Garnki Silga za 3500 zl komplet - warto?

11. Data: 2007-10-16 10:11:06

Temat: Re: Garnki Silga za 3500 zl komplet - warto?
Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin E. Hamerla" <X...@X...Xonet.Xpl.removeX>
napisał w wiadomości news:h439h3l59j7madndnsel8l1cs92gm3koc8@4ax.com...

> A co z pokrywkami? Jak gorace sa uchwyty garnkow?

Te z ikei są reklamowane jako te, których pokrywki nie rozgrzewają się
nadmiernie i to faktycznie działa.

> No to moze to problem jest z tymi Berghoffami. Ale chyba wiekszy
> problem jest z pokrywka, ktorej uchwyt rozgrzewa sie bardzo. Tak czy
> siak raczej bym teraz kupil z uchwytami plastikowymi.

Mam też garnki z plastikowymi rączkami i te faktycznie są nawet ciut
chłodniejsze od tych ikeowych, ale plastik się łamie przy upadku. Co ciekawe
mam kilka pokrywek szklanych bez rączek, bo się połamały, a szkło się nie
zbiło

--
Pozdrawiam Joanna http://www.jduszczynska.republika.pl/
KOMPAS WYBORCZY

12. Data: 2007-10-16 10:28:19

Od: Marcin E. Hamerla <X...@X...Xonet.Xpl.removeX> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>mam kilka pokrywek szklanych bez rączek, bo się połamały, a szkło się nie

Sie zgadza. Mialem prawie tak samo ;--). Prawie, bo ktoras pokrywka
sie jednak stlukla. Ale w kilku odlecialy uchwyty. Potem znalazlem w
Krfr pokrywki z innym kolorem szkla, ale takim samym plastikiem. No i
dokonalem podmiany. W sumie to byly jakies supermarketowe garnki,
ktore dostalismy dawno temu w prezencie weselnym.

--
Pozdrowienia, Marcin E. Hamerla

13. Data: 2007-10-16 11:24:08

Od: "miron1" <f...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

napisał w wiadomości news:nb19h3dvd0qomvpmjn45qvbqm6nr54r3bd@4ax.com...

> Kupilem zestaw garnkow i komplet sztuccow Berghoffa. Garnki maja
> metalowe uchwywy. Takoz pokrywki.
Berghoff ma kilka serii . Ja kupiłem tę z uchwytami z tworzywa sztucznego.
Nie ma problemów
PZDR
Miron1

14. Data: 2007-10-16 11:30:34

Od: "Bozena" <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

<pmolski@...> wrote in message
s.com...
> Witam
> DZIEEEEEEKI :)
> Zdaje sie ze Wasze odpowiedzi zazegnaly zagrozenie. Mam nadzieje ;)
> Teraz Rodzice zaczynaja "celowac" w garnki Berghoffa - m.inn. dzieki
> lekturze Grupy.

Piotrze, niech rodzice jednak rzuca okim na garnki IKEA 365+ :
http://www.ikea.com/pl/pl/catalog/products/30101168
Równiez jak i Joanna jestem z nich bardzo zadowolona. Wlasciwie nie znam
nikogo, kto by narzekal na te garnki. Z karta Ikea Family ten komplet mozna
kupic cos za ok. 170 zl.

Bozenka z Wilna :)
sloneczna miodzio dziewczyna
Strona grupowa - http://kuchenna.host.sk

15. Data: 2007-10-16 12:13:32

Od: ZbyszekZ <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On Oct 15, 8:59 pm, "TMK" <t...@p...onet.pl> wrote:
> Opis mnie powali ... pokrywki sa tak zaprojektowane aby para sie skrapla a
> i wraca a do granka- fakt mam taki jeden stary garnek gzie pokrywka jest

E, o termometrze jest lepsze:
"Ka da pokrywa posiada termometr, który wskazuje temperatur w
naczyniu, dzi ki temu mo e te by stawiana na stole jako patera i
jest równie doskona podstaw dla naczynia, które dzi ki temu mo e
s u y na stole jako waza."

Jakos nie pomyslalem wczesniej ze termometr powoduje iz garnek moze
stac jako patera :-)

--
ZZ@private

16. Data: 2007-10-17 16:51:46

Od: "inż Mamoń" <m...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

jeśli mają być zdrowe i bajeranckie to polecam rzymski garnek. Wydasz
znacznie mniej a jedzono będzie na pewno duuużo smaczniejsze i zdrowsze niż
robione w tych za kilka tysięcy.

Zajrzyj na stronę www.roemertopf.pl tam mają pełny wybór. Zdecydowanie
polecam

pozdrawiam serdecznie
inż. Mamoń
(fan gotowania w rzymskim garnku)

.com...

17. Data: 2007-10-17 19:14:24

Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "inż Mamoń" <m...@v...pl> napisał

> [...]
> Wydasz znacznie mniej a jedzono będzie na pewno duuużo
> smaczniejsze i zdrowsze niż robione w tych za kilka tysięcy.

Wygląda interesująco. Czy gdzieś w sieci znajdę przepisy na dania
robione w czymś takim?

18. Data: 2007-10-17 19:47:33

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl> wrote in message
> Użytkownik "inż Mamoń" <m...@v...pl> napisał

> Wygląda interesująco. Czy gdzieś w sieci znajdę przepisy na dania
> robione w czymś takim?

Na tej samej stronie
A podobne naczynia można dostać tu:
http://www.galeriakuchenna.pl/
http://www.galeriakuchenna.pl/index.php?&id3=18&id4=
1

19. Data: 2007-10-17 19:51:38

Od: Ikselka <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista pisze:

> Garnki powinny miec grube dno i takiez grube scianki - te standardowe ze
> stali INOX 18/10 zazwyczaj maja zbyt cienkie.

Ja mam też i takie z bardzo cienkimi ściankami - czasem to jest bardzo
dobre.

> Do tego pokrywy metalowe z
> metalowymi uchami podobnie jak i u garnków, termometry i inne bajery to jak
> wodotrysk w zegarku narecznym.

Popieram.

--
XL wiosenna

20. Data: 2007-10-17 19:51:44

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> lekturze Grupy.

Garnki powinny miec grube dno i takiez grube scianki - te standardowe ze
stali INOX 18/10 zazwyczaj maja zbyt cienkie. Do tego pokrywy metalowe z
metalowymi uchami podobnie jak i u garnków, termometry i inne bajery to jak
wodotrysk w zegarku narecznym.

OBIAD
jak przygotowac?
Podsumowanie - Deser mój...