Gdzie w Trójmieście kupić dobre garnki?

1. Data: 2002-10-13 12:06:49

Temat: Gdzie w Trójmieście kupić dobre garnki?
Od: "almadka" <a...@W...TO.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak w temacie. A może nawet nie tylko dobre, a bardzo dobre. Moj brat
przeprowadził się ze swoją dziewczyną do nowego mieszkania, kupili na dobry
start trochę sprzętów kuchennych, w tym garnki. Nie minęły dwa tygodnie, a
ich garnki są do wyrzucenia. Przypalają, denka się powyginały a rączki
stopiły. Nie znają się dzieciaki i kupili to, co ładnie wyglądało.
Chciałabym im sprezentować nowe, w związku ze zbliżającą się parapetówką.
Cena raczej nie gra roli, ale też bez przesady:)).

pozdrawiam
almadka

1. Data: 2002-10-13 12:10:57

Temat: Re: Gdzie w Trójmieście kupić dobre garnki?
Od: "Kasia" <k...@r...net.eu.org> szukaj wiadomości tego autora

No wlasnie, a jakie to sa dobre garnki.....moze macie jakias firme ktora
moglibyscie poleci(oprocz Zeptera bo tragicznie drogie)
Pozdrawaim Kasia

1. Data: 2002-10-13 14:54:48

Od: "Nazgul" <n...@v...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

ja przymierzam sie do garnków BergHOFF, wygladaja bardzo porzadnie, grube
dna, solidne raczki. Kilka miesiecy tymy kupilem noze tej firmy, ostrze i
rękojesc jest z jednego kawalka metalu, i jestem b. zadowolony, chociaz
opuszki pare razy ucierpialy :)
Zestaw garnkow kosztuje ok 500zl na hali w Gdyni. Moze ktos uzywa garnkow
tej firmy i moglby cos wiecej opisac...

pozdrawiam
Nazgul

1. Data: 2002-10-18 14:48:51

Od: "rapatang" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nazgul" <n...@v...net.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> opuszki pare razy ucierpialy :)
> Zestaw garnkow kosztuje ok 500zl na hali w Gdyni. Moze ktos uzywa garnkow

ja uzywam, od marca i wcale nie zaluje

rzeczywiscie ceny sa niewygorowane

za zestaw 21 czesciowy na rynku na przymorzu 490 pln ( wsklepach ok 570)
ogolna cena zestawow 400-600 PLN

co mnie ucieszylo to na przymorzu czwoeik sprzedajacy garnki zgadza sie
rozkompletowac zetaw i sprzedaje garnki pejdynczo 120-140 zlotych sztuka

dobrze bo mi byl potrzebny dodatowy sredni garnek i go mam

rapatang

[OT] czosnek a tabletki czosnkowe
Przepis na pizze !
przepis na owsianke ??