nawet ząb bywa wstawiony

› Pokaż wiadomość z nagłówkami


1. Data: 2003-06-28 07:59:16

Temat: Re: Garnki
Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora


Użytkownik "walkie!" <w...@w...net.pl> napisał w wiadomości
news:bdi60v$djk$1@atlantis.news.tpi.pl...
> :-)
> Stoje przed wyborem porzadnych nozy i garnkow do nowej kuchni. I takie
> pytanie - mial ktos kiedys doczynienia z marka SOLINGEN?

Ja mam kilka noży solingena - takich kuchennych - nie obiadowych i bardzo
sobie chwalę.
Ostatnio kupiłam w oszołomie jakieś odpady solingena za grosze i nawet te
mają lepszą jakość niż noże pierwszego gatunku z innych firm.
BTW, te odpady to były nożyki do jarzyn (moja obsesja - miałam już podobnych
też solingena 4 i dokupiłam sobie jeszcze 2) takie z kolorowymi iskrzącymi
rączkami... ;-)
Z garnkami nie mam doświadczenia, ale jeśli dojrzeję do wymiany garnków to
chyba bym w solingena zaufała...
--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl


› Pokaż wiadomość z nagłówkami


1. Data: 2003-06-28 08:30:46

Temat: Re: Garnki
Od: "Blancanieves" <k...@b...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora


: A czy te uchwyty sie nie nagrzewaja?
Nie jakoś bardzo, ale dla BHP używam rękawic kuchennych.
: I czy przypalaja sie w nich potrawy czy dobrze sie podsmaza/podgrzewa?
Nic się nie przypala i nie przykleja się do dna. Odgrzewa i podsmaża też
się bardzo dobrze.
Polecam!

Pozdrawiam serdecznie,
Kasia


› Pokaż wiadomość z nagłówkami


1. Data: 2003-06-29 07:59:25

Temat: Re: Garnki
Od: w...@t...com.pl (Wladyslaw Los) szukaj wiadomości tego autora

Blancanieves <k...@b...onet.pl> wrote:

> Jak dla mnie to garnki Solingen sa bardzo dobre i trwale. Nie mam
> zadnych zastrzeżeń. IMO warto je kupic.
> Znalaz"am takiego linka:
> http://www.nivella.pl/


Na tej stronie prezentowane sa wyroby f-my Silag Metallwaren z
miejscowosci Solingen.

› Pokaż wiadomość z nagłówkami


1. Data: 2003-06-29 07:59:27

Temat: Re: Garnki
Od: w...@t...com.pl (Wladyslaw Los) szukaj wiadomości tego autora

walkie! <w...@w...net.pl> wrote:

> :-)
> Stoje przed wyborem porzadnych nozy i garnkow do nowej kuchni. I takie
> pytanie - mial ktos kiedys doczynienia z marka SOLINGEN? Niestety, ich
> strony nie znalazlam,

Solingen to nie firma, lecz miasto w Nadrenii slynne ze swych trdycji
metalurgicznych i siedziba wielu firm produkujcych wyroby metalowe.
Rozne firmy z Solingen produkuja wyroby roznej jakosci.

Wladyslaw

› Pokaż wiadomość z nagłówkami


1. Data: 2003-06-29 10:13:32

Temat: Re: Garnki
Od: w...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> :-)
> Stoje przed wyborem porzadnych nozy

Witam!
Jakis czas temu mialem podobny dylemat i ostatecznie zdecydowalem sie na bdb
noze finskiej firmy FISKARS. Zakupilem je wraz z ostrzałką w gdanskim Makro Cash
and Carry (może we Wrocławiu także?). Nie pamietam dokładnie ceny (kupić można
na sztuki) ale wiem, że to bdb noże. Polecił mi je pewien zaprzyjaźniony Szwed -
fascynat db kuchni. To on wskazał mi je w Makro zaznaczając pzystępną cenę w
porównaniu ze Skandynawią. Mój nóż "szefa kuchni" to kuty, solidny produkt.
Polecam! Znalazłem nawet link przybliżający nieco te noże:

http://gastronomie.pl/fiskars/

Pozdrawiam serdecznie
Wok


i garnkow do nowej kuchni. I takie
> pytanie - mial ktos kiedys doczynienia z marka SOLINGEN? Niestety, ich
> strony nie znalazlam, jedyne informacje to z allegro a tam wiadomo -
> kazdy chwali swoj towar.
> Czy moze ktos cos mi na ich temat powiedziec. Wygladaja solidnie,
> porownywalnie do Berghoffa a znacznie tansze. Warto oszczedzac czy nie
> bardzo?
> --
>
>   o
>  ooo          walkie!
>   o  http://walkie.cegla.art.pl
>   +   Nawet ząb bywa wstawiony
>


--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

› Pokaż wiadomość z nagłówkami


1. Data: 2003-06-29 14:10:50

Temat: Re: Garnki
Od: "walkie!" <w...@w...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Wladyslaw Los napisał:
> walkie! <w...@w...net.pl> wrote:
>
>
>>:-)
>>Stoje przed wyborem porzadnych nozy i garnkow do nowej kuchni. I takie
>>pytanie - mial ktos kiedys doczynienia z marka SOLINGEN? Niestety, ich
>>strony nie znalazlam,
>
>
> Solingen to nie firma, lecz miasto w Nadrenii slynne ze swych trdycji
> metalurgicznych i siedziba wielu firm produkujcych wyroby metalowe.
> Rozne firmy z Solingen produkuja wyroby roznej jakosci.
>
> Wladyslaw
Solingen to miasto, a w miescie tym jest firma o tej samej nazwie
produkujaca rozne przedmioty w tym noze i garnki.

--

o
ooo walkie!
o http://walkie.cegla.art.pl
+ Nawet ząb bywa wstawiony

› Pokaż wiadomość z nagłówkami


1. Data: 2003-06-29 14:12:24

Temat: Re: Garnki
Od: "walkie!" <w...@w...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik w...@p...onet.pl napisał:

>
> Witam!
> Jakis czas temu mialem podobny dylemat i ostatecznie zdecydowalem sie na bdb
> noze finskiej firmy FISKARS. Zakupilem je wraz z ostrzałką w gdanskim Makro Cash
> and Carry (może we Wrocławiu także?). Nie pamietam dokładnie ceny (kupić można
> na sztuki) ale wiem, że to bdb noże. Polecił mi je pewien zaprzyjaźniony Szwed -
> fascynat db kuchni. To on wskazał mi je w Makro zaznaczając pzystępną cenę w
> porównaniu ze Skandynawią. Mój nóż "szefa kuchni" to kuty, solidny produkt.
> Polecam! Znalazłem nawet link przybliżający nieco te noże:
>
> http://gastronomie.pl/fiskars/
>
> Pozdrawiam serdecznie
> Wok
>
No to musza troszke poczekac bo stalam sie posiadaczka wlasnie nozy
Solingen. Takich z drewniana raczka. Nawet juz mam plaster na lapie -
kto by pomyslal ze bedzie ostre, nie? ;-)


--

o
ooo walkie!
o http://walkie.cegla.art.pl
+ Nawet ząb bywa wstawiony

› Pokaż wiadomość z nagłówkami


 

strony : [ 1 ] . 2


« poprzedni wątek następny wątek »


Wyszukiwanie zaawansowane »

Starsze wątki

Pytanie o sprzet firmy Miele - co sadzicie?
kuchnia elektryczna
FAQ 11,75
gdzie kupic WOKA w Warszawie?
co to jest brioszka?

zobacz wszyskie »

Najnowsze wątki

Budyń
Chleb jak u Babci - pyszny i bardzo prosty.
Kilkuletnie jabłka w sklepach!
To.
Gruszkami zasypanam!

zobacz wszyskie »



  X   Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.   X