Garnki Silga za 3500 zl komplet - warto?

21. Data: 2007-10-17 19:59:13

Temat: Re: Garnki Silga za 3500 zl komplet - warto?
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Ikselka" <i...@p...onet.pl> wrote in message
news:ff5p9r$nod$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Ja mam też i takie z bardzo cienkimi ściankami - czasem to jest bardzo
> dobre.

Na cienkich sciankach potrawy bardzo łatwo się przypalają np. podczas
mieszania psując tym samym smak potrawy.

22. Data: 2007-10-18 10:06:42

Od: "darek" <d...@h...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <p...@a...pl> napisał w wiadomości
.com...
> Witam,
> rodzice dali sie zlapac na prezentacje takich garnkow
> http://www.philipiak.pl/?k=katalog&d=1
> zestaw na dole strony za 3500 w ratach przez dwa lata.
> Warto?

Jeśli to ma być zakup pod kątem zdrowego żywienia, to ja bym raczej polecał
garnki rzymskie. To specjalne garnki wykonane z gliny pozwalające m.in. na
beztłuszczowe pieczenie różnego rodzaju mięs. Wyglądają efektownie - można
je postawić na stole ;) i są przy tm stosunkowo niedrogie.
Sam mam od dłuższego czasu taki garnek - klasyczny i zapewniam, że jedzenie
jest po prostu fantastyczne - smak i aromat pierwsza klasa. A żeberka
wychodzą z tego takie, że .... mniam mniam ;)
Sprzedają to również przez internet: www.roemertopf.pl

Darek

23. Data: 2007-10-18 12:09:29

Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Panslavista" <p...@w...pl> napisał

> Na tej samej stronie

Ta, strasznie dużo, całe trzy sztuki i tylko drób.

> A podobne naczynia można dostać tu:
> http://www.galeriakuchenna.pl/
> http://www.galeriakuchenna.pl/index.php?&id3=18&id4=
1

Nie każde ceramiczne naczynie z pokrywą jest rzymskim garnkiem.

24. Data: 2007-10-18 14:17:23

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl> wrote in message
> Użytkownik "Panslavista" <p...@w...pl> napisał

> Ta, strasznie dużo, całe trzy sztuki i tylko drób.

1

> Nie każde ceramiczne naczynie z pokrywą jest rzymskim garnkiem.

Podobne, czyli ceramiczne żaroodporne.

25. Data: 2007-10-18 18:08:47

Od: Magdalena Bassett <i...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

darek wrote:
> [...]
> jest po prostu fantastyczne - smak i aromat pierwsza klasa. A żeberka
> wychodzą z tego takie, że .... mniam mniam ;)

Ta firma uparcie spamuje moja poczte domowa od kilku dni. Teraz spamuje
grupy. Czy jestes ich nowa osoba od marketingu? jesli tak, przeczytaj
zasady usenetu zanim bedziesz kontynuowal.

MB

26. Data: 2007-10-19 11:54:47

Od: "darek" <d...@h...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Magdalena Bassett" <i...@b...com> napisal w
wiadomosci news:13hf89jqv9p0vd0@corp.supernews.com...

> Ta firma uparcie spamuje moja poczte domowa od kilku dni. Teraz spamuje
> grupy. Czy jestes ich nowa osoba od marketingu? jesli tak, przeczytaj
> zasady usenetu zanim bedziesz kontynuowal.

Nie przyznaje sie ;)
Nie zajmuje sie sprzedawaniem garnków, ani tak zwanym marketingiem - na
codzien pisze programy i ... lubie dobrze zjesc.

Pozdrawiam,
Darek

P.S.
tez dostalem od nich maila, stad znam adres i wcale mi nie wygladal na spam

27. Data: 2007-10-19 12:52:49

Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "darek" <d...@h...com.pl> napisał

> na codzien pisze programy

Np. program kampanii marketingowej roemertopfa? ;P

> i ... lubie dobrze zjesc.

To może wrzuć tu garść przepisów według których robisz porawy
w tych twoich garnkach, co? Efekt marketingowy będzie o niebo
lepszy niż w przypadku słania spamu ;)

28. Data: 2007-10-19 13:28:18

Od: "darek" <d...@h...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomości news:ffa9bf$n7h$1@news.onet.pl...
> To może wrzuć tu garść przepisów według których robisz porawy
> w tych twoich garnkach, co? Efekt marketingowy będzie o niebo
> lepszy niż w przypadku słania spamu ;)

matko ....
aleście mnie dosiedli.
Mam garść przepisów - zainteresowanym wyślę na mail ;)

Pozdrawiam,
Darek

29. Data: 2007-10-19 23:31:57

Od: p...@a...pl szukaj wiadomości tego autora

On 19 Paź, 15:28, "darek" <d...@h...com.pl> wrote:

> matko ....
> aleście mnie dosiedli.
> Mam garść przepisów - zainteresowanym wyślę na mail ;)

E tam na mail, wal tutaj ;)
Zeby bylo smieszniej tez mnie ospamowali. Ciekawe czy czytali nasza
dyskusje ;)

To jakie garnki maja grube scianki?
Warto raczki plastikowe czy metalowe? Metalowe mozna wkladac do
piekranika, a plastikowe nie parza? Dlaczego wydaje misie, ze metalowe
raczki nie nagrzewaja sie na gazie, a na elektrycznej kuchni tak?
(wniosek z ktorejs z wypowiedzi z tego watku).
Wygrzebuje z rodzinnej piwnicy szybkowar - jak Rodzice chca sie zaczac
zdrowo odzywiac to niech od tego zaczna. Sam z niego nigdy nie
korzystalem, ale bylem swiadkiem przygotowywania i pozeraczem pstraga
z miodem i orzechami - mniam.

pozdr
Piotr

30. Data: 2007-10-20 10:21:16

Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "darek" <d...@h...com.pl> napisał

> Mam garść przepisów - zainteresowanym wyślę na mail ;)

Dawaj na grupę, ona jest od tego. Od tego ona jest.

OBIAD
jak przygotowac?
Podsumowanie - Deser mój...
sos szpinakowo-śmietanowy