gdzie kupic WOKA w Warszawie?

1. Data: 2003-06-27 16:21:23

Temat: gdzie kupic WOKA w Warszawie?
Od: "Paweł Wójtowicz" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktos wie gdzie mozna kupic woka w Warszawie? Oczywiscie nie chodzi mi o
hipermarkety czy ikee, tylko o jakis sklep z takim sprzetem :)
Pozdrowienia
Paweł

1. Data: 2003-06-27 21:18:55

Temat: Re: gdzie kupic WOKA w Warszawie?
Od: "Lady Huncwot" <l...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Np. w sklepach Duka (chyba że to dla Ciebie za blisko Ikei).

1. Data: 2003-06-30 21:12:01

Od: "Maciej L." <m...@c...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2003-06-27 18:21, Użytkownik Paweł Wójtowicz napisał :
> Czy ktos wie gdzie mozna kupic woka w Warszawie? Oczywiscie nie chodzi mi o
> hipermarkety czy ikee, tylko o jakis sklep z takim sprzetem :)
> Pozdrowienia

Kiedys, gdy czesciej bywalem w Warszawie czesto odwiedzalem hale
handlowa (niedaleko centrum). Tam na pietrze jest dookola hali galeria
ze sklepami. Czesto kupowalem tanie ksiazki w "antykwariacie". 2-3
sklepy wczesniej byl maly sklepik ze swieczkami i miedzy innymui bylo
tam z 5-8 rodzajow WOKow, od tanich z blachy, poprzez zeliwne i
teflonowe (full wypas)... To hala Mirowska? Chyba tak...

Pozdraffki

--
Maciej Lewczuk
Redakcja CD-Action / Sukiennice 6 (3 piętro)

co to jest brioszka?
Gołąbki z groszkiem na lato
Co z agrestu ?
automat do pieczenia chleba